Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Субота, 14 грудня, 18:12:44

Чернігівський міський контакт-центр за рік опрацював 115 тисяч звернень

08.05.2019   11:28Агенцiя

Найголовніше, щоб людина, яка звернулася до міського контакт-центру, отримала інформацію та орієнтовний термін усунення її проблеми. На цьому наголосив чернігівський міський голова Владислав Атрошенко на розширеній нараді в міській раді 7 травня. Мова про це йшла під час доповіді керівниці міського контакт-центру Оксани Дубровної.

"Хотів попросити керівників комунальних підприємств максимально орієнтувати своїх підлеглих на співпрацю з контакт-центром, зокрема щодо роботи з населенням. Робочі процеси, коли вся інформація збирається і відпрацьовується в одному місці - найбільш прийнятні та ефективні", - наголосив Владислав Атрошенко.

Він звернувся і до керівників ОСББ і закликав їх також максимально взаємодіяти з комунальними підприємствами через контакт-центр, адже це дуже зручно для всіх.

"Коли ви працюєте окремо з ЖЕКами та іншими комунальними підприємствами, то ми часто не бачимо цих процесів. А значить не можемо відслідкувати, що було зроблено, і як ви реагували на скарги громадян", - вважає міський голова.

Міський контакт-центр створено у 2016 році. Місія центру - цілодобовий прийом заяв та звернень від громадян, аналіз виконаних робіт за зверненнями, максимально швидке реагування на проблеми у місті. Ще один напрям - робота з боржниками за послуги ЖКГ. Працівники контакт-центру також проводять роботу з виявлення об'єктів, які не перебувають на балансі міського господарства, наприклад, безхазяйних мереж, покинутих шахтових люків тощо, електро- та радіоопор. Тим більше, що такі об'єкти становлять потенційну небезпеку для громадян, а подекуди можуть призвести до аварій.

Відпрацьована система реагування на порушення у сфері благоустрою: із залученням Муніципальної варти, фотофіксацією.

Приміром, мешканці вул. Попова, 47 скаржилися на аварійну електроопору.  Контакт-центр відпрацював заявку і виявив, що це об'єкт Південно-західної залізниці. У подальшому вона і впорядкувала об'єкт.

Так само відпрацьовуються покинуті шахтові колодязі, провали на дорожньому покритті на ділянках, які можуть перебувати у користуванні підприємств та організацій.

Кількість звернень громадян до контакт-центру за останній рік зросла удвічі: з 67 тисяч у 2017 до 115 тисяч у 2018 році. Найбільше звернень - щодо ЖКГ та благоустрою. Якщо проаналізувати останні, то 39% з них це звернення з питань вуличного освітлення, 17% - стану комунальних мереж міста, 14% - обслуговування доріг та порушення правил благоустрою, 10% - скарги на неякісні послуги у сфері пасажирських перевезень.

По завершенню доповіді Владислав Атрошенко рекомендував керівниці контакт-центру передбачити варіант організації роботи на випадок виникнення аварійних ситуацій, коли одночасно додзвонюються десятки людей.  Зараз обладнання розраховане на одночасне утримання на зв’язку 60 ліній, а приймає дзвінки одночасно 5 операторів, інформувала прес-служба Чернігівської міської ради.

Останні новини Чернігівщини

Новації у застосуванні РРО обговорили під час

Новації у застосуванні РРО обговорили під час "круглого столу" 15:16

Про новації та етапи запровадження програмних РРО поспілкувалися під час «круглого столу» фахівці податкової служби області та чернігівські підприємці.

На фестивалі в Гомелі драмтеатр був нагороджений Дипломом

На фестивалі в Гомелі драмтеатр був нагороджений Дипломом "За кращий акторський ансамбль" 14:59

Цього року XIV Міжнародний фестиваль «Слов’янські театральні зустрічі», що проходив у Гомелі (Республіка Білорусь) 3–7 грудня, був приурочений до відзначення 80-річчя заснування Гомельського обласного драматичного театру.

Знову перенесли відключення аналогового телебачення

Знову перенесли відключення аналогового телебачення 14:47

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення погодила перенесення терміну вимкнення аналогового мовлення в Україні на 30 червня 2020 року. Про це повідомляє пресслужба Нацради.

Школа з прав людини для молодих активістів: підсумки та подальші очікування

Школа з прав людини для молодих активістів: підсумки та подальші очікування 14:42

Всеукраїнська школа з прав людини для молодих активістів/ок проходила в Освітньому домі прав людини в Чернігові з 4 по 10 грудня. Підсумком роботи стало 4 проєкти правозахисного спрямування.

Відбувся день спеціаліста

Відбувся день спеціаліста "Сучасні тенденції хорової освіти" 14:33

Традиційно напередодні новорічних та різдвяних свят, в читальній залі Чернігівської ОУНБ ім. В.Г. Короленка в межах проєкту «Мереживо музичної зими» відбувся день спеціаліста «Сучасні тенденції хорової освіти» за участі студентів I-IV курсів відділу хорового диригування Чернігівського музичного коледжу ім. Л. Ревуцького.