Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Понеділок, 23 листопада, 22:03:43

Мобільний додаток "Call-центр CityOn. Чернігів"» та портал міського контакт-центру набирає обертів

15.12.2017   08:18

У Чернігові 13 грудня почав працювати в повному режимі мобільний додаток «Call-центр CityOn. Чернігів» та офіційний портал міського контакт-центру - http://chmkc.com.ua.

Відтепер за їх допомогою в режимі он-лайн усі чернігівці можуть подавати свої звернення до Чернігівського міського колл-центру. Одночасно з цим багатоканальна  телефонна лінія 0800-50-93-50 беззмінно продовжує і надалі цілодобово працювати без вихідних та обідньої перерви. 

Нагадуємо, що міський контакт-центр Чернігова приймає всі звернення, які стосуються проблем, що виникли в будь-якій сфері житлово-комунального господарства міста.

Щоб передати звернення до контак-центру в режимі реального часу за допомогою додатку або веб-порталу користувачу першочергово потрібно зареєструватися (ця процедура робиться тільки один раз),щоб отримати доступ до Особистого кабінету. Після реєстрації користувач має змогу надіслати фото та текстове звернення, а потім в режимі online особисто слідкувати за реагуванням на них. 

Як повідомила керівник колл-центру Оксана Дубровна, що за першу добу за допомогою мобільного додатку та веб-порталу до них надійшло 40 звернень, 5 з яких станом на сьогодні вже виконані. Загалом середня кількість звернень, які надходять через «гарячу лінію»протягом доби, становить 420.

За допомогою додатку та веб-порталу звернення можна передавати як у текстовому вигляді, так і у вигляді фото або відео. Єдине умова - щоб розмір фото або відео не перевищував 50 Мб. Після направлення звернення оператор контакт-центру заявку отримує миттєво. Він перевіряє її на інформаційну змістовність (щоб була зазначена адреса, конкретно визначено, яка проблема). Якщо в направлену звернені не вдається зрозуміти, в чому проблема, чи не зазначена адреса - оператор контакт-центру обов’язково зв’язується з заявником за допомогою чату або телефонного дзвінка та з’ясовує всі інші деталі. Після цього він направляє звернення до компетентної  комунальної служби, розповіла Оксана Дубровна.

Мобільний додаток «Call-центр CityOn. Чернігів» розроблений тапридатний для завантаження на телефони з операційною системою - iOS, Android та Windows Mobile.

Посилання для завантаження додатку:

iOS - https://itunes.apple.com/ru/app/call-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80-cityon-%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D0%B2/id1316383208?mt=8

Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.callcenter.chenihiv

Інструкція, як подати звернення та як зареєструвати на веб-порталі і додатку http://chmkc.com.ua/home/article/howplaceorder.

Як працює мапа звернень та на які типи розподіляються звернення читайте в нашій інформації «Сайт міського колл-центру розпочав свою роботу».


Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

Поліція Чернігівщини 21-22 листопада склала 29 адміністративних матеріалів за порушення карантинних умов

Поліція Чернігівщини 21-22 листопада склала 29 адміністративних матеріалів за порушення карантинних умов 19:34

За 21 листопада на території Чернігівської області поліцейськими мобільних групп з дотримання карантинних умов було складено 18 протоколів за ст.44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення. З них 3 протоколи у Чернігові.

Черговий номер щорічника

Черговий номер щорічника "Розумовські зустрічі" вийшов у Чернігові 17:27

Вже всьоме в Чернігові виходить збірник наукових праць «Розумовські зустрічі». Це періодичне видання, що спирається на розробки учасників щорічної однойменної науково-практичної конференції.

Виявлено 563 нових випадків COVID-19

Виявлено 563 нових випадків COVID-19 17:18

За даними Управління охорони здоров’я Чернігівської ОДА станом на 23 листопада в області зафіксовано 563 нових випадків COVID-19.

Ніжинська поліція оперативно затримала підозрюваного у вбивстві

Ніжинська поліція оперативно затримала підозрюваного у вбивстві 12:35

О пів на п'яту годину вечора до чергової частини поліції надійшла інформація, що в одному з ніжинських будинків виявлено труп господаря.

Упродовж минулого тижня надзвичайники врятували 3 особи та 60 разів залучались до ліквідації пожеж, надзвичайних подій

Упродовж минулого тижня надзвичайники врятували 3 особи та 60 разів залучались до ліквідації пожеж, надзвичайних подій 12:21

Упродовж минулого тижня з 16 по 23 листопада щоденно в підрозділах Управління ДСНС України у Чернігівській області перебували на цілодобовому чергуванні 201 чоловік особового складу та 61 одиниця спеціальної техніки.