Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 28 листопада, 23:09:46

19 березня - День кліента

19.03.2020   07:37Агенцiя

Згідно статистичних даних, майже 90% ресторанів змушені згортати свою діяльність в перший рік після відкриття.

Вітаю

Вітаю

Сьогодні в світі кожен день створюється 30-40 нових товарів і приблизно третина з них - це іграшки. А значна частина клієнтів впевнена в тому, що цінність продукту визначається НЕ стільки ціною, скільки задоволенням, яке вони зможуть отримати від цього товару або послуги, адже цінність продукту прямо пропорційна можливості відмінно провести час. Клієнтам подобається відчувати себе особливими і вони готові за це платити. Клієнти обов’язково запам’ятають вас, якщо ви запам’ятаєте їх.

Кожна цивілізована компанія, що займається поширенням своїх товарів або послуг, цінує своїх клієнтів. Саме клієнти сприяють бізнесу реально оцінювати якість своїх зусиль, прикладених для створення затребуваних продуктів і сервісів, бути успішним, розвиватися, досягати нових висот.

Багатьом відома знаменита фраза «клієнт завжди правий», англійською вона звучить так: The customer is always right. Ця фраза з 1924 року стала девізом мережі магазинів Гордона Селфріджа в США і Великобританії. Він намагався підкреслити в свідомості своїх працівників сенс і важливість клієнта для виживання свого бізнесу, за прикладом швейцарця Сезара Рітца, який висунув схожий девіз - «Клієнт ніколи не буває неправий» для мережі своїх готелів «Рітц» в Європі, розуміючи, що хороші відносини з клієнтом - основна умова не тільки для виживання його бізнесу, але і для прибутковості всього підприємства.

Повага до уваги клієнта звичайно ж є невід’ємним атрибутом будь-якої компанії. Можливо, щоб підкреслити це ще раз, але оригінально, в 2010 році, за даними проекту DilovaMova.com, одна литовська компанія з Клайпеди до дня свого народження висунула і запропонувала ідею святкування Дня клієнта для більш широкої бізнес аудиторії. Ідея стала поширюватися і набирати популярність в бізнес середовищі. Дата щорічного святкування Дня клієнта - 19 березня. Одного разу Бенджамін Франклін сказав: «Добре зробити - краще, ніж добре сказати».

Останні новини Чернігівщини

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:44

Протягом минулої доби зареєстровано 2 небезпечні події, а саме: 2 пожежі.

На Чернігівщині розроблять обласну Стратегію з контролю над тютюном на 2025-2026 роки 12:21

Питання її впровадження ініціював Олександр Чепурний, гендиректор Обласного центру контролю та профілактики хвороб МОЗ України, на черговому засіданні регіональної координаційної ради з питань громадського здоров’я.

На Новгород-Сіверщині поліцейські відсторонили від керування нетверезих водіїв, рівень алкоголю в крові яких значно перевищував допустиму норму 11:41

Поліцейські Новгород-Сіверського райвідділу поліції виявили трьох водіїв, які керували транспортними засобами у стані алкогольного сп’яніння.

Ялинки на центральній площі Чернігова цьогоріч не буде 11:19

У Чернігові цього року не встановлюватимуть ялинку на центральній площі, а разом із нею — «казкове містечко», фуд-зону та інші святкові елементи.

Понад 300 тисяч гривень збитків: поліція Чернігівщини повідомила інженеру технічного нагляду про підозру в службовій недбалості 10:48

Слідчі слідчого управління поліції Чернігівщини за оперативного супроводу співробітників обласного управління стратегічних розслідувань та під процесуальним керівництвом Чернігівської обласної прокуратури викрили 63-річного посадовця у неналежному виконанні службових обов'язків.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини