Реалізація права на звернення громадян
Розгляд звернень та особистий прийом громадян в органах державної фіскальної служби є складовою механізму реалізації прав громадян на внесення до органів державної влади пропозицій щодо поліпшення їх діяльності, викриття недоліків у роботі, оскарження дій посадових осіб та органів державної влади.
Один із пріоритетних напрямків роботи ДФС - це забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного розв'язання порушених у них питань, задоволення законних вимог громадян, поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таким порушенням.
З початку року до ДПІ у м. Чернігові надійшло 24 письмових звернень громадян. У зверненнях порушувалися питання щодо ухилення від сплати податків, здавання в найм майна та проведення перевірки, відмови від ідентифікаційного номера, роз’яснення норм податкового законодавства тощо.
Всі звернення розглянуті своєчасно та без порушення термінів, встановлених чинним законодавством. Для фахівців податкової важливим є не тільки розгляд заяв та задоволення законних прав та інтересів громадян, але й виявлення основних причин, що викликають їх надходження.
Звертаємо увагу платників податків на можливість отримання кваліфікованих відповідей з питань оподаткування в режимі он-лайн від Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України за багатоканальним (безкоштовним зі стаціонарних телефонів) телефоном 0-800-501-007 (з 8-00 до 20-00 у робочі дні) та через мережу Інтернет : www.sfs.gov.ua (цілодобово).
Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» визначено вимоги до звернення. Зокрема, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.
Посадовими особами інспекції за звітний період проведено 9 особистих прийомів громадян, у тому числі через громадську приймальню - 4, виїзних прийомів – 5. Безпосередньо під час особистих прийомів надані відповіді за всіма зверненнями.
Особистий прийом громадян посадовими особами інспекції проводиться за попереднім записом за тел: 65-28-25, 15-07 або у кім. 8. Графік особистого прийому розміщено на інформаційному стенді у приміщенні інспекції та на суб-сайті ГУ ДФС в Чернігівській області.
Останні новини Чернігівщини
Росіяни атакували енергетичну та транспортну інфраструктуру Чернігівщини 14:18
Вранці 7 листопада російські війська завдали ударів по об’єктах енергетичної та транспортної інфраструктури в Городнянській та Бахмацькій громадах.
Поліція затримала у Новгороді-Сіверському місцевого депутата, який у нетверезому стані чинив опір поліцейським 13:27
Перебуваючи з ознаками алкогольного сп’яніння, чоловік керував авто та відмовлявся надати документи. Крім того, чинив опір правоохоронцям. Нині його поміщено до ізолятора тимчасового тримання.
Жителя м.Чернігова засуджено за умиснезаподіяння тілесних ушкоджень співмешканцю матері, що спричинили смерть останнього 12:42
Чернігівською окружною прокуратурою доведено вину 32-річного місцевого жителя в умисному заподіянні співмешканцю своєїматерітяжких тілесних ушкоджень, тобто умисних тілесних ушкоджень, небезпечних для життя в момент заподіяння, що спричинили смерть потерпілого (ч.2 ст.121 КК України).
«Форум Добрих Справ» – «Сила громади» у Чернігові об’єднав волонтерів, військових, освітян, культурних діячів та громадських лідерів 12:20
6 листопада вперше у Чернігові в обласному художньому музеї ім. Г.Галагана пройшов «Форум Добрих Справ» – «Сила громади», який об'єднав волонтерів, благодійників, військових, освітян, культурних діячів, підприємців та громадських активістів з усієї України.
Іпотерапія для поранених захисників: психологи системи МВС Чернігівщини спільно з відомчою медустановою організували реабілітаційний захід 11:46
У Чернігові для бійців, які після поранення потребують фізичної та психологічної реабілітації, організували візит до кінно-спортивного клубу «Казка».