Бренд Прилук: друга спроба
Якщо не вдається з першого разу, неодмінно треба спробувати ще. Ця фраза дуже доречна по відношенню до ситуації зі створенням бренда і слогана Прилук.
Ще в 2012-му було винесено на громадське обговорення питання, чи потрібен місту над Удаєм логотип. На шпальтах газет митці, науковці, працівники музею та місцеві політики висловлювали думки з даного приводу. Потім було оголошено про початок публічного творчого конкурсу на визначення логотипа і слогана м. Прилуки «Бренд рідного міста». Усі бажаючі могли викласти свої варіанти на офіційному сайті Прилук. Улітку минулого року журі, котре складалося із представників влади, художників, молоді, творчої інтелігенції, ЗМІ, назвало переможця. Але…
Обраний варіант був підданий критиці як з боку депутатів, так і з боку прилуцької громади. Тож єдино вірним на той момент рішенням стало наступне: із жовтня 2013-го по 1 січня 2014 року провести другий конкурс з визначення бренда Прилук.
Вимоги до учасників творчого змагання не змінилися. Це і оригінальність, і різнопланове кольорове рішення, і слоган, написаний трьома мовами (українською, російською та англійською), і приклади використання логотипа на сувенірній продукції (чашках, футболках, ручках тощо) та інші. Засідання оргкомітету конкурсу мало відбутися у лютому, однак через історичні події в Україні його перенесли на пізніший термін. І от 21 березня нагода обговорити роботи конкурсантів з’явилася.
– У другому конкурсі із визначення бренда Прилук узяли участь 14 чоловік, які надіслали 67 робіт, – розповів заступник міського голови Олександр Сивенко. – Деякі з них уже були представлені в першому конкурсі. Ми не висували ніяких обмежень. Тож свої варіанти подали навіть діти віком 11-13 років. За що їм велике спасибі.
Оргкомітет переглянув усі 67 робіт. Деякі з них відверто невдалі (це особиста думка автора), а багато заслуговують на увагу. Кожен із членів оргкомітету проголосував за кілька варіантів, котрі припали йому до душі. У такий спосіб було складено своєрідний рейтинг. Та це не означає, що логотипи, які опинилися на його останніх позиціях, вибули із боротьби: оргкомітет не має права знімати роботи з дистанції.
Далі, за словами Олександра Сивенка, він поцікавиться думкою виконуючого обов’язки міського голови, секретаря ради Дмитра Барнаша, показавши йому всі варіанти бренда і слогана Прилук і вказавши на ті, що сподобалися оргкомітету. Затим, можливо, на сесії міської ради, яка відбудеться вже завтра, депутати переглянуть усі конкурсні роботи і або визначаться із переможцем, або створять журі, яке цим і займеться.
Олександр Сивенко закликав громадськість міста не бути байдужою і долучитися до обговорення логотипа Прилук. Усі роботи виставлені на офіційному порталі міста.
Сергій Новак, газета "Відомості Чернігівщини"
Останні новини Чернігівщини
24 грудня: цей день в Україні і світі 08:38
День 1400 Російська агресія - Day 1400 Russian aggression
Чернігівські медіа-2025: у пошуках себе та ресурсів 14:00
2025 рік для медіаспільноти Чернігівщини став роком виживання, адаптації та переосмислення ролі медіа в умовах війни, фінансових обмежень і безпекових викликів.
Козелецькі поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, рівень алкоголю в крові якого більше ніж у 13 разів перевищував допустиму межу 10:56
Поліцейські сектору реагування патрульної поліції відділення №1 (с-ще Козелець) Чернігівського райуправління поліції викрили 43-річного водія, який керував транспортом у стані сильного алкогольного сп’яніння. На правопорушника складено адміністративні матеріали.
Укриття за завищеними цінами: на Чернігівщині поліція повідомила про підозру посадовиці у службовій недбалості 10:54
Через неналежне виконання службових обов’язків посадовицею органу місцевого самоврядування під час закупівлі укриттів, бюджету громади у Корюківському районі було завдано понад 700 тисяч гривень збитків. За скоєне фігурантці загрожує до п'яти років позбавлення волі.
В Україні стартувала комунікаційна кампанія «Зміцнені» про безоплатну реабілітацію 10:47
Національна служба здоров’я України в партнерстві з Міністерством охорони здоров’я, Міністерством у справах ветеранів, за підтримки проєкту Rehab4U запустила інформаційну кампанію «Зміцнені», присвячену безоплатній реабілітації.