Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 11 листопада, 00:26:52

Послугами центрів обслуговування "Чернігівгазу" скористалися 180 тис клієнтів

02.08.2019   13:48Агенцiя

Впродовж січня-липня клієнти «Чернігівгазу» звернулися до центрів обслуговування майже 180 тисяч разів. Близько 146 тис, або 81% контактів з клієнтами здійснено в нових модернізованих приміщеннях. Більше 41 тис прийомів - в обласному центрі.

Більше третини споживачів зверталися до компанії за роз`ясненнями по особовому рахунку. Друга за популярністю послуга – подача заяви на зміну власника – 7,5% клієнтів. Близько 7,4% споживачів цікавило питання ремонту, заміни або підключення/відключення газових приладів, 7% - установки, повірки, опломбування або ремонту газових лічильників. Заяви на видачу техумов та погодження проектно-технічної документації подали близько 7% відвідувачів, на зміну кількості прописаних осіб - 5%.

З липня 2016 року «Чернігівгаз» розпочав облаштовувати місця прийому споживачів за стандартом «відкритого простору». Перший сучасний центр відкрився в Чернігові. Наразі подібні офіси функціонують вже в 7 районах області, охоплюючи якісним сервісом 73% клієнтів газової компанії.

Порівняно з минулим роком перелік послуг в сервісних центрах «Чернігівгазу» збільшився на 30%. На сьогоднішній день їх відвідувачам доступні 42 різних види. Окрім консультацій по розрахункам, фізичні та юридичні особи в одному приміщенні мають можливість вирішити всі питання технічного характеру. Крім того, отримати рахунок і здійснити оплату послуги на місці.

«Раніше, щоб отримати деякі послуги, споживачі мали звернутися до фахівців принаймні в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з нашими клієнтами є сучасний центр обслуговування, - поінформував  начальник клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. - Наша головна мета - орієнтація на клієнта, а це - мінімізація черг та оперативне вирішення всіх газових питань. Тому, в допомогу нашим клієнтам ми плануємо й надалі розширювати мережу центрів обслуговування».

Найближчим часом АТ «Чернігівгаз» планує відкрити модернізовані офіси в Носівці та Ріпках, а до кінця року - в Борзні та Мені. Після цього отримати послуги газової компанії в новому форматі зможуть майже 300 тис або 83% клієнтів. Крім того, в планах «Чернігівгазу» до кінця року запустити пілотний проект «Мобільний ЦОК», який відкриє доступ мешканцям віддалених населених пунктів Чернігівщини до всіх сервісів компанії.

Завдяки онлайн-сервісу Особистий кабінет на сайті 104.ua, понад 94 тис споживачів «Чернігівгазу» більшість питань вирішують дистанційно. А це - передача показань лічильників газу, перевірка балансу особового рахунку та контроль історії платежів, отримання онлайн-консультацій, тощо. Розширення мережі клієнтських сервісів, таких як - чат-бот 7104ua у Viber, мобільних додатків 104Mobile для Android та 104MobileLight для користувачів Apple, також сприяють зменшенню навантаження на центри обслуговування клієнтів.
 

Останні новини Чернігівщини

Про готовність громад до надзвичайних ситуації – під час поїздки начальника ОВА на прикордоння 17:35

Начальник Чернігівської ОВА В’ячеслав Чаус разом із своїм заступником Дмитром Синенком працювали в прикордонних районах – Новгород-Сіверському та Корюківському.

З нагоди професійного свята в обласному центрі привітали працівників культури 17:14

Напередодні Дня працівників культури та майстрів народного мистецтва України, що традиційно відзначається 9 листопада, вітали представників галузі.

Сплата податків мобілізованими ФОПами, реєстрація волонтерської діяльності та інші питання до податкової – на зустрічі «Діалог влади та бізнесу» 16:31

Днями у фокусі онлайн-зустрічі – податкова тема. Зокрема, актуальні запити, які цікавлять підприємців: подання звітності у випадку блекауту, допомога податкової мобілізованим ФОПам та оподаткування волонтерської діяльності.

Ніжинські поліцейські скерували до суду обвинувальний акт щодо жінки, яка завдала співмешканцю тяжкі тілесні ушкодження 15:29

Слідчі Ніжинського районного управління поліції завершили досудове розслідування та скерували до суду обвинувальний акт стосовно 29-річної жінки, яка під час конфлікту завдала своєму співмешканцю ножових поранень.

Тимчасові обмеження продовжено: рішення міської комісії з питань ТЕБ та НС 14:17

7 листопада 2025 року відбулося засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини