Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 28 листопада, 01:14:11

Міський "Колл-центр" за добу приймає понад 1700 дзвінків

02.11.2017   10:58

На засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради, яке відбулося 31 жовтня члени виконкому переглянули граничну чисельність працівників комунального підприємства «ЖЕК-10».

Начальник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок повідомив, що з метою здійснення безперебійної роботи відділу оперативного реагування по усуненню аварійних та надзвичайних ситуацій «Колл-центру», необхідно збільшити кількість його працівників. Адже кількість звернень дуже велика й постійно збільшується.

Як вже повідомлялося раніше, міський Колл-центр цілодобово приймає звернення від мешканців міста за телефоном 0 800 50 93 50 (безкоштовно).

На дату створення «Відділу по роботі з населенням «Колл-центр» КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради» (червень 2016 р.), був затверджений такий штатний розпис працівників: начальник «Колл-центру» - 1 особа, старший оператор - 4 особи, оператор – 12 осіб.

За словами Руслана Волока, у будній день працює 3 оператора диспетчерської служби, у вихідні та святкові дні - 1 або 2 оператора, у нічну зміну - 1 оператор.

Але, якщо з початку роботи відділ по роботі з населенням отримував та обробляв за добу в середньому 80 заяв, то з січня поточного року працівниками вже надано консультації та прийнято в роботу 39 тис. заяв (середньодобова кількість – у будні дні 280 заяв, у святкові та вихідні дні – 101 заява). Крім того, у вересні середньодобова кількість дзвінків вже складала 1734 дзвінка.

Враховуючи постійне збільшення потоку звернень громадян, кількість операторів у будні дні в денну зміну була збільшена до 5 працівників, а у вихідні та святкові дні до 3 операторів. Але така чисельність операторів не відповідає вимогам якісного, оперативного та швидкого реагування на звернення громадян.

За пропозицією Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка штатна чисельність працівників відділу по роботі з населенням «Колл-центр» збільшиться на 10 осіб. Старших операторів тепер буде 6, а операторів диспетчерської служби – 20 осіб. Після цього ситуація буде додатково вивчена та при необхідності кількість працівників може бути переглянута ще.

 
Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

У Прилуках поліцейські відзначили ліцеїстку, яка повідомила про спробу ворожого вербування 17:50

Начальник Прилуцького районного відділу поліції Василь Ободовський разом із начальницею сектору «Служба освітньої безпеки» Яною Гуменною відзначили ученицю місцевого ліцею Ангеліну Гришину.

На Алеї Героїв оновили меморіальну експозицію зі світлинами та історіями загиблих воїнів 17:39

У Чернігові на Алеї Героїв 26 листопада оновили інформаційні стенди зі світлинами та короткими біографіями ще 60 військовослужбовців, які віддали своє життя, захищаючи місто та Україну.

На Чернігівщині суд виніс вирок двом військовим рф, які незаконно позбавили волі та розстріляли мирних українців у Ягідному 16:47

Чернігівський районний суд завершив розгляд матеріалів кримінального провадження щодо військовослужбовців армії рф, які під час тимчасової окупації села Ягідне Чернігівського району незаконно позбавили волі двох цивільних чоловіків, утримували їх в нелюдяних умовах, а потім обох розстріляли. Суд ухвалив вирок окупантам – довічне позбавлення волі.

Безпека, освіта і відновлення після обстрілів: начальник ОВА працював у Новгород-Сіверському і Корюківському районах 16:06

Начальник Чернігівської ОВА В’ячеслав Чаус разом із заступником Дмитром Синенком здійснили робочий візит на прикордоння.

Заступниця міського голови Вікторія Пекур провела зустріч із батьківською спільнотою щодо функціонування чернігівських шкіл і садків 22:35

26 листопада, представниці батьківської спільноти — матері дітей, які навчаються у чернігівських школах або відвідують дитячі садки — зібралися під стінами Чернігівської міської ради з ініціативою обговорити низку питань, що їх турбують.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини