Для споживачів газу Чернігівщини відкрився п`ятий сучасний Центр обслуговування
В Бобровиці для клієнтів газових компаній відкрився сучасний Центр обслуговування. Відтепер 15 тис. споживачів газу райцентру та прилеглого району мають змогу отримати якісні консультації та сервісне обслуговування в новому форматі.
На відкритті були присутні поважні гості – голова Бобровицької РДА Василь Кучерина, голова Бобровицької райради Володимир Ляховенко та мер м. Бобровиця Тетяна Ковчежнюк.
Бобровицька філія стала п`ятою в мережі Центрів обслуговування ПАТ «Чернігівгаз», які працюють у форматі «відкритого простору». Це своєрідна міні-версія великих фронт-офісів. До цього сучасні Центри були відкриті лише в найбільших відділеннях – Чернігові, Ніжині, Прилуках та Корюківці.
За словами голови правління компанії, цей проект має на меті поступово охопити всю Чернігівську область.
«На сьогоднішній день, разом з бобровицьким Центром обслуговування, новим сервісом охоплено майже 232 тис. або 65% газифікованих домогосподарств Чернігівщини. В найближчих планах «Чернігівгазу» до кінця року, за рахунок переобладнання приміщень в Козельці та Бахмачі, досягти покриття 73%. І так, крок за кроком, ми прагнемо реалізувати стратегію налагодження високого рівня обслуговування клієнтів по всій області. Турбуючись не лише про забезпечення безаварійного та безперебійного газопостачання мешканців, а й про їхній комфорт та налагодження тісної взаємодії та взаємоповаги», - зазначила голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова.
Відвідувачів нового офісу – фізичних та юридичних осіб, консультуватимуть 4 менеджери. В одному місці клієнти оперативно отримуватимуть весь спектр послуг, що стосуються газопостачання. Окрім консультацій по розрахунках є можливість вирішити питання технічного характеру – це видача технічних умов на підключення до систем газопостачання, погодження проектної документації, замовлення послуг з техобслуговування або ремонту газового обладнання, тощо.
Однією з головних новацій Центру стало облаштування зони ресепшн. При потребі менеджер ресепшн надаватиме консультації з нескладних питань, скерує відвідувача до відповідного спеціаліста, допоможе зареєструвати особистий кабінет та проінструктує щодо дистанційних способів передачі показання газового лічильника.
Щоб споживачі приходили за звичною їм адресою, розташування не міняли, а лише модернізували вже існуюче приміщення за новими стандартами. Особливу увагу приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині офісу. Все обладнано так, щоб відвідувачам було приємно і максимально комфортно себе відчувати – стильний інтер`єр, простора й світла зала очікування, зручні дивани, безкоштовний Wi-Fi, кулер з водою, а для людей з обмеженими фізичними можливостями облаштуваний пандус.
Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Адреса центру: м. Бобровиця, вул. О. Бичка, 10.
Останні новини Чернігівщини
24 грудня: цей день в Україні і світі 08:38
День 1400 Російська агресія - Day 1400 Russian aggression
Чернігівські медіа-2025: у пошуках себе та ресурсів 14:00
2025 рік для медіаспільноти Чернігівщини став роком виживання, адаптації та переосмислення ролі медіа в умовах війни, фінансових обмежень і безпекових викликів.
Козелецькі поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, рівень алкоголю в крові якого більше ніж у 13 разів перевищував допустиму межу 10:56
Поліцейські сектору реагування патрульної поліції відділення №1 (с-ще Козелець) Чернігівського райуправління поліції викрили 43-річного водія, який керував транспортом у стані сильного алкогольного сп’яніння. На правопорушника складено адміністративні матеріали.
Укриття за завищеними цінами: на Чернігівщині поліція повідомила про підозру посадовиці у службовій недбалості 10:54
Через неналежне виконання службових обов’язків посадовицею органу місцевого самоврядування під час закупівлі укриттів, бюджету громади у Корюківському районі було завдано понад 700 тисяч гривень збитків. За скоєне фігурантці загрожує до п'яти років позбавлення волі.
В Україні стартувала комунікаційна кампанія «Зміцнені» про безоплатну реабілітацію 10:47
Національна служба здоров’я України в партнерстві з Міністерством охорони здоров’я, Міністерством у справах ветеранів, за підтримки проєкту Rehab4U запустила інформаційну кампанію «Зміцнені», присвячену безоплатній реабілітації.