Для споживачів газу Чернігівщини відкрився п`ятий сучасний Центр обслуговування
В Бобровиці для клієнтів газових компаній відкрився сучасний Центр обслуговування. Відтепер 15 тис. споживачів газу райцентру та прилеглого району мають змогу отримати якісні консультації та сервісне обслуговування в новому форматі.
На відкритті були присутні поважні гості – голова Бобровицької РДА Василь Кучерина, голова Бобровицької райради Володимир Ляховенко та мер м. Бобровиця Тетяна Ковчежнюк.
Бобровицька філія стала п`ятою в мережі Центрів обслуговування ПАТ «Чернігівгаз», які працюють у форматі «відкритого простору». Це своєрідна міні-версія великих фронт-офісів. До цього сучасні Центри були відкриті лише в найбільших відділеннях – Чернігові, Ніжині, Прилуках та Корюківці.
За словами голови правління компанії, цей проект має на меті поступово охопити всю Чернігівську область.
«На сьогоднішній день, разом з бобровицьким Центром обслуговування, новим сервісом охоплено майже 232 тис. або 65% газифікованих домогосподарств Чернігівщини. В найближчих планах «Чернігівгазу» до кінця року, за рахунок переобладнання приміщень в Козельці та Бахмачі, досягти покриття 73%. І так, крок за кроком, ми прагнемо реалізувати стратегію налагодження високого рівня обслуговування клієнтів по всій області. Турбуючись не лише про забезпечення безаварійного та безперебійного газопостачання мешканців, а й про їхній комфорт та налагодження тісної взаємодії та взаємоповаги», - зазначила голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова.
Відвідувачів нового офісу – фізичних та юридичних осіб, консультуватимуть 4 менеджери. В одному місці клієнти оперативно отримуватимуть весь спектр послуг, що стосуються газопостачання. Окрім консультацій по розрахунках є можливість вирішити питання технічного характеру – це видача технічних умов на підключення до систем газопостачання, погодження проектної документації, замовлення послуг з техобслуговування або ремонту газового обладнання, тощо.
Однією з головних новацій Центру стало облаштування зони ресепшн. При потребі менеджер ресепшн надаватиме консультації з нескладних питань, скерує відвідувача до відповідного спеціаліста, допоможе зареєструвати особистий кабінет та проінструктує щодо дистанційних способів передачі показання газового лічильника.
Щоб споживачі приходили за звичною їм адресою, розташування не міняли, а лише модернізували вже існуюче приміщення за новими стандартами. Особливу увагу приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині офісу. Все обладнано так, щоб відвідувачам було приємно і максимально комфортно себе відчувати – стильний інтер`єр, простора й світла зала очікування, зручні дивани, безкоштовний Wi-Fi, кулер з водою, а для людей з обмеженими фізичними можливостями облаштуваний пандус.
Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Адреса центру: м. Бобровиця, вул. О. Бичка, 10.
Останні новини Чернігівщини
На Чернігівщині зареєстрували індустріальний парк «Носівські господарства» 10:13
Кабінет Міністрів України ухвалив рішення про включення індустріального парку «НОСІВСЬКІ ГОСПОДАРСТВА» до Реєстру індустріальних (промислових) парків. Парк створено строком на 30 років на території міста Носівка Ніжинського району. Ініціатором виступає Носівська міська рада.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:11
Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 2 дорожньо-транспортні пригоди та 1 пожежу. Внаслідок цих подій 2 особи постраждали.
12 грудня: цей день в Україні і світі 10:05
День 1388 Російська агресія - Day 1388 Russian aggression
На Чернігівщині видалено понад 20 тонн безхазяйних пестицидів 11:43
У листопаді на території області проведено комплекс робіт з видалення безхазяйних та непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР). За результатами заходів утилізовано понад 20 тонн отруйних речовин.