Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 11 грудня, 07:11:55

Міський "Колл-центр" за добу приймає понад 1700 дзвінків

02.11.2017   10:58

На засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради, яке відбулося 31 жовтня члени виконкому переглянули граничну чисельність працівників комунального підприємства «ЖЕК-10».

Начальник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок повідомив, що з метою здійснення безперебійної роботи відділу оперативного реагування по усуненню аварійних та надзвичайних ситуацій «Колл-центру», необхідно збільшити кількість його працівників. Адже кількість звернень дуже велика й постійно збільшується.

Як вже повідомлялося раніше, міський Колл-центр цілодобово приймає звернення від мешканців міста за телефоном 0 800 50 93 50 (безкоштовно).

На дату створення «Відділу по роботі з населенням «Колл-центр» КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради» (червень 2016 р.), був затверджений такий штатний розпис працівників: начальник «Колл-центру» - 1 особа, старший оператор - 4 особи, оператор – 12 осіб.

За словами Руслана Волока, у будній день працює 3 оператора диспетчерської служби, у вихідні та святкові дні - 1 або 2 оператора, у нічну зміну - 1 оператор.

Але, якщо з початку роботи відділ по роботі з населенням отримував та обробляв за добу в середньому 80 заяв, то з січня поточного року працівниками вже надано консультації та прийнято в роботу 39 тис. заяв (середньодобова кількість – у будні дні 280 заяв, у святкові та вихідні дні – 101 заява). Крім того, у вересні середньодобова кількість дзвінків вже складала 1734 дзвінка.

Враховуючи постійне збільшення потоку звернень громадян, кількість операторів у будні дні в денну зміну була збільшена до 5 працівників, а у вихідні та святкові дні до 3 операторів. Але така чисельність операторів не відповідає вимогам якісного, оперативного та швидкого реагування на звернення громадян.

За пропозицією Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка штатна чисельність працівників відділу по роботі з населенням «Колл-центр» збільшиться на 10 осіб. Старших операторів тепер буде 6, а операторів диспетчерської служби – 20 осіб. Після цього ситуація буде додатково вивчена та при необхідності кількість працівників може бути переглянута ще.

 
Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

Уряд працює, щоб переспрямувати більше електроенергії для потреб побутових споживачів

Уряд працює, щоб переспрямувати більше електроенергії для потреб побутових споживачів 12:57

Триває підготовка низки рішень Уряду, щоб перерозподілити споживання електроенергії і спрямувати її для побутових споживачів.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:57

Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 2 пожежі. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала.

У Чернігові можна отримати послугу безкоштовного протезування за державною програмою 12:55

Безоплатна програма протезування доступна як для військових, так і для цивільних.

Напав та стріляв по цивільним – судитимуть військовослужбовця рф

Напав та стріляв по цивільним – судитимуть військовослужбовця рф 12:53

Прокурорами Козелецької окружної прокуратури у порядку спеціального досудового розслідування направлено до суду обвинувальний акт стосовно військовослужбовця зс рф за фактом порушення законів та звичаїв війни (ч. 1 ст. 438 КК України).

Ветеран поліції Чернігівщини Антон Душко виборов призові місця на мультиспортивних ветеранських змаганнях «ГАРТ» 09:36

Днями у столиці відбулися змагання, які об’єднали майже півтисячі ветеранів та ветеранок з усієї країни. Учасники змагалися в таких дисциплінах, як: баскетбол і регбі на кріслах колісних, волейбол сидячи, стрільба з лука, веслування на тренажері та плавання.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини