Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Субота, 23 жовтня, 05:04:00

Для споживачів газу відкрився сьомий сучасний Центр обслуговування

26.12.2018   08:12

Напередодні Нового року в Бахмачі для клієнтів газових компаній відкрився сучасний Центр обслуговування.

Відтепер майже 11,8 тис. споживачів газу райцентру та прилеглого району мають змогу отримати якісні консультації та сервісне обслуговування в новому форматі.

Бахмацька філія стала сьомою в мережі Центрів обслуговування ПАТ «Чернігівгаз», які працюють у форматі «відкритого простору». Це своєрідна міні-версія великих фронт-офісів.

За словами голови правління компанії, новий Центр обслуговування став черговим кроком газовиків назустріч своїм клієнтам, який допоможе не лише покращити якість сервісу, а й налагодити взаєморозуміння та співпрацю зі споживачами газу.

«Відкриття бахмацького Центру дозволило досягти покриття якісним сервісним обслуговуванням 73% області. Тепер близько 261 тис. клієнтів газової компанії зможуть приходити в нові модернізовані офіси. В прямому сенсі ми прибрали бар’єри і посадили клієнта в крісло, таким чином ліквідувавши застарілі методи прийому, що були в абонслужбах, - зазначила голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова. – І ми входимо в Новий рік з відчуттям виконаного зобов`язання перед споживачами. В 2018-му «Чернігівгаз» планував відкрити три нових центри і зробив це. Сподіваємося, що мешканці Бахмаччини гідно оцінять турботу компанії і побачать, що ми змінюємось і прагнемо вдосконалити наші взаємовідносини».

Відвідувачів нового офісу – фізичних та юридичних осіб, консультуватимуть 3 менеджери. Раніше, щоб отримати деякі послуги, клієнти були змушені відвідати фахівців в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з клієнтами є сучасний ЦОК. Окрім консультацій по розрахунках, в одному приміщенні є можливість вирішити питання технічного характеру – це видача технічних умов на підключення до систем газопостачання, погодження проектної документації, замовлення послуг з техобслуговування або ремонту газового обладнання, тощо.

Одна з головних новинок Центру - облаштування зони ресепшн. Її менеджер – це перша людина, яка зустрічає клієнта. При потребі фахівець надасть консультації з нескладних питань. Якщо потрібне більш детальне вивчення питання - скерує відвідувача до потрібного спеціаліста. Крім того, обов'язок менеджера ресепшн допомогти людині зареєструвати Особистий кабінет на моніторі «тонкий клієнт», ознайомити з дистанційними способами передачі показань лічильника газу, запропонувати промо-продукцію.

Особливу увагу приділено зручному зонуванню Центра. Інтер`єр продуманий таким чином, щоб відвідувачі максимально комфортно себе відчували – простора й світла зала очікування, стильний дизайн, зручні дивани, безкоштовний Wi-Fi, кулер з водою. А для людей з обмеженими фізичними можливостями є пандус.

Новий Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Офіс розташований в самому центрі міста за адресою: м Бахмач, вул. Соборності, 17/3.

Останні новини Чернігівщини

За минулу добу в Чернігівській області виявлено 1033 нових випадки COVID-19

За минулу добу в Чернігівській області виявлено 1033 нових випадки COVID-19 19:48

За даними Управління охорони здоров’я Чернігівської ОДА, станом на 22 жовтня в області зафіксовано 1033 нових випадки COVID-19.

Особи з інвалідністю з числа учасників АТО/ООС запрошуються до участі у соціальних проєктах «Професія для життя» та «Повернувся з АТО – повернись до життя» 14:34

З метою професійної орієнтації та набуття необхідних знань, соціалізації й адаптації до суспільства учасників АТО/ООС з інвалідністю, поліпшення фізичного та психологічного стану осіб з інвалідністю шляхом професійного навчання 04 листопада 2021 року заплановано початок реалізації двох всеукраїнських проєктів, спрямованих на підвищення рівня адаптації та соціалізації осіб з інвалідністю.

У Чернігівській області 26 жовтня відбудеться комплексна перевірка системи оповіщення

У Чернігівській області 26 жовтня відбудеться комплексна перевірка системи оповіщення 14:32

26 жовтня Департаментом з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської облдержадміністрації буде проводитись комплексна технічна перевірка територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Чернігівської області з передачею всіх команд та учбових повідомлень цивільного захисту до керівного складу районів та міст обласного значення.

По вулиці Пушкіна завершують заміну ділянки магістрального водопроводу

По вулиці Пушкіна завершують заміну ділянки магістрального водопроводу 14:23

Заміна ділянки магістрального водопроводу діаметром 500 мм по вулиці Пушкіна від перехрестя з вулицею Гетьмана Полуботка до вулиці Коцюбинського виконується за планом і добігає кінця. Роботи виконуються силами КП «Чернігівводоканал».

Бригади екстреної медичної допомоги працюють 24/7 - без свят і без вихідних

Бригади екстреної медичної допомоги працюють 24/7 - без свят і без вихідних 14:14

Через погіршення епідемічної ситуації, а саме збільшення рівня захворюваності на COVID-19 та випадків госпіталізації кількість звернень до швидкої допомоги зростає з кожним днем. Їх кількість доходить до тисячі на добу.