Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 2 липня, 10:38:18

З 9 листопада для споживачів природного газу Чернігівщини запрацював Контакт-центр

09.11.2015   11:04Агенцiя

Відсьогодні близько 350 тисяч клієнтів ПАТ «Чернігівгаз», які використовують газ для побутових потреб, зможуть отримати консультаційні послуги з питань газопостачання в єдиному автоматизованому Контакт-центрі для споживачів природного газу.

Звернувшись до Контакт-центру за номером (0462) 61 62 04 або на електронну адресу contact@cn.104.ua, користувачі газу Чернігівської області зможуть отримати консультації з усіх питань пов`язаних з газопостачанням. Це ще один зручний формат взаємодії, який допоможе газорозподільчій та газопостачальній компанії налагодити зворотній зв`язок зі споживачами.

Щоденно, з 8.00 до 20.00, оператори Контакт-центру в телефонному режимі приймуть показання лічильника, повідомлять номер особового рахунку, проаналізують стан платежів та нарахувань, нададуть роз`яснення по субсидіям та пільгам. Окрім цього, проконсультують стосовно діючих цін на газ, переоформлення документів, договорів, приймуть заявку на виклик майстра або контролера. Якщо проблема клієнта потребуватиме більш детального вивчення, оператор переадресує зміст звернення на профільного спеціаліста або повідомить контакти відповідної служби.

«Хочу підкреслити, що кожен дзвінок є важливим для нас, а запровадження даної системи допоможе реалізувати нові можливості для зв`язку зі споживачами газу і заощадити їхній час. Окрім консультацій, людина зможе висловити свої пропозиції щодо покращення якості обслуговування та надійності газопостачання», - поінформував начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.

Сучасний автоматизований програмно-апаратний комплекс дає змогу одночасно відпрацьовувати декілька вхідних дзвінків. В результаті це забезпечує споживачам максимально комфортне, швидке та надійне отримання консультаційних послуг.

Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються за міськими та міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного – згідно тарифів мобільного зв`язку споживача.

Окрім того, ПАТ «Чернігівгаз» продовжує розвивати дистанційні сервіси обслуговування клієнтів через Інтернет. Наступним кроком стане запуск «Особистого кабінету» на сайті http://104.ua/, де споживачі газу матимуть можливість в режимі он-лайн оплатити газ, передати показання лічильника, завантажити квитанцію, перевірити стан особового рахунку та проконсультуватися.

Зверніть увагу, телефонний номер (0462) 65 15 04, за яким дотепер консультувалися мешканці Чернігова та Чернігівського району, ще деякий час працюватиме в режимі переадресації.

Останні новини Чернігівщини

Громадські консультації в Чернігові: шлях до створення Хабу на базі КНП «Ветеранський простір» 10:37

30 червня у Чернігові відбулася громадська консультація щодо облаштування Хабу на базі комунального некомерційного підприємства «Ветеранський простір» Чернігівської міської ради.

Розпочато реєстрацію на щорічний забіг «Шаную Воїнів, біжу за Героїв України» 09:54

1 липня, стартувала реєстрація на щорічний патріотичний забіг «Шаную воїнів, біжу за Героїв України».

Співробітник поліції Чернігівщини Андрій Нестеренко виборов призові місця на двох ветеранських спортивних турнірах 09:33

Помічник начальника поліції Чернігівщини з питань ветеранської політики Андрій Нестеренко продовжує надихати прикладом незламності та сили духу.

У Михайло-Коцюбинській громаді ремонтують ліцей, обладнали центр життєстійкості й облаштовують безбар’єрні простори 09:02

На літніх канікулах у Михайло-Коцюбинському ліцеї триває ремонт, а в центрі надання соціальних послуг планують створити ветеранський простір – з тим, як живе громада, ознайомився начальник Чернігівської ОВА В’ячеслав Чаус під час робочого візиту.

Поліція затримала причетного до підпалу автомобіля у Ніжинському районі 08:32

Вночі 30 червня до поліції надійшло повідомлення про загоряння автомобіля в місті Борзна Ніжинського району.