Чернігівський плавець знову із "золотом" Дефлімпіади. Україна – лідер у командному заліку
3 травня, у другий змагальницький день ХІV Дефлімпійських Ігор, що проходять у Бразилії, чернігівський спортсмен Олексій Коломієць у вправі 50 м брасом виборов золоту медаль.
Це рекорд Дефлімпійськиї ігор на цій дистанції. Про це Суспільному сказав тренер Дмитро Гунько.
І це вже друге "золото" спортсмена на цій Дефлімпіаді.
Загалом наразі збірна України посідає першість серед інших країн на цих Дефлімпійських іграх, виборовши 25 нагород, серед яких 12 золотих.
Нагадаємо, 2 травня, у перший змагальницький день на ХІV Дефлімпійських Іграх чоловіча збірна з плавання 4х100 м вільним стилем виборола "золото". У складі команди двоє плавців з Чернігівщини: Олексій Коломієць та Владислав Адамович.
Останні новини Чернігівщини
На Чернігівщині працює шість Центрів ментального здоров’я 17:46
Повномасштабна війна в Україні значно підвищила потребу в якісній підтримці психічного здоров’я.
Material TechStartUp: інноваційна платформа для розвитку майбутніх лідерів 17:14
Конкурс Material TechStartUp став знаковою подією, що підтвердила високий потенціал української учнівської молоді у сфері інноваційних технологій та матеріалознавства.
Патрульні оперативно затримали чоловіка, ймовірно, причетного до хуліганства 16:42
Сьогодні опівночі на лінію 102 надійшло повідомлення про те, що біля одного з магазинів на проспекті Миру чоловік із ножем кидається на людей. На місце одразу направили екіпаж патрульних.
Пошкодження майна в громадському транспорті: звернення до пасажирів 16:09
Шановні громадяни — користувачі громадського транспорту!
Осінній марафон олімпіадних змагань на Чернігівщині 15:48
Осінь на Чернігівщині традиційно щедра не лише на барви, а й на здобутки юних інтелектуалів. Перші дні листопада 2025 року об’єднали сотні талановитих, допитливих і цілеспрямованих здобувачів освіти області на І етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з біології, французької мови та інформатики – предметів, які поєднують логіку, креативність, аналітику й натхнення до пізнання.