"Чернігівгаз" відкрив четвертий сучасний Центр обслуговування клієнтів
Новий центр розрахований на швидке обслуговування майже 7 тисяч клієнтів газових компаній з Корюківки та прилеглого району.
В Корюківці 24 лютого відкрився новий Центр обслуговування клієнтів газових компаній. Корюківський Центр – вже четверте відділення в Чернігівській області, оформлене за сучасними стандартами. За словами голови правління ПАТ «Чернігівгаз» Алли Ярової, його відкриття стало черговим кроком до втілення комплексної програми «Чернігівгазу» з розвитку клієнтського сервісу і переходу до якісно нових прозорих взаємовідносин зі споживачами.
«В цивілізованому світі компанії, які мають справи з людьми, на перше місце ставлять саме потреби клієнта. Надання якісного сервісу в зручних офісах, облаштованих за форматом «відкритий простір», стало пріоритетним напрямком і в нашій роботі. Новий Центр обслуговування дозволить корюківцям в одному місці оперативно отримати весь спектр послуг, що стосуються газопостачання. Щоб споживачі приходили за звичною їм адресою, розташування не міняли, а повністю модернізували приміщення за новими стандартами», - зазначила очільниця «Чернігівгазу».
Однією з головних новинок стало облаштування зони прийому відвідувачів (так званий ресепшен). Адміністратор ресепшн – перший, хто зустрічає клієнтів. Його обов`язок - допомогти клієнту в розв`язанні питань, що не потребують детального вивчення стану особового рахунку, показати як зареєструвати Особистий кабінет за допомогою сенсорного монітору «тонкий клієнт» або провести оплату через платіжний термінал. Грамотний перерозподіл клієнтських потоків дозволяє уникнути черг і зекономити час відвідувачів.
Особливу увагу приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині. Все обладнано таким чином, щоб споживачам було приємно та комфортно отримувати послуги - сучасний дизайн, просторе й світле приміщення, зручні дивани, є кулер і доступ до wi-fi.
В зоні обслуговування працюють 4 універсальних фахівці, які проконсультують з усіх питань по газопостачанню, починаючи від простих – як-то укладання договорів на розподіл та постачання газу, інформації по особовому рахунку і видачі довідок і, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі, заміни або ремонту газового обладнання, тощо.
В середньому щодня до Центру звертаються до 50 споживачів, а в пікові дні відвідуваність може зростати до 100 клієнтів.
Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Адреса центру: м. Корюківка, вул. Бульварна, 13.
Останні новини Чернігівщини
У Чернігові психологи Національної поліції, ДСНС та відомчої медустанови організували для поранених бійців сеанс глинотерапії 11:39
У складний період випробувань кожна людина потребує відновлення – фізичного, морального та духовного. А особливо це важливо для наших поранених захисників, які щодня стикаються зі стресовими ситуаціями та високим рівнем психологічного навантаження.
65 дітей із Чернігівщини відвідали музичні табори в Латвії 11:35
У Чернігівському професійному музичному коледжі імені Л.М. Ревуцького з дітьми, яким організували поїздки до Латвії, зустрілися міністерка закордонних справ Латвійської Республіки Байба Браже та начальник ОВА В’ячеслав Чаус. Присутній також Надзвичайний і Повноважний Посол Латвійської Республіки в Україні Андрейс Пілдеговічс.
SUN4Ukraine стартує: перша установча зустріч українських та європейських міст за участю Чернігова 11:34
Партнерська програма SUN4Ukraine офіційно стартувала минулого тижня у Мюнхені, об’єднавши 12 українських флагманських муніципалітетів із європейськими містами, що беруть участь у місії ЄС «Кліматично нейтральні та розумні міста».
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:32
Протягом минулої доби зареєстровано 4 небезпечні події, а саме: 2 дорожньо-транспортні пригоди та 2 пожежі. Внаслідок цих подій 2 особи постраждали.
27 листопада: цей день в Україні і світі 09:31
День 1373 Російська агресія - Day 1373 Russian aggression