Дмитро Брижинський пояснив, чому не підтримав збільшення розміру компенсації перевізникам у Чернігові
Начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський не підтримав пропозицію міськради збільшити щомісячну компенсацію перевізникам з шести до дев'яти мільйонів гривень.
Це рішення він аргументує нібито збільшенням прибутку тих самих перевізників на 20% за рахунок зростання вартості проїзду у громадському транспорті, розраховуючись готівкою та банківською карткою.
Про це Брижинський розповів у відеозверненні у своєму Telegram-каналі.
"Для мене, як для начальника МВА, незрозуміле звернення секретаря міськради (Олександра Ломака, — ред.) з проханням збільшити розмір компенсації для окремих перевізників. До речі деякі з них є депутатами міськради з фракції "Рідний дім". Це збільшення мало б бути з шести до дев'яти мільйонів гривень на місяць. Звісно, я цього підтримувати не буду. Рівень компенсації має залишитись на тому рівні, як зазначено в міському бюджеті — шість мільйонів", — каже Брижинський.
Міське управління транспорту на своїй Facebook-сторінці зазначило, що диференційований тариф у громадському транспорті дозволив збільшити оборот до 15%, а не прибуток до 20%, як говорив Дмитро Брижинський.
Також за інформацією управління, до 30% пасажирів оплачують проїзд готівкою по 17 гривень, а понад 70 % сплачує за проїзд у безготівковій формі.
"Переважна більшість пасажирів сплачує за проїзд в автобусах 12 гривень, користуючись транспортною карткою. Тобто ту саму вартість, як і раніше".
Нагадаємо, що 30 квітня в.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако заявив, що протягом 1-2 травня у Чернігові частина громадського транспорту може не виїхати на маршрути. Це він пов'язує з тим, що перевізникам не виплатили частину грошей за перевезення у березні.
З його слів, з 19 квітня нема оплати часткової компенсації за здійснені в березні громадські перевезення — дев'ять мільйонів гривень. Через це чотири транспортні компанії, які обслуговують міські маршрути Чернігова, не можуть розрахуватися за паливо, кредити та лізинг, а також виплатити заробітні плати водіям та іншим співробітникам.
Як йдеться у повідомленні Ломака, управління транспорту подало розрахунки ще 18 квітня, але станом на кінець робочого дня 30 квітня платіж досі блокується.
"Чому ж Брижинський блокує виплату коштів, на які справедливо претендують перевізники? Відповідь – земельні інтереси депутатів від партії «Слуга народу». Шляхом шантажу він вимагає від структурних підрозділів міської ради: управління земельних ресурсів та Центру надання адміністративних послуг видати дозволи на земельні ділянки та зареєструвати угоди згідно з розпорядженням, яке одноосібно видав сам Брижинський", — пише Олександр Ломако.
Останні новини Чернігівщини
У коледжі й профтехи області почала надходити комп’ютерна техніка від Латвії 12:37
Традиційно передачу обладнання забезпечили представники асоціації «Brunotava», що є надійним та постійним партнером Чернігівщини другий рік поспіль.

Аудит бюджету Ріпкинської селищної територіальної громади: потенціал для підвищення спроможності громади 12:17
В Управлінні Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області проведено чергову робочу зустріч з керівництвом Ріпкинської селищної територіальної громади щодо обговорення результатів державного фінансового аудиту бюджету цієї громади. Дослідженням охоплено період з 01.01.2021 по 31.12.2024.

«Армія відновлення» на Чернігівщині: з початку року видано майже 6 тисяч направлень на суспільно корисні роботи 12:15
До таких робіт залучають безробітних, яким не вдалося знайти роботу за фахом, а також внутрішніх переселенців. На оплату їхньої праці з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття спрямовано понад 42 млн грн.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 12:13
Протягом минулої доби зареєстровано 6 небезпечних подій, а саме: 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення та 5 пожеж.
На Конгресових слуханнях Чернігівщина поділилася досвідом просторового планування в громадах 12:12
Представники Чернігівщини онлайн доєдналися до Конгресових слухань. Цього разу мова йшла про просторове планування в територіальних громадах. Це ключовий інструмент управління розвитком територій громад.