Організація роботи зі зверненнями громадян
Протягом семи місяців поточного року до органів ГУ Міндоходів у Чернігівській області надійшло 85 письмових звернення від громадян, що на 28 звернень менше, ніж за відповідний період 2013 року. Із загальної кількості звернень: 82 заяви, 2 скарги, 1 пропозиція. Порівняно з минулим роком на одну скаргу поменшало.
За дорученням Державної фіскальної служби України розглянуто 28 звернень громадян.
З початку року посадовими особами органів Міндоходів області проведено 172 особистих прийоми громадян, що на 142 прийоми менше, ніж в 2013 році, з них: начальником Головного управління – 3; начальниками податкових інспекцій – 69, у т.ч. 11 виїзних; заступниками начальників інспекцій – 91, у т.ч. 26 виїзних; іншими посадовими особами – 9.
Під час особистих прийомів від громадян надійшло 36 пропозицій, 136 заяв.
Всі звернення розглянуті без порушення встановлених термінів.
Крім того, проведено 22 «гарячих» телефонних лінії з питань звернень громадян, 31 нарада, 42 семінари, на яких обговорювалися питання розгляду звернень громадян.
Останні новини Чернігівщини
На Чернігівщині зареєстрували індустріальний парк «Носівські господарства» 10:13
Кабінет Міністрів України ухвалив рішення про включення індустріального парку «НОСІВСЬКІ ГОСПОДАРСТВА» до Реєстру індустріальних (промислових) парків. Парк створено строком на 30 років на території міста Носівка Ніжинського району. Ініціатором виступає Носівська міська рада.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:11
Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 2 дорожньо-транспортні пригоди та 1 пожежу. Внаслідок цих подій 2 особи постраждали.
12 грудня: цей день в Україні і світі 10:05
День 1388 Російська агресія - Day 1388 Russian aggression
На Чернігівщині видалено понад 20 тонн безхазяйних пестицидів 11:43
У листопаді на території області проведено комплекс робіт з видалення безхазяйних та непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР). За результатами заходів утилізовано понад 20 тонн отруйних речовин.