Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 18 квітня, 22:14:57

Міський "Колл-центр" за добу приймає понад 1700 дзвінків

02.11.2017   10:58

На засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради, яке відбулося 31 жовтня члени виконкому переглянули граничну чисельність працівників комунального підприємства «ЖЕК-10».

Начальник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок повідомив, що з метою здійснення безперебійної роботи відділу оперативного реагування по усуненню аварійних та надзвичайних ситуацій «Колл-центру», необхідно збільшити кількість його працівників. Адже кількість звернень дуже велика й постійно збільшується.

Як вже повідомлялося раніше, міський Колл-центр цілодобово приймає звернення від мешканців міста за телефоном 0 800 50 93 50 (безкоштовно).

На дату створення «Відділу по роботі з населенням «Колл-центр» КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради» (червень 2016 р.), був затверджений такий штатний розпис працівників: начальник «Колл-центру» - 1 особа, старший оператор - 4 особи, оператор – 12 осіб.

За словами Руслана Волока, у будній день працює 3 оператора диспетчерської служби, у вихідні та святкові дні - 1 або 2 оператора, у нічну зміну - 1 оператор.

Але, якщо з початку роботи відділ по роботі з населенням отримував та обробляв за добу в середньому 80 заяв, то з січня поточного року працівниками вже надано консультації та прийнято в роботу 39 тис. заяв (середньодобова кількість – у будні дні 280 заяв, у святкові та вихідні дні – 101 заява). Крім того, у вересні середньодобова кількість дзвінків вже складала 1734 дзвінка.

Враховуючи постійне збільшення потоку звернень громадян, кількість операторів у будні дні в денну зміну була збільшена до 5 працівників, а у вихідні та святкові дні до 3 операторів. Але така чисельність операторів не відповідає вимогам якісного, оперативного та швидкого реагування на звернення громадян.

За пропозицією Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка штатна чисельність працівників відділу по роботі з населенням «Колл-центр» збільшиться на 10 осіб. Старших операторів тепер буде 6, а операторів диспетчерської служби – 20 осіб. Після цього ситуація буде додатково вивчена та при необхідності кількість працівників може бути переглянута ще.

 
Прес-служба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

 150 мільйонів гривень держсубвенції на ремонт та будівництво укриттів у школах Чернігівщини: подати заявку можна вже сьогодні

150 мільйонів гривень держсубвенції на ремонт та будівництво укриттів у школах Чернігівщини: подати заявку можна вже сьогодні 17:03

Наш регіон – один із 8 в Україні, який, відповідно до рішення Кабінету Міністрів України, отримає кошти від держави на облаштування безпечних умов у закладах освіти.

Фестиваль Взаємності як Простір для діалогу: Унікальна платформа для взаємного інспірування

Фестиваль Взаємності як Простір для діалогу: Унікальна платформа для взаємного інспірування 16:54

Театральний „Фестиваль взаємності“ об’єднає чеських та українських митців у п’яти містах України. ǿетою фестивалю є поєднання культурних наснаг Чеської Республіки та України через мистецьке вираження та підтримку діалогу й взаєморозуміння серед митців обох країн.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:04

Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій техногенного та природного характеру, а саме: 1 дорожньо-транспортна пригода та 4 пожежі. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала. Внаслідок ракетного обстрілу травмовано 77 осіб, з них 4 дитини, підтверджено загибель 18 осіб.

У Чернігові завершено пошуково-рятувальну операцію на місці ворожої атаки 09:59

Станом на ранок 18 квітня відомо вже про 18 загиблих людей, постраждали 78 осіб, з них 4 дітей.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини