Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 14 листопада, 02:13:33

Міський "Колл-центр" за добу приймає понад 1700 дзвінків

02.11.2017   10:58

На засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради, яке відбулося 31 жовтня члени виконкому переглянули граничну чисельність працівників комунального підприємства «ЖЕК-10».

Начальник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок повідомив, що з метою здійснення безперебійної роботи відділу оперативного реагування по усуненню аварійних та надзвичайних ситуацій «Колл-центру», необхідно збільшити кількість його працівників. Адже кількість звернень дуже велика й постійно збільшується.

Як вже повідомлялося раніше, міський Колл-центр цілодобово приймає звернення від мешканців міста за телефоном 0 800 50 93 50 (безкоштовно).

На дату створення «Відділу по роботі з населенням «Колл-центр» КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради» (червень 2016 р.), був затверджений такий штатний розпис працівників: начальник «Колл-центру» - 1 особа, старший оператор - 4 особи, оператор – 12 осіб.

За словами Руслана Волока, у будній день працює 3 оператора диспетчерської служби, у вихідні та святкові дні - 1 або 2 оператора, у нічну зміну - 1 оператор.

Але, якщо з початку роботи відділ по роботі з населенням отримував та обробляв за добу в середньому 80 заяв, то з січня поточного року працівниками вже надано консультації та прийнято в роботу 39 тис. заяв (середньодобова кількість – у будні дні 280 заяв, у святкові та вихідні дні – 101 заява). Крім того, у вересні середньодобова кількість дзвінків вже складала 1734 дзвінка.

Враховуючи постійне збільшення потоку звернень громадян, кількість операторів у будні дні в денну зміну була збільшена до 5 працівників, а у вихідні та святкові дні до 3 операторів. Але така чисельність операторів не відповідає вимогам якісного, оперативного та швидкого реагування на звернення громадян.

За пропозицією Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка штатна чисельність працівників відділу по роботі з населенням «Колл-центр» збільшиться на 10 осіб. Старших операторів тепер буде 6, а операторів диспетчерської служби – 20 осіб. Після цього ситуація буде додатково вивчена та при необхідності кількість працівників може бути переглянута ще.

 
Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

Засуджено мешканця м.Чернігова за підробку документів з метою отримання відстрочки від мобілізації 16:12

Прокурором Чернігівської окружної прокуратури в судовому засіданні доведено вину 35-річного місцевого жителя у підробці довідки з метою отримання відстрочки від мобілізації (ч.ч.1, 4 ст.358 КК України).

Поліція розслідує обставини смертельної ДТП у Ніжині

Поліція розслідує обставини смертельної ДТП у Ніжині 16:08

Поліцейські розслідують кримінальне провадження за фактом дорожньо-транспортної пригоди, внаслідок якої загинула жінка.

«Як на Майстер-шефі»: кухарки чернігівських дитсадків пройшли навчання із підвищення кваліфікації

«Як на Майстер-шефі»: кухарки чернігівських дитсадків пройшли навчання із підвищення кваліфікації 16:06

П’ятдесят кухарок із 29 дитячих садків пройшли курси підвищення кваліфікації на базі Кулінарного хабу, створеного в Чернігівському центрі професійно-технічної освіти в партнерстві зі швейцарсько-українським проєктом DECIDE.

48 світлофорів Чернігова вже обладнані резервними джерелами живлення 16:03

Для стабільної роботи системи освітлення та безпеки дорожнього руху в Чернігові КП «Міськсвітло» продовжує виконувати комплекс робіт із ремонту та модернізації міських електромереж та світлофорів.

На Ріпкинщині місцевий браконьєр завдав збитків рибному господарству майже на 50 тис.грн 12:02

10 листопада 2025 року Чернігівським рибоохоронним патрулем під час проведення спільного рибоохоронного рейду разом з працівниками сектору водної поліції ВРПП ЧРУП ГУНП у Чернігівській області на водоймах Чернігівського району викрито грубе порушення Правил рибальства.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини