Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 2 липня, 18:10:26

За 5 місяців контакт-центр "Чернігівгазу" опрацював понад 97 тис. дзвінків

13.04.2016   09:10Агенцiя

Автоматизований контакт-центр споживачів ПАТ «Чернігівгаз» розпочав роботу восени 2015 року. Протягом листопада-березня операторами було опрацьовано 97,3 тисячі дзвінків, також надано 4,5 тис відповідей на запити споживачів через Особистий кабінет.

Найбільш напруженим періодом роботи контакт-центру є початок місяця – з 1 по 5 число, коли споживачі масово передають показання лічильників газу. Лише за 1-5 квітня було прийнято майже 22 тис показань. Через контакт-центр - 12 тис, з них смс-повідомленнями – 1,1 тис, IVR (айвіар) – 803, електронною поштою - 700. Через Особистий кабінет було передано 9,9 тис показань.

Завдяки сучасному програмно-апаратному комплексу оператори можуть працювати відразу з декількома вхідними дзвінками. Втім, контакт-центр постійно розширює можливості зворотного зв`язку зі споживачами. Невдовзі кількість телефоністів буде збільшено вдвічі, що дасть споживачам додаткову можливість дистанційно вирішувати питання, не звертаючись до абонслужб газової компанії.

Місяць тому контакт-центр перейшов в режим роботи інтерактивного голосового меню IVR (айвіар), яке за допомогою запису голосових повідомлень маршрутизує дзвінки всередині контакт-центру, використовуючи інформацію, яку клієнт вводить за допомогою тонального набору. Система налаштована на цілодобовий прийом дзвінків за винятком функції консультації з оператором. Тобто, зателефонувавши на номери 616-204 або 616-304, можна вибрати мову меню, з лічильником споживач або без, а також прослухати інформацію, натиснувши потрібну цифру:
1 - про тарифи на газ
2 - передати показання
3 - про правила безпеки
4 - про нові сервіси (особистий кабінет)
0 - зв'язатися з оператором

До того ж, з 1 квітня для передачі показань смс-повідомленням додався короткий номер 7104.

«На сьогодні ми можемо надавати консультаційні послуги і приймати показання лічильників найрізноманітнішими способами. Але, звичайно, є прошарок споживачів похилого віку, які не в змозі скористатися ані інтернетом, ані мобільним телефоном і не вміють передавати дані стаціонарним телефоном в тоновому режимі. Тому просимо молодше покоління допомогти старшим зорієнтуватися і навчити їх користуватися нескладними операціями», - зазначив начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.

Нагадаємо, звернувшись до контакт-центру за номерами (0462) 616 204 та (0462) 616 304 з 8.00 до 20.00, або на електронну адресу contact@cn.104.ua користувачі газу Чернігівської області можуть передати показання, провести звірку по оплаті, отримати консультації щодо повірки лічильника, відключення або підключення до мережі, процедури приєднання до системи газопостачання, стосовно розміру нарахувань по пільгам та субсидіям і т.і.

Останні новини Чернігівщини

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:03

Протягом минулої доби зареєстровано 8 небезпечних подій, а саме: 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення, 2 дорожньо-транспортні пригоди, 4 пожежі та 1 іншу подію. Внаслідок цих подій загинули 2 особи та 1 особа постраждала.

Громадські консультації в Чернігові: шлях до створення Хабу на базі КНП «Ветеранський простір» 10:37

30 червня у Чернігові відбулася громадська консультація щодо облаштування Хабу на базі комунального некомерційного підприємства «Ветеранський простір» Чернігівської міської ради.

Розпочато реєстрацію на щорічний забіг «Шаную Воїнів, біжу за Героїв України» 09:54

1 липня, стартувала реєстрація на щорічний патріотичний забіг «Шаную воїнів, біжу за Героїв України».

Співробітник поліції Чернігівщини Андрій Нестеренко виборов призові місця на двох ветеранських спортивних турнірах 09:33

Помічник начальника поліції Чернігівщини з питань ветеранської політики Андрій Нестеренко продовжує надихати прикладом незламності та сили духу.

У Михайло-Коцюбинській громаді ремонтують ліцей, обладнали центр життєстійкості й облаштовують безбар’єрні простори 09:02

На літніх канікулах у Михайло-Коцюбинському ліцеї триває ремонт, а в центрі надання соціальних послуг планують створити ветеранський простір – з тим, як живе громада, ознайомився начальник Чернігівської ОВА В’ячеслав Чаус під час робочого візиту.