Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 5 грудня, 01:54:14

Міський "Колл-центр" за добу приймає понад 1700 дзвінків

02.11.2017   10:58

На засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради, яке відбулося 31 жовтня члени виконкому переглянули граничну чисельність працівників комунального підприємства «ЖЕК-10».

Начальник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок повідомив, що з метою здійснення безперебійної роботи відділу оперативного реагування по усуненню аварійних та надзвичайних ситуацій «Колл-центру», необхідно збільшити кількість його працівників. Адже кількість звернень дуже велика й постійно збільшується.

Як вже повідомлялося раніше, міський Колл-центр цілодобово приймає звернення від мешканців міста за телефоном 0 800 50 93 50 (безкоштовно).

На дату створення «Відділу по роботі з населенням «Колл-центр» КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради» (червень 2016 р.), був затверджений такий штатний розпис працівників: начальник «Колл-центру» - 1 особа, старший оператор - 4 особи, оператор – 12 осіб.

За словами Руслана Волока, у будній день працює 3 оператора диспетчерської служби, у вихідні та святкові дні - 1 або 2 оператора, у нічну зміну - 1 оператор.

Але, якщо з початку роботи відділ по роботі з населенням отримував та обробляв за добу в середньому 80 заяв, то з січня поточного року працівниками вже надано консультації та прийнято в роботу 39 тис. заяв (середньодобова кількість – у будні дні 280 заяв, у святкові та вихідні дні – 101 заява). Крім того, у вересні середньодобова кількість дзвінків вже складала 1734 дзвінка.

Враховуючи постійне збільшення потоку звернень громадян, кількість операторів у будні дні в денну зміну була збільшена до 5 працівників, а у вихідні та святкові дні до 3 операторів. Але така чисельність операторів не відповідає вимогам якісного, оперативного та швидкого реагування на звернення громадян.

За пропозицією Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка штатна чисельність працівників відділу по роботі з населенням «Колл-центр» збільшиться на 10 осіб. Старших операторів тепер буде 6, а операторів диспетчерської служби – 20 осіб. Після цього ситуація буде додатково вивчена та при необхідності кількість працівників може бути переглянута ще.

 
Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

Укриття, харчоблок і осередок «Захисту України»: які новини в ліцеях у Тупичеві і Городні 11:28

Чернігівська ОВА багато уваги приділяє саме освітньому компоненту і працює над тим, щоб якомога більше дітей мали змогу навчатися очно. У рамках робочого візиту в громади начальник ОВА В’ячеслав Чаус відвідав ліцеї в Тупичеві і Городні.

Доступність починається з нас: у Чернігові відбулась тематична конференція 11:24

Питання психологічної взаємодії з ветеранами та їхніми родинами обговорили сьогодні учасники тематичної конференції, яка відбулася в КНП «Ветеранський простір». Співорганізатором події виступила громадська організація «Ветеранська спільнота України «Серцевір».

Вибухотехніки поліції Чернігівщини продовжують знешкоджувати збиті ворожі безпілотники 11:22

Днями співробітники управління вибухотехнічної служби поліції Чернігівщини знешкодили нерозірвану бойову частину ворожого ударного безпілотника, який був збитий Силами оборони України у Чернігівському районі.

Поліцейські Чернігівщини вибороли призові місця на Всеукраїнських ветеранських змаганнях 11:21

Днями у Києві відбувся турнір «Звитяга нескорених», який об’єднав 500 ветеранів, ветеранок та поранених захисників з усієї України.

Компенсаційні програми для роботодавців, які сприяють працевлаштуванню людей з інвалідністю

Компенсаційні програми для роботодавців, які сприяють працевлаштуванню людей з інвалідністю 11:19

Служба зайнятості надає фінансову підтримку роботодавцям, які винаймають чи облаштовують робочі місця для людей з інвалідністю.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини