Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 21 січня, 20:16:07

Для споживачів газу відкрився сьомий сучасний Центр обслуговування

26.12.2018   08:12

Напередодні Нового року в Бахмачі для клієнтів газових компаній відкрився сучасний Центр обслуговування.

Відтепер майже 11,8 тис. споживачів газу райцентру та прилеглого району мають змогу отримати якісні консультації та сервісне обслуговування в новому форматі.

Бахмацька філія стала сьомою в мережі Центрів обслуговування ПАТ «Чернігівгаз», які працюють у форматі «відкритого простору». Це своєрідна міні-версія великих фронт-офісів.

За словами голови правління компанії, новий Центр обслуговування став черговим кроком газовиків назустріч своїм клієнтам, який допоможе не лише покращити якість сервісу, а й налагодити взаєморозуміння та співпрацю зі споживачами газу.

«Відкриття бахмацького Центру дозволило досягти покриття якісним сервісним обслуговуванням 73% області. Тепер близько 261 тис. клієнтів газової компанії зможуть приходити в нові модернізовані офіси. В прямому сенсі ми прибрали бар’єри і посадили клієнта в крісло, таким чином ліквідувавши застарілі методи прийому, що були в абонслужбах, - зазначила голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова. – І ми входимо в Новий рік з відчуттям виконаного зобов`язання перед споживачами. В 2018-му «Чернігівгаз» планував відкрити три нових центри і зробив це. Сподіваємося, що мешканці Бахмаччини гідно оцінять турботу компанії і побачать, що ми змінюємось і прагнемо вдосконалити наші взаємовідносини».

Відвідувачів нового офісу – фізичних та юридичних осіб, консультуватимуть 3 менеджери. Раніше, щоб отримати деякі послуги, клієнти були змушені відвідати фахівців в трьох різних відділах. Тепер основною точкою контакту з клієнтами є сучасний ЦОК. Окрім консультацій по розрахунках, в одному приміщенні є можливість вирішити питання технічного характеру – це видача технічних умов на підключення до систем газопостачання, погодження проектної документації, замовлення послуг з техобслуговування або ремонту газового обладнання, тощо.

Одна з головних новинок Центру - облаштування зони ресепшн. Її менеджер – це перша людина, яка зустрічає клієнта. При потребі фахівець надасть консультації з нескладних питань. Якщо потрібне більш детальне вивчення питання - скерує відвідувача до потрібного спеціаліста. Крім того, обов'язок менеджера ресепшн допомогти людині зареєструвати Особистий кабінет на моніторі «тонкий клієнт», ознайомити з дистанційними способами передачі показань лічильника газу, запропонувати промо-продукцію.

Особливу увагу приділено зручному зонуванню Центра. Інтер`єр продуманий таким чином, щоб відвідувачі максимально комфортно себе відчували – простора й світла зала очікування, стильний дизайн, зручні дивани, безкоштовний Wi-Fi, кулер з водою. А для людей з обмеженими фізичними можливостями є пандус.

Новий Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Офіс розташований в самому центрі міста за адресою: м Бахмач, вул. Соборності, 17/3.

Останні новини Чернігівщини

Перші 100 днів роботи Анни Коваленко: чим запам’яталася? ВІДЕО 20:03

100 днів на посаді голови облдержадміністрації Анни Коваленко. Вона - перша жінка та наймолодша очільниця області за часів каденції Володимира Зеленського.

Виявлено 248 нових випадків COVID-19

Виявлено 248 нових випадків COVID-19 19:53

За даними Управління охорони здоров’я Чернігівської ОДА, станом на 21 січня в області зафіксовано 248 нових випадків COVID-19.

Чернігів: з 22 січня по 20 березня - часткове перекриття руху почергово на смугах проїзної частини по вул. Леоніда Пашина

Чернігів: з 22 січня по 20 березня - часткове перекриття руху почергово на смугах проїзної частини по вул. Леоніда Пашина 12:52

Згідно з рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради, з 22 січня по 20 березня 2021 року для проведення робіт на водопровідній мережі комунального підприємства «Чернігівводоканал» дозволено часткове перекриття руху автотранспорту почергово на смугах проїзної частини по вул. Леоніда Пашина на ділянці від нежитлової будівлі №14 (автозаправна станція) до залізничного переїзду.

Запобігання корупції в органах влади: основні засади

Запобігання корупції в органах влади: основні засади 12:26

Новації законодавства з питань запобігання корупції, особливості подання електронних декларацій та відповідальності публічних службовців за порушення антикорупційного законодавства розглядалися під час дистанційного навчання «Забезпечення ефективності та протидії проявам корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування».

Починаємо підготовку до реалізації проєкту

Починаємо підготовку до реалізації проєкту 12:01

20 січня спільно з Департамент розвитку економіки та сільського господарства Чернігівської ОДА провели онлайн-нараду з представниками цільових громад, Корюківської, Ніжинської, Новгород-Сіверської та Прилуцької, щодо реалізації проєкту "Розвиток хаб-системи підтримки підприємництва, інновацій та стартапів в Чернігівській області".