З 9 листопада для споживачів природного газу Чернігівщини запрацював Контакт-центр
Відсьогодні близько 350 тисяч клієнтів ПАТ «Чернігівгаз», які використовують газ для побутових потреб, зможуть отримати консультаційні послуги з питань газопостачання в єдиному автоматизованому Контакт-центрі для споживачів природного газу.
Звернувшись до Контакт-центру за номером (0462) 61 62 04 або на електронну адресу contact@cn.104.ua, користувачі газу Чернігівської області зможуть отримати консультації з усіх питань пов`язаних з газопостачанням. Це ще один зручний формат взаємодії, який допоможе газорозподільчій та газопостачальній компанії налагодити зворотній зв`язок зі споживачами.
Щоденно, з 8.00 до 20.00, оператори Контакт-центру в телефонному режимі приймуть показання лічильника, повідомлять номер особового рахунку, проаналізують стан платежів та нарахувань, нададуть роз`яснення по субсидіям та пільгам. Окрім цього, проконсультують стосовно діючих цін на газ, переоформлення документів, договорів, приймуть заявку на виклик майстра або контролера. Якщо проблема клієнта потребуватиме більш детального вивчення, оператор переадресує зміст звернення на профільного спеціаліста або повідомить контакти відповідної служби.
«Хочу підкреслити, що кожен дзвінок є важливим для нас, а запровадження даної системи допоможе реалізувати нові можливості для зв`язку зі споживачами газу і заощадити їхній час. Окрім консультацій, людина зможе висловити свої пропозиції щодо покращення якості обслуговування та надійності газопостачання», - поінформував начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.
Сучасний автоматизований програмно-апаратний комплекс дає змогу одночасно відпрацьовувати декілька вхідних дзвінків. В результаті це забезпечує споживачам максимально комфортне, швидке та надійне отримання консультаційних послуг.
Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються за міськими та міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного – згідно тарифів мобільного зв`язку споживача.
Окрім того, ПАТ «Чернігівгаз» продовжує розвивати дистанційні сервіси обслуговування клієнтів через Інтернет. Наступним кроком стане запуск «Особистого кабінету» на сайті http://104.ua/, де споживачі газу матимуть можливість в режимі он-лайн оплатити газ, передати показання лічильника, завантажити квитанцію, перевірити стан особового рахунку та проконсультуватися.
Зверніть увагу, телефонний номер (0462) 65 15 04, за яким дотепер консультувалися мешканці Чернігова та Чернігівського району, ще деякий час працюватиме в режимі переадресації.
Останні новини Чернігівщини
«Розумовські зустрічі»: вперше за участі глави роду Розумовських 13:32
«Розумовські зустрічі» – це зустріч ліриків і фізиків», де поєднуються гуманітарні та технологічні підходи, створюючи особливих дух конференції.
“Барвиста Україна” “Сіверських клейнодів” 12:56
Культура українського народу багатогранна і розмаїта. Кожен регіон має свої звичаї, своє звучання, свою душу. А, разом з тим, українська культура — єдине ціле, в якому різнобарв’я мистецьких традицій складається в єдину картину — в те, що зветься “Барвиста Україна”.
Поліція розслідує обставини ДТП за участю неповнолітніх у Прилуках 12:50
30 листопада близько 18:30 до поліції надійшло повідомлення про ДТП у Прилуках. Поліцейські встановили, що 14-річний хлопець, керуючи автомобілем «Porsche Cayenne», допустив зіткнення з вантажним автомобілем, що перебував на проїзній частині дороги.
Поліція затримала водія, який спричинив смертельну ДТП у Ніжині 12:45
Ніжинські поліцейські затримали водія легковика, який допустив наїзд на двох жінок-пішоходів на пішохідному переході в Ніжині. Внаслідок ДТП одна жінка загинула, а друга зазнала травм.
Інженера з технічного нагляду підозрюють у службовій недбалості зі збитками понад 300 тис. грн 12:41
За процесуального керівництва Чернігівської обласної прокуратури повідомлено про підозру інженеру з технічного нагляду у службовій недбалості, що спричинило тяжкі наслідки (ч. 2 ст. 367 КК України).