Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Вівторок, 16 вересня, 09:28:50

Міський "Колл-центр" за добу приймає понад 1700 дзвінків

02.11.2017   10:58

На засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради, яке відбулося 31 жовтня члени виконкому переглянули граничну чисельність працівників комунального підприємства «ЖЕК-10».

Начальник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок повідомив, що з метою здійснення безперебійної роботи відділу оперативного реагування по усуненню аварійних та надзвичайних ситуацій «Колл-центру», необхідно збільшити кількість його працівників. Адже кількість звернень дуже велика й постійно збільшується.

Як вже повідомлялося раніше, міський Колл-центр цілодобово приймає звернення від мешканців міста за телефоном 0 800 50 93 50 (безкоштовно).

На дату створення «Відділу по роботі з населенням «Колл-центр» КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради» (червень 2016 р.), був затверджений такий штатний розпис працівників: начальник «Колл-центру» - 1 особа, старший оператор - 4 особи, оператор – 12 осіб.

За словами Руслана Волока, у будній день працює 3 оператора диспетчерської служби, у вихідні та святкові дні - 1 або 2 оператора, у нічну зміну - 1 оператор.

Але, якщо з початку роботи відділ по роботі з населенням отримував та обробляв за добу в середньому 80 заяв, то з січня поточного року працівниками вже надано консультації та прийнято в роботу 39 тис. заяв (середньодобова кількість – у будні дні 280 заяв, у святкові та вихідні дні – 101 заява). Крім того, у вересні середньодобова кількість дзвінків вже складала 1734 дзвінка.

Враховуючи постійне збільшення потоку звернень громадян, кількість операторів у будні дні в денну зміну була збільшена до 5 працівників, а у вихідні та святкові дні до 3 операторів. Але така чисельність операторів не відповідає вимогам якісного, оперативного та швидкого реагування на звернення громадян.

За пропозицією Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка штатна чисельність працівників відділу по роботі з населенням «Колл-центр» збільшиться на 10 осіб. Старших операторів тепер буде 6, а операторів диспетчерської служби – 20 осіб. Після цього ситуація буде додатково вивчена та при необхідності кількість працівників може бути переглянута ще.

 
Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

08:23

Прокуратура повертає у власність громади гідроспоруди на Коропщині

Прокуратура повертає у власність громади гідроспоруди на Коропщині 08:19

З метою захисту інтересів територіальної громади, прокуратура звернулася до суду з заявами про передачу чотирьох гідротехнічних споруд, площею понад 20 тис. м2, у комунальну власність.

Чернігівська обласна дитяча лікарня отримала сучасний ультразвуковий сканер від благодійників 08:16

Завдяки Благодійній організації La Chaine de l'Espoir Чернігівська обласна дитяча лікарня поповнилась сучасним ультразвуковим сканером експертного класу з кардіонахилом.

Продовжила справу загиблого чоловіка: до лав поліції Чернігівщини доєдналася дружина Героя-захисника Чернігова Дарина Христенок 08:13

Начальник поліції Чернігівщини Іван Іщенко привітав у лавах поліції Чернігівщини Дарину Христенок, дружину полеглого Героя Олексія Христенка, який загинув у 2022 році під час оборони Чернігова від російських загарбників.

Бронза світового рівня: Данило Жасан — призер чемпіонату світу з боксу-2025 у Ліверпулі 08:10

З 4 по 14 вересня у місті Ліверпуль (Велика Британія) проходить чемпіонат світу з боксу World Boxing Championship 2025, який об’єднав 540 найсильніших спортсменів із 66 країн світу.