Для споживачів газу відкрився сьомий сучасний Центр обслуговування
Напередодні Нового року в Бахмачі для клієнтів газових компаній відкрився сучасний Центр обслуговування.

Відтепер майже 11,8 тис. споживачів газу райцентру та прилеглого району мають змогу отримати якісні консультації та сервісне обслуговування в новому форматі.
Бахмацька філія стала сьомою в мережі Центрів обслуговування ПАТ «Чернігівгаз», які працюють у форматі «відкритого простору». Це своєрідна міні-версія великих фронт-офісів.
За словами голови правління компанії, новий Центр обслуговування став черговим кроком газовиків назустріч своїм клієнтам, який допоможе не лише покращити якість сервісу, а й налагодити взаєморозуміння та співпрацю зі споживачами газу.
«Відкриття бахмацького Центру дозволило досягти покриття якісним сервісним обслуговуванням 73% області. Тепер близько 261 тис. клієнтів газової компанії зможуть приходити в нові модернізовані офіси. В прямому сенсі ми прибрали бар’єри і посадили клієнта в крісло, таким чином ліквідувавши застарілі методи прийому, що були в абонслужбах, - зазначила голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова. – І ми входимо в Новий рік з відчуттям виконаного зобов`язання перед споживачами. В 2018-му «Чернігівгаз» планував відкрити три нових центри і зробив це. Сподіваємося, що мешканці Бахмаччини гідно оцінять турботу компанії і побачать, що ми змінюємось і прагнемо вдосконалити наші взаємовідносини».
Відвідувачів нового офісу – фізичних та юридичних осіб, консультуватимуть 3 менеджери. Раніше, щоб отримати деякі послуги, клієнти були змушені відвідати фахівців в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з клієнтами є сучасний ЦОК. Окрім консультацій по розрахунках, в одному приміщенні є можливість вирішити питання технічного характеру – це видача технічних умов на підключення до систем газопостачання, погодження проектної документації, замовлення послуг з техобслуговування або ремонту газового обладнання, тощо.
Одна з головних новинок Центру - облаштування зони ресепшн. Її менеджер – це перша людина, яка зустрічає клієнта. При потребі фахівець надасть консультації з нескладних питань. Якщо потрібне більш детальне вивчення питання - скерує відвідувача до потрібного спеціаліста. Крім того, обов'язок менеджера ресепшн допомогти людині зареєструвати Особистий кабінет на моніторі «тонкий клієнт», ознайомити з дистанційними способами передачі показань лічильника газу, запропонувати промо-продукцію.
Особливу увагу приділено зручному зонуванню Центра. Інтер`єр продуманий таким чином, щоб відвідувачі максимально комфортно себе відчували – простора й світла зала очікування, стильний дизайн, зручні дивани, безкоштовний Wi-Fi, кулер з водою. А для людей з обмеженими фізичними можливостями є пандус.
Новий Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Офіс розташований в самому центрі міста за адресою: м Бахмач, вул. Соборності, 17/3.
Останні новини Чернігівщини

Експорт української сосни на 2,8 млн грн: на Чернігівщині судитимуть трьох контрабандистів 18:27
Прокурорами Спеціалізованої екологічної прокуратури (на правах відділу) Чернігівської обласної прокуратури скеровано до суду обвинувальний акт стосовно трьох жителів Чернігівської області за фактами контрабанди лісоматеріалів, підроблення офіційних документів, вчинених за попередньою змовою групою осіб, легалізації майна, одержаного злочинним шляхом (ч. 2 ст. 201-1, ч. 3, 4 ст. 358, ч. 1 ст. 209 КК України).

Небезпечні ситуації та потреба у підтримці: прокурори та поліцейські провели низку профілактичних заходів для дітей та молоді 18:24
Ювенальними прокурорами органів Чернігівської обласної прокуратури спільно з представниками поліції та психологами проведено навчально-профілактичні заходи серед учнів навчальних закладів міста та області.

Для внутрішньопереміщених осіб впроваджується послуга довготривалого медсестринського догляду 18:19
В умовах сьогодення дедалі більше переселенців, особливо людей старшого віку та осіб з хронічними захворюваннями, потребують постійного догляду, медичного спостереження та безпечних умов проживання.
У Чернігові під час дронової атаки 12 жовтня поранено п’ятьох цивільних 11:21
Протягом минулої доби ворог 36 разів обстрілював Чернігівщину. Під атаками – 23 населені пункти. Більшість обстрілів – переважно FPV-дрони та скиди з БпЛА у прикордонні. Також армія рф застосовувала ударні дрони різних модифікацій.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:14
Протягом минулої доби зареєстровано 2 небезпечні події, а саме: 2 пожежі. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала.