Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 29 березня, 05:50:19

З 9 листопада для споживачів природного газу Чернігівщини запрацював Контакт-центр

09.11.2015   11:04Агенцiя

Відсьогодні близько 350 тисяч клієнтів ПАТ «Чернігівгаз», які використовують газ для побутових потреб, зможуть отримати консультаційні послуги з питань газопостачання в єдиному автоматизованому Контакт-центрі для споживачів природного газу.

Звернувшись до Контакт-центру за номером (0462) 61 62 04 або на електронну адресу contact@cn.104.ua, користувачі газу Чернігівської області зможуть отримати консультації з усіх питань пов`язаних з газопостачанням. Це ще один зручний формат взаємодії, який допоможе газорозподільчій та газопостачальній компанії налагодити зворотній зв`язок зі споживачами.

Щоденно, з 8.00 до 20.00, оператори Контакт-центру в телефонному режимі приймуть показання лічильника, повідомлять номер особового рахунку, проаналізують стан платежів та нарахувань, нададуть роз`яснення по субсидіям та пільгам. Окрім цього, проконсультують стосовно діючих цін на газ, переоформлення документів, договорів, приймуть заявку на виклик майстра або контролера. Якщо проблема клієнта потребуватиме більш детального вивчення, оператор переадресує зміст звернення на профільного спеціаліста або повідомить контакти відповідної служби.

«Хочу підкреслити, що кожен дзвінок є важливим для нас, а запровадження даної системи допоможе реалізувати нові можливості для зв`язку зі споживачами газу і заощадити їхній час. Окрім консультацій, людина зможе висловити свої пропозиції щодо покращення якості обслуговування та надійності газопостачання», - поінформував начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.

Сучасний автоматизований програмно-апаратний комплекс дає змогу одночасно відпрацьовувати декілька вхідних дзвінків. В результаті це забезпечує споживачам максимально комфортне, швидке та надійне отримання консультаційних послуг.

Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються за міськими та міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного – згідно тарифів мобільного зв`язку споживача.

Окрім того, ПАТ «Чернігівгаз» продовжує розвивати дистанційні сервіси обслуговування клієнтів через Інтернет. Наступним кроком стане запуск «Особистого кабінету» на сайті http://104.ua/, де споживачі газу матимуть можливість в режимі он-лайн оплатити газ, передати показання лічильника, завантажити квитанцію, перевірити стан особового рахунку та проконсультуватися.

Зверніть увагу, телефонний номер (0462) 65 15 04, за яким дотепер консультувалися мешканці Чернігова та Чернігівського району, ще деякий час працюватиме в режимі переадресації.

Останні новини Чернігівщини

Як ігрові автомати Pin Up скачать на смартфон? 20:05

Щоб скачать Пин Ап безкоштовно, треба відвідати офіційний сайт ресурсу. Pin Up мобільний додаток при використанні вирізняється купою переваг. Скачати Пін Ап можна для гри в демо-форматі та зі справжніми ставками

СБУ затримала прикордонника, який намагався «злити» фсб інформацію про охорону північних рубежів України 19:53

Контррозвідка Служби безпеки спільно зі співробітниками внутрішньої та власної безпеки Держприкордонслужби викрила ще одного російського агента у ході спецоперації у Чернігівській області.

Псевдобанкір заволодів коштами жінки у сумі 46 тисяч гривень 16:22

Поліція застерігає громадян від шахраїв, що видають себе за працівників банківських установ

Сільгосппідприємства Чернігівщини потребують працівників: актуальні понад 60 вакансій 15:19

З приходом весни традиційно пожвавлюється попит на працівників сільського господарства, адже саме в цю пору року стартують весняно-польові роботи. Не став винятком і цей рік.

На Чернігівщині за тиждень госпіталізовано 115 осіб з COVID-19

На Чернігівщині за тиждень госпіталізовано 115 осіб з COVID-19 14:17

За даними Управління охорони здоров’я Чернігівської ОВА, станом на 27 березня в області зареєстровано 1022 активних випадки коронавірусної хвороби.