Чернігівська область: унаслідок пожежі на території школи ніхто не постраждав
Вогнеборці загасили пожежу на території загальноосвітньої школи І-ІІ ст. по вул. Коперативній у Срібнянському районі.
МНС
Загиблих та постраждалих унаслідок події немає. Навчальний процес не порушено.
Повідомлення про виникнення загоряння в окремо розташованому приміщенні майстерні навчального закладу надійшло до Служби порятунку «101» 24 грудня о 08:40.
За вказаною адресою негайно прибули працівники 14-ї Державної пожежно-рятувальної частини смт Срібне та приступили до гасіння. О 09:15 пожежу вдалося локалізувати, об 11:00 – повністю ліквідувати.
Вогонь пошкодив перекриття будівлі на площі 16 м кв. Попередня причина виникнення загоряння – порушення правил пожежної безпеки при експлуатації печей.
Державна служба України з надзвичайних ситуацій
Останні новини Чернігівщини
На Чернігівщині працює шість Центрів ментального здоров’я 17:46
Повномасштабна війна в Україні значно підвищила потребу в якісній підтримці психічного здоров’я.
Material TechStartUp: інноваційна платформа для розвитку майбутніх лідерів 17:14
Конкурс Material TechStartUp став знаковою подією, що підтвердила високий потенціал української учнівської молоді у сфері інноваційних технологій та матеріалознавства.
Патрульні оперативно затримали чоловіка, ймовірно, причетного до хуліганства 16:42
Сьогодні опівночі на лінію 102 надійшло повідомлення про те, що біля одного з магазинів на проспекті Миру чоловік із ножем кидається на людей. На місце одразу направили екіпаж патрульних.
Пошкодження майна в громадському транспорті: звернення до пасажирів 16:09
Шановні громадяни — користувачі громадського транспорту!
Осінній марафон олімпіадних змагань на Чернігівщині 15:48
Осінь на Чернігівщині традиційно щедра не лише на барви, а й на здобутки юних інтелектуалів. Перші дні листопада 2025 року об’єднали сотні талановитих, допитливих і цілеспрямованих здобувачів освіти області на І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології, французької мови та інформатики – предметів, які поєднують логіку, креативність, аналітику й натхнення до пізнання.