Обережно неприкриті люки!
На території міста Чернігова розташовано близько 100 тис. каналізаційних колодязів, за експлуатацію яких відповідають декілька організацій та приватні особи, у власності яких ці колодязі перебувають.
Дуже часто перед громадянами постає питання: кому дзвонити, щоб повідомити про відкритий колодязь або зламану кришку люка. Враховуючи важливість питання, оперативне реагування на повідомлення громадян про відкриті каналізаційні колодязі взяло на себе КП «Чернігівводоканал».
КП «Чернігівводоканал» проводить планову заміну люків та ремонт колодязів на території міста. Але, як ми наголосили вище, не тільки люки «Чернігівводоканал» встановлені на дорогах та тротуарах Чернігова. Чимало люків належить теплогенеруючим підприємствам, Комунальному шляхобудівному підприємству, газовикам, зв’язківцям. Тому визначити належність колодязя зможуть тільки спеціалісти.
Враховуючи загрозу, яку несуть життю і здоров’ю громадян відкриті колодязі, керівництвом КП «Чернігівводоканал» було прийняте рішення, щодо оперативного реагування на інформацію по відкритим колодязям або зламаним люкам, незалежно від їх належності.
Оскільки диспетчерська служба КП «Чернігівводоканал» працює цілодобово і аварійні бригади мають можливість оперативно реагувати на повідомлення, громадяни можуть інформувати про відкриті каналізаційні колодязі, подзвонивши на телефон диспетчерської служби КП «Чернігівводоканал» за міським номером: 67-67-87.
Після отримання інформації про відкритий колодязь, повідомлення реєструється в спеціальному журналі, а до вказаного місця виїжджає спеціалізована бригада аварійної службі КП «Чернігівводоканал». Після встановлення належності колодязя, бригада, або замінить зламаний/відсутній люк (у разі, якщо він є власністю КП «Чернігівводоканал»), або встановить попереджувальні знаки та повідомить диспетчера.
Отримавши повідомлення про належність колодязя, диспетчер КП «Чернігівводоканал» зв’яжеться з представником організації, яка відповідає за експлуатацію та обслуговування колодязя і повідомить про аварійну ситуацію. Прізвище посадової особи, яка прийняла повідомлення, буде занесене у спеціальний журнал для подальшого контролю виконання.
Зазначимо, що повідомлення про проблеми з люками на дорозі до диспетчерської служби КП «Чернігівводоканал» надходять по декілька разів на тиждень. По кожному з таких повідомлень було відповідне реагування і проблема була вирішена.
Наголошуємо: для оперативного реагування, у разі виявлення відкритих каналізаційних колодязів або зламаних люків, потрібно повідомляти диспетчерську службу КП «Чернігівводоканал» за телефоном 67-67-87.
Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»
Останні новини Чернігівщини
Відстрочка від мобілізації для чернігівців: що зміниться з 1 листопада — пояснюють юристи 14:27
З 1 листопада 2025 року в Україні починають діяти нові правила оформлення та продовження відстрочок від мобілізації. Вони запроваджуються постановою Кабміну №560 і стосуються всіх військовозобов’язаних, зокрема мешканців Чернігова та області.
В Україні запрацював Ветеран PRO — єдина цифрова платформа для ветеранів, ветеранок та їхніх родин 13:22
Уряд України на виконання доручення Президента України представив Ветеран PRO — державну цифрову платформу для ветеранів, ветеранок і їхніх родин, де зібрано всю інформацію про пільги, програми, послуги та можливості в одному місці. Проєкт реалізовано Міністерством у справах ветеранів України.
Інформація про надзвичайні ситуації та основні небезпечні події, які зареєстровані на території області за період з 8:00 30 жовтня по 8:00 31 жовтня 2025 року 12:41
Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 3 пожежі.
Освіта та спорт: з проблематикою Чернігівщини ознайомилися представники профільних міністерств 11:48
Сьогодні Чернігівську область з робочим візитом відвідали заступники очільників двох міністерств: освіти і науки – Андрій Вітренко, молоді та спорту – Сергій Тимофєєв.