Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 10 грудня, 10:18:12

"Чернігівгаз" відкрив четвертий сучасний Центр обслуговування клієнтів

01.03.2017   09:03Агенцiя

Новий центр розрахований на швидке обслуговування майже 7 тисяч клієнтів газових компаній з Корюківки та прилеглого району.

В Корюківці 24 лютого відкрився новий Центр обслуговування клієнтів газових компаній. Корюківський Центр – вже четверте відділення в Чернігівській області, оформлене за сучасними стандартами. За словами голови правління ПАТ «Чернігівгаз» Алли Ярової, його відкриття стало черговим кроком до втілення комплексної програми «Чернігівгазу» з розвитку клієнтського сервісу і переходу до якісно нових прозорих взаємовідносин зі споживачами.

«В цивілізованому світі компанії, які мають справи з людьми, на перше місце ставлять саме потреби клієнта. Надання якісного сервісу в зручних офісах, облаштованих за форматом «відкритий простір», стало пріоритетним напрямком і в нашій роботі. Новий Центр обслуговування дозволить корюківцям в одному місці оперативно отримати весь спектр послуг, що стосуються газопостачання. Щоб споживачі приходили за звичною їм адресою, розташування не міняли, а повністю модернізували приміщення за новими стандартами», - зазначила очільниця «Чернігівгазу».

Однією з головних новинок стало облаштування зони прийому відвідувачів (так званий ресепшен). Адміністратор ресепшн – перший, хто зустрічає клієнтів. Його обов`язок - допомогти клієнту в розв`язанні питань, що не потребують детального вивчення стану особового рахунку, показати як зареєструвати Особистий кабінет за допомогою сенсорного монітору «тонкий клієнт» або провести оплату через платіжний термінал. Грамотний перерозподіл клієнтських потоків дозволяє уникнути черг і зекономити час відвідувачів.

Особливу увагу приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині. Все обладнано таким чином, щоб споживачам було приємно та комфортно отримувати послуги - сучасний дизайн, просторе й світле приміщення, зручні дивани, є кулер і доступ до wi-fi.

В зоні обслуговування працюють 4 універсальних фахівці, які проконсультують з усіх питань по газопостачанню, починаючи від простих – як-то укладання договорів на розподіл та постачання газу, інформації по особовому рахунку і видачі довідок і, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі, заміни або ремонту газового обладнання, тощо.

В середньому щодня до Центру звертаються до 50 споживачів, а в пікові дні відвідуваність може зростати до 100 клієнтів.

Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п`ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Адреса центру: м. Корюківка, вул. Бульварна, 13.

Останні новини Чернігівщини

Ветеран поліції Чернігівщини Антон Душко виборов призові місця на мультиспортивних ветеранських змаганнях «ГАРТ» 09:36

Днями у столиці відбулися змагання, які об’єднали майже півтисячі ветеранів та ветеранок з усієї країни. Учасники змагалися в таких дисциплінах, як: баскетбол і регбі на кріслах колісних, волейбол сидячи, стрільба з лука, веслування на тренажері та плавання.

Жінки освоюють «чоловічі» професії…

Жінки освоюють «чоловічі» професії… 09:34

Ця тенденція посилюється через війну та потребу у кваліфікованих кадрах. Електрогазозварник, верстатник деревообробних верстатів, водій навантажувача, водій вантажівки, оператор котельні - такі умовно «чоловічі професії» цьогоріч обрали для себе 30 жінок Чернігівського регіону.

10 грудня: цей день в Україні і світі 09:28

День 1386 Російська агресія - Day 1386 Russian aggression

Забезпечити право кожної дитини зростати в сімейному оточенні: у Чернігівський ОВА підписали Меморандум про взаєморозуміння

Забезпечити право кожної дитини зростати в сімейному оточенні: у Чернігівський ОВА підписали Меморандум про взаєморозуміння 13:09

Щоб діти Чернігівщини зростали в родині та були забезпечені якісними соціальними, медичними, реабілітаційними та освітніми послугами, сьогодні в обласній військовій адміністрації уклали тристоронній Меморандум.

 «Кожен зробив свою частину роботи, і це дозволило швидко стабілізувати ситуацію» — Геращенко про ліквідацію наслідків удару ворожого безпілотника

«Кожен зробив свою частину роботи, і це дозволило швидко стабілізувати ситуацію» — Геращенко про ліквідацію наслідків удару ворожого безпілотника 11:54

Сьогодні, 9 грудня, у Чернігівській міській раді відбулася традиційна щотижнева загальноміська нарада під головуванням заступника міського голови Віктора Геращенка. Участь у засіданні взяли керівники структурних підрозділів та комунальних підприємств міської ради.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини