Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Неділя, 5 квітня, 23:50:38

Відбулося засідання Колегії облдержадміністрації

20.12.2012   17:17

Під час засідання Колегії облдержадміністраціЇ розглянуто Проект обласного бюджету на 2013 рік, результати контрольно-ревізійної роботи в області та стан дотримання законодавства з питань державної служби та протидії корупції в органах державної влади.

 

Розглянуто проект обласного бюджету на 2013 рік


20 грудня відбулося засідання Колегії облдержадміністрації, на якому, зокрема, розглянуто проект обласного бюджету на 2013 рік.

На основних параметрах бюджету на наступний рік зупинився начальник головного фінансового управління Валерій Дудко. За його словами, дохідна частина обласного бюджету на 2013 рік сформована з врахуванням прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку регіону на 2013 рік відповідно до норм Податкового і Бюджетного кодексів України та інших законодавчих актів.

Обсяг власних доходів загального фонду обласного бюджету на 2013 рік без урахування трансфертів прогнозується у розмірі 339569,3 тис. гривень.

Прогнозний обсяг збору за спеціальне використання води на 2013 рік визначено в сумі 9098,5 тис. грн, що складає 104% до бюджетних призначень 2012 року. Надходження розраховані відповідно до прогнозних обсягів водокористування, які підлягають оподаткуванню та нормативів збору, затверджених розділом XVI Податкового кодексу України.

Прогнозні надходження плати за користування надрами визначено в сумі 4177,5 тис. грн, що складає 100,9% до очікуваних надходжень 2012 року у співставних умовах. Розрахунок здійснено відповідно до прогнозних обсягів видобутку (погашення) корисних копалин за ставками плати за користування надрами, затвердженими п.263.9 статті 263 розділу XI Податкового кодексу України.

Розрахована сума плати за надання адміністративних послуг складає 15578,3 тис. грн, що становить 102,3% до бюджетних призначень 2012 року, в т.ч. плата за ліцензії на певні види господарської діяльності та сертифікати, що видаються Радою міністрів Автономної Республіки Крим, виконавчими органами місцевих рад і місцевими органами виконавчої влади – 31,8 тис. грн; плата за ліцензії на виробництво спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів – 2,0 тис. грн; плата за ліцензії на право експорту, імпорту алкогольними напоями та тютюновими виробами – 3,0 тис. грн; плата за державну реєстрацію (крім реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) – 36,0 тис. грн; плата за ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами – 2000,0 тис. грн; плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами – 12757,5 тис. грн; плата за ліцензії та сертифікати, що сплачується ліцензіатами за місцем здійснення діяльності – 748,0 тис. гривень.

При прогнозуванні плати за ліцензії на 2013 рік було враховано кількість діючих виданих та скасованих ліцензій на окремі види господарської діяльності за попередні роки, середню плату за 1 видану ліцензію, а також дані щодо кількості ліцензій, які планується видавати суб’єктам господарювання в 2013 році уповноваженими в області органами ліцензування.

До спеціального фонду обласного бюджету на 2013 рік прогнозується надходження коштів екологічного податку у сумі 3646,0 тис. грн, грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, в сумі 185,4 тис. грн, що складає 77,5% до бюджетних призначень 2012 року та пов’язано зі зменшення відсотку відрахувань до обласного бюджету.

Надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва плануються в сумі 160,0 тис. грн і розраховані згідно з наданими головним управлінням Держкомзему у Чернігівській області прогнозними обсягами надходжень коштів від земельних ділянок, які підлягають вилученню.

Прогнозний обсяг видатків загального фонду обласного бюджету на 2013 рік складає 2084,6 млн грн, що більше планових показників 2012 року на 336,3 млн грн або на 19,2%.

В обласному бюджеті по загальному фонду на галузь „Освіта” передбачені видатки в сумі 306217,4 тис. грн, що на 3,3% більше відповідного показника 2012 року.

На виконання заходів обласної програми забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів області ліцензійними електронними засобами навчального призначення та мультимедійним обладнанням в обласному бюджеті передбачено 308,9 тис. гривень.

У п’ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати встановлено одноразову адресну грошову допомогу випускникам вищих навчальних закладів, які здобули освіту за напрямами і спеціальностями медичного та фармацевтичного профілю та уклали на строк не менш як три роки договір про роботу в закладах охорони здоров’я, що розташовані в сільській місцевості та селищах міського типу. У 2013 році на вказану одноразову адресну грошову допомогу передбачено 880,9 тис. гривень.

У розмірі шести прожиткових мінімумів запланована виплата одноразової грошової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, що навчалися або виховувалися у навчально-виховних закладах і перебували на повному державному утриманні, при їх працевлаштуванні.

Видатки на утримання професійно-технічних навчальних закладів передбачені в сумі 74450,9 тис. грн, проти 69582,4 тис. грн, доведених Міністерством фінансів України.

На галузь передбачається спрямувати із загального фонду бюджету 402294,1 тис. грн, що на 83331,4 тис. грн. або на 26,1% більше попереднього року. Без урахування видатків на утримання обласного центру медичної допомоги та медицини катастроф у сумі 64866,1 тис. грн, який створюється на виконання Закону України „Про екстрену медичну допомогу”, видатки зростають на 18490,3 тис. грн або на 5,8%.

Зокрема, відповідно до норм зазначеного Закону з 1 січня 2013 року видатки на функціонування станцій швидкої медичної допомоги та невідкладної допомоги (які перейменовуються в станції екстреної (швидкої) медичної допомоги) проводитимуться обласного бюджету, тоді як у 2012 році вони здійснювались з бюджетів міст обласного значення та районних бюджетів.

У видатках обласної та обласної дитячої лікарень передбачаються кошти в сумі 120,0 тис. грн для забезпечення слуховими апаратами дорослих і дітей з вадами слуху.

На забезпечення спеціалізованою медичною допомогою хворих з хронічною хворобою нирок планується направити 11100,0 тис. грн.

У видатках управління охорони здоров’я облдержадміністрації на централізовані заходи затверджені призначення за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання витратних матеріалів для закладів охорони здоров’я та лікарських засобів для інгаляційної анестезії у сумі 4770,7 тис. грн., на придбання медикаментів та виробів медичного призначення для забезпечення швидкої медичної допомоги в сумі 7707,3 тис. грн., на часткове відшкодування вартості лікарських засобів для осіб з гіпертонічною хворобою у сумі 3886,3 тис. гривень. Освоєння цих субвенцій проводитиметься згідно з порядком, що затверджує Кабінет Міністрів України.

Сума цільових видатків на лікування хворих на цукровий і нецукровий діабет врахована Міністерством фінансів України у видатках обласного бюджету у сумі 14026,5 тис. грн, що на 1066,3 тис. грн або на 8,2% більше, ніж у 2012 році, що дозволить покращити рівень медичної допомоги амбулаторним хворим на діабет. Вказані кошти, як і в попередні року, передаватимуться районним бюджетам і бюджетам міст обласного підпорядкування у вигляді субвенції.

У 2013 році управлінням охорони здоров’я облдержадміністрації за рахунок коштів обласного бюджету буде продовжено реалізацію обласних програм, на що виділено 1610 тис. грн, саме, на виконання Програми забезпечення лікувально-профілактичних закладів області кисневими концентраторами на 2011-2015 роки – 910,0 тис. грн, Програми запобігання та лікування серцево-судинних та судинно-мозкових захворювань на 2012-2015 роки – 700,0 тис. гривень.

Пріоритетом галузі є посилення соціальної підтримки та соціального захисту найбільш вразливих та незахищених верст населення, в тому числі осіб з обмеженими фізичними можливостями, поліпшення умов утримання в спеціалізованих інтернатних закладах системи.

В обласному бюджеті по загальному фонду на галузь передбачені видатки в сумі 90914,2 тис. грн, що на 20810,5 тис. грн або на 29,7% більше відповідного показника 2012 року.

Із загального обсягу асигнувань на утримання установ соціального забезпечення планується спрямувати 77504,6 тис. грн, що більше відповідних показників 2012 року на 10516,5 тис. грн або на 15,7%. В тому числі передбачено видатки на введення в експлуатацію нового корпусу обласного Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів на стаціонарних 35 ліжок.

В рамках реалізації нових соціальних ініціатив Президента України збільшено видатки на виплату допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу, на це передбачається спрямувати 10 853,5 тис. гривень. У порівнянні з 2012 роком видатки збільшені на 3910,8 тис. грн або 56,3%.

На фінансування інших програм соціального захисту інвалідів, в тому числі по пільговій установці телефонів, технічному обслуговуванню автотранспорту та компенсацію на забезпечення інвалідів пальним передбачено 609,0 тис. гривень.

У 2013 році за рахунок коштів обласного бюджету буде продовжено реалізацію обласної Програми фінансової підтримки обласних громадських організацій інвалідів та ветеранів, на що виділено 359,3 тис. грн, а саме, на фінансову підтримку Чернігівської обласної ради ветеранів – 200,0 тис. грн, Чернігівської обласної організації Всеукраїнської громадської організації інвалідів “Союз Чорнобиль України” – 15,0 тис. грн, Чернігівського обласного відділення Українського національного фонду допомоги інвалідам Чорнобиля – 15,0 тис.грн, Чернігівського обласного відділення Української спілки ветеранів Афганістану – 34,5 тис. грн, Чернігівської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів “Союз організацій інвалідів” – 10,0 тис. грн, УТОГ і УТОС –84,8 тис. гривень. На виплату матеріальної допомоги інвалідам та дітям-інвалідам Чорнобиля, сім’ям, що втратили годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, до чергової річниці аварії на ЧАЕС та на виплату допомоги сім’ям воїнів-інтернаціоналістів, які загинули в Афганістані, передбачається 207,0 тис. гривень.

Крім того, в загальному обсязі видатків галузі будуть враховані асигнування у сумі 16,0 тис. грн на організацію заходів для вшанування та привітання жителів Чернігівської області, яким виповнюється 100 і більше років.

Службі у справах дітей облдержадміністрації із загального фонду бюджету заплановані видатки на утримання трьох центрів соціально-психологічної реабілітації дітей в сумі 7486,8 тис. гривень. У порівнянні з 2012 роком видатки збільшені на 1400,0 тис.грн, або на 23,0%.

На виконання заходів регіональної цільової Програми розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, подолання дитячої безпритульності та бездоглядності на 2011-2016 роки заплановано 180,0 тис. грн (на рівні 2012 року).

Управлінню у справах сім’ї і молоді облдержадміністрації на соціальні програми у галузі сім’ї, жінок, молоді та дітей і утримання соціальних установ обласного підпорядкування за загальним фондом передбачається 5930,8 тис. гривень. У порівнянні з поточним роком видатки збільшені на 1059,5 тис.грн, або на 21,7%.

Із загального обсягу асигнувань цільові видатки на придбання путівок для оздоровлення дітей пільгових категорій складають 2266,5 тис. грн, що в порівнянні з відповідним періодом минулого року більше на 842,2 тис. грн або на 59,1%, на поліпшення життєвих та соціально-побутових умов багатодітних сімей, де виховуються 5 і більше неповнолітніх дітей та вшанування жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” відповідно до обласної програми „Реалізація Стратегії демографічного розвитку Чернігівської області до 2015 року” передбачено 450,0 тис. гривень.

В бюджеті на галузь культура передбачено 55971,1 тис. грн, що більше відповідних показників 2012 року на 11498,8 тис. грн або на 25,9%. Крім того, передбачені асигнування в сумі 668,9 тис. грн на реконструкцію об’єктів історико-культурної спадщини.

Головними пріоритетами галузі є всебічне фізичне виховання та становлення здорової нації, створення умов для залучення широких верств населення до масового спорту, удосконалення механізму утворення та утримання мережі сучасних спортивних споруд, сприяння розвитку олімпійського, паралімпійського та дефлімпійського спорту.

На фізичну культуру і спорт передбачається спрямувати 16927,4 тис. грн, що більше планових видатків минулого року на 970,5 тис. грн, або на 6,1%.

Управлінню містобудуванню та архітектури передбачено на комплексну програму коригування та розроблення містобудівної документації – 98,0 тис. грн та на програму паспортизації об’єктів культурної спадщини – 40,0 тис. гривень.

Видатки на виконання обласної програми підтримки малого підприємництва на 2013 рік передбачені у сумі 2 000,0 тис. грн., що майже тричі більше видатків 2012 року. На інші заходи, пов’язані з економічною діяльністю – 1 220,0 тис. грн, в тому числі: на виконання програми розвитку виставково-ярмаркової діяльності в Чернігівській області – 380,0 тис. грн; на виконання регіональної цільової програми розвитку зовнішньоекономічної діяльності – 360,0 тис. грн; на виконання програми інвестиційного розвитку Чернігівської області – 280,0 тис. грн; на виконання Програми науково-технічного та інноваційного розвитку Чернігівської області – 200,0 тис. гривень.

На попередження та ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха передбачено видатки в сумі 2238,3 тис. грн, з них на створення матеріальних резервів – 350,0 тис. грн, на заходи з організації рятування на водах – 1888,3 тис. грн.

За рахунок спеціального фонду обласного бюджету передбачається спрямувати на охорону і раціональне використання земель –160,0 тис. грн, на природоохоронні заходи – 3831,4 тис. грн, на фінансування робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг – 4026,1тис. грн, що на 2666,4 тис. грн більше 2012 року.

Згідно з обласною „Програмою підтримки розвитку житлового кредитування молоді на 2011-2020 роки” на 2013 рік передбачаються видатки для надання пільгових кредитів одиноким молодим громадянам на будівництво та придбання житла у сумі 675,0 тис. грн, В тому числі: 500,0 тис. грн – з загального фонду, з яких витрати на обслуговування складають 28,2 тис. грн, та 185,0 тис. грн – зі спеціального фонду обласного бюджету.

У 2013 році на обласну програму підтримки індивідуального житлового будівництва на селі „Власний дім” передбачається спрямувати 2 500,0 тис. грн, або на 500,0 тис. грн більше видатків 2012 року. В тому числі 1 400,0 тис. грн за рахунок загального фонду та 1100,0 тис. грн за рахунок спеціального фонду обласного бюджету.

Дотація вирівнювання з Державного бюджету обласному бюджету на 2013 рік затверджена у розмірі 560306,6 тис. грн і збільшилась порівняно з 2012 роком на 162838,3 тис. грн або на 40,9%.

Дотація на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів у 2013 році передбачена у сумі 27010,5 тис. грн, що на рівні показника 2012 року.

У 2013 році для області в загальному фонді передбачено ряд субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам:

– на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям – у сумі 850 951,4 тис. грн, яка розподілена між місцевими бюджетами. Розмір зазначеної субвенції більше уточнених призначень 2012 року на 136 909,8 тис. грн або на 19,2%;

– на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот – у сумі 193 620,8 тис. грн або на 5 521,9 тис. грн (2,9%) менше поточного року, розподілена між місцевими бюджетами виходячи з фактичного використання коштів у 2012 році;

– на надання пільг з послуг зв’язку, інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот), на компенсацію втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального і на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян – у сумі 47 836,2 тис. грн, або в межах обсягу 2012 року, яка розподілена між місцевими бюджетами відповідно до кількості пільгових категорій населення, які користуються відповідними пільгами по зв’язку та різних видах транспорту станом на 01.11.2012, з урахуванням приоритетного спрямування видатків на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян залізничним транспортом;

– на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – у сумі 36 653,2 тис. грн, більше уточнених призначень поточного року на 7 217,9 тис. грн (24,5%), розподілена між місцевими бюджетами з урахуванням чисельності пільговиків та фактичних видатків по призначених субсидіях у 2012 році;

– на придбання медикаментів та виробів медичного призначення для забезпечення швидкої медичної допомоги у сумі 7707,3 тис. грн;

– на придбання витратних матеріалів для закладів охорони здоров’я та лікарських засобів для інгаляційної анестезії у сумі 4770,7 тис. грн;

– на часткове відшкодування вартості лікарських засобів для лікування осіб з гіпертонічною хворобою у сумі 3886,3 тис. грн;

– на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною” у сумі 15690,0 тис. грн;

– на проведення заходів з відзначення 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка, 120-річчя від дня народження Олександра Довженка, заходів із вшанування пам’яті у зв’язку з 70-ми роковинами Корюківської трагедії передбачені видатки управлінню капітального будівництва облдержадміністрації в обсязі 15000,0 тис. гривень.

Крім того, з державного бюджету передбачена субвенція по спеціальному фонду на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах сумі 13723,5 тис. гривень.

Передбачена інша субвенція із загального фонду обласного бюджету місцевим бюджетам Чернігівської області:

– на надання пільг на медичне обслуговування громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи – у сумі 2 991,6 тис. гривень. Розподіл між місцевими бюджетами здійснено з урахуванням чисельності осіб, що належать до 1 категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи та потерпілих дітей;

– на поховання учасників бойових дій і інвалідів війни – у сумі 1 156,0 тис. грн, яка розподілена між місцевими бюджетами з урахуванням загальної чисельності осіб, які мають право на ці пільги. Фінансовий норматив бюджетної забезпеченості на здійснення одного поховання учасника бойових дій або інваліда війни на наступний рік становитиме 1 286,0 гривень.

– на фінансування заходів програми передачі нетелей багатодітним сім’ям, які проживають у сільській місцевості у сумі 768,0 тис. гривень.

В доходах загального фонду обласного бюджету передбачається субвенція з районних бюджетів на проведення видатків місцевих бюджетів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів у сумі 2 507,2 тис. гривень. Відповідно до вимог статті 93 Бюджетного кодексу України видатки, що враховані Міністерством фінансів України місцевим бюджетам області на обслуговування осіб з обмеженими фізичними можливостями в центрах соціальної реабілітації дітей-інвалідів, у зв’язку з відсутністю у більшості районів відповідних установ ці послуги надаються обласним Центром соціальної реабілітації дітей-інвалідів і будуть передані обласному бюджету, як субвенція з районних бюджетів на утримання обласного Центру.

21 грудня проект обласного бюджету розглядатиметься на сесії обласної ради.

Як наголосив голова обласної державної адміністрації Володимир Хоменко, бюджет наступного року – напружений, але в ньому є резерви для зменшення дефіциту коштів.

Також керівник області підкреслив, що попереду велика робота з депутатським корпусом та Урядом стосовно забезпечення вчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери.

 

Голова облдержадміністрації наголошує на посиленні фінансової дисципліни


Про це голова обласної державної адміністрації Володимир Хоменко повідомив під час засідання Колегії облдержадміністрації, на якому розглянуто результати контрольно-ревізійної роботи в області.

Стан фінансово-бюджетної дисципліни в області охарактеризував перший заступник начальника Державної фінансової інспекції в Чернігівській області Сергій Нікітченко.

За його словами, місцевими фінансовими органами спільно з іншими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування вжито ряд заходів з метою наповнення доходної частини місцевих бюджетів, ефективного здійснення видатків, розв’язання соціальних проблем, забезпечення належного фінансування установ бюджетної сфери.

Протягом 11 місяців 2012 року на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ області, що утримуються з місцевих бюджетів, направлено 2138,3 млн. гривень. Питома вага зазначених видатків у бюджетах міст обласного значення та районів області складає майже 80,8% їх загальної суми, з урахуванням видатків на оплату енергоносіїв – близько 92,3%.

Головним фінансовим управлінням облдержадміністрації проводиться робота щодо забезпечення постійного контролю за станом розрахунків бюджетних установ, що фінансуються з місцевих бюджетів, за спожиті енергоносії та комунальні послуги.

Головним управлінням Державної казначейської служби України у Чернігівській області у відповідності до повноважень, передбачених ст.112 Бюджетного кодексу України, здійснювався контроль за дотриманням фінансово-бюджетної дисципліни.

Протягом 9 місяців 2012 року оформлено 219 попереджень про неналежне виконання бюджетного законодавства щодо взяття та реєстрації зобов’язань, фінансових зобов’язань, прийняття до виконання платіжних доручень розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів на суму 20,2 млн. гривень.

Крім того, посадовими особами казначейських органів області протягом 9 місяців складено 210 протоколів про бюджетні правопорушення, на підставі яких прийнято 165 розпоряджень про зупинення операцій з бюджетними коштами.

Доходи місцевих бюджетів за січень-вересень 2012р. склали 1085,2 млн.грн., що на 20,8% (на 186,6 млн. грн.) більше аналогічного періоду 2011 року. Досягнуто приросту до минулорічного показника всіма районами області.

Найбільш суттєвий ріст – по податку на доходи фізичних осіб, питома вага якого в формуванні місцевих бюджетів склала 71,3% (надійшло у січні-вересні у 2012 року 774,2 млн.грн., що на 92,2 млн.грн. або на 13,5% більше минулого року).

За рахунок плати за землю місцеві бюджети поповнилися на 146,8 млн.грн. (в структурі загальної мобілізації до місцевого бюджету на долю даного податку припадає 13,5%), до рівня січня-вересня 2011 року забезпечено приріст в 1,5 рази (+50,6 млн.грн.).

За результатами роботи органів Пенсійного фонду України в області по наповненню бюджету Фонду за 9 місяців 2012 року з усіх джерел фінансування надійшло 4270 млн. грн., що становить 101,4% до плану та на 9,1% перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

З підприємствами-боржниками складений 921 графік погашення заборгованості на суму 17,0 млн. грн. Протягом червня-вересня 540 підприємств виконали доведене завдання повністю, 202 – частково, погашено боргів на суму 5,6 млн. грн. Не виконали доведене завдання 177 підприємств на суму 1,7 млн. грн.

Вживались заходи адміністративного впливу на керівників, що допускають зростання недоїмки по єдиному внеску. З початку року до адміністративної відповідальності притягнуто 450 посадових осіб підприємств-боржників на суму 297 тис. гривень.

За словами Сергія Нікітченка, результати проведених контрольних заходів засвідчили подальше покращення стану фінансово-бюджетної дисципліни в області: продовжують зменшуватись питома вага підприємств, установ та організацій, якими допущено порушення, та обсяги допущених об’єктами контролю фінансових порушень.

Протягом січня-вересня 2012 року фінансовими інспекторами Держфінінспекції в Чернігівській області проведено 294 контрольні заходи на 290 підприємствах, установах та організаціях. Загальна кількість перевірених об’єктів порівняно з попереднім роком зменшилась на 88 об’єктів.

Порушення фінансово-господарської дисципліни встановлено на 282 підприємствах, установах і організаціях, або 97% від загальної кількості перевірених.

Проведеними контрольними заходами на 272 підприємствах, установах і організаціях, або 97% від загальної кількості перевірених, виявлено фінансових порушень, що призвели до незаконних, нецільових витрат та недостач ресурсів, на загальну суму 23,6 мільйона гривень.

На 207 підприємствах, установах і організаціях, виявлено факти недоотримання фінансових ресурсів на загальну суму понад 16 мільйонів гривень, що майже в 2 рази більше порівняно з відповідним періодом минулого року.

За результатами роботи додатково надійшло 9,3 мільйона гривень, з яких до бюджетів – майже 5,3 мільйона гривень.

Всього контрольними заходами фактів недоотримання фінансових ресурсів, незаконних, недостач коштів державного і місцевих бюджетів виявлено на загальну суму понад 24 мільйона гривень.

За результатами вжитих заходів за цей період забезпечено додаткове надходження до бюджетів та спеціальних фондів бюджетних установ, відшкодування незаконних витрат та недостач бюджетних коштів на суму понад 18 мільйонів гривень.

Голова облдержадміністрації Володимир Хоменко наголосив на посиленні фінансової дисципліни та акцентував увагу на упереджувальній діяльності Державної фінансової інспекції у наступному році.

 

Стан дотримання законодавства з питань державної служби та протидії корупції в органах державної влади розглянуто на засіданні Колегії облдержадміністрації


Як зауважила тимчасово виконуюча обов’язки начальника управління державної служби Головного управління державної служби України в області Ірина Галайко, здійснення повноважень Головдержслужби України в регіонах її територіальними управліннями за період їх діяльності з 1 січня 2005 року постають як першочергові завдання, спрямовані на забезпечення ефективної роботи органів влади відповідних регіонів.

Діяльність Управління в Чернігівській області та інших органів в процесі практичної допомоги органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, з питань дотримання законодавства про державну службу, службу в органах місцевого самоврядування та протидії корупції переконливо засвідчує, що показники виконання програми соціально-економічного розвитку, бюджету області по багатьох районах залишаються в прямій залежності відповідного кадрового забезпечення органів виконавчої влади, добору і професійної підготовки управлінських кадрів, підвищення ефективності управлінської діяльності.

Пріоритетними напрямами у роботі органів державної влади Чернігівської області є професіоналізація державних службовців; протидія корупції; підвищення престижу державної служби; посилення відповідальності державних службовців; удосконалення системи планування та системи оцінювання діяльності державних службовців; активне залучення молоді до державної служби.

Загальна кількість працівників області, які працюють в органах виконавчої влади, місцевого самоврядування та в інших підрозділах органів управління та мають статус державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, дорівнює 11,8 тис. осіб, що менше на 3,1%, ніж у 2010р.

Проблемним питанням в області залишається залучення молоді до державної служби. Упродовж 2010–2011рр. зберігалася тенденція до зменшення кількості молодих працівників на державній службі.

Основними завданнями Управління державної служби Головдержслужби України в Чернігівській області є реалізація державної політики у сфері державної служби в Чернігівській області; забезпечення дотримання місцевими органами виконавчої влади, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади Законів України “Про державну службу”, “Про засади запобігання і протидії корупції”, інших нормативно-правових актів з питань державної служби та протидії корупції, вимог щодо професійної відповідності кандидатів на зайняття посад державних службовців.

В регіоні проводиться масова роз’яснювальна робота щодо інноваційних проектів у сфері розвитку державної служби.

Також проводиться роз’яснювальна робота з питань запобігання проявам корупції.

5 квітня цього року в рамках реалізації Стратегії державної кадрової політики видано Указ Президента України № 246/2012 “Про Президентський кадровий резерв “Нова еліта нації”.

Цей резерв започатковано з метою підтримки професійної кар’єри найбільш обдарованих громадян України, залучення їх до впровадження реформ у сферах державного управління, формування нової державницької управлінської еліти, здатної усвідомлювати національні інтереси і брати на себе відповідальність за їх реалізацію, готової не лише приймати вольові рішення, а й ефективно надавати управлінські послуги.

Робочою групою було прийнято документи від 35 осіб.

В гендерному аспекті у конкурсі взяло участь 18 жінок (51,5%) та 17 чоловіків (48,5%).

Експертна комісія за кількістю набраних балів рекомендувала для зарахування до Президентського кадрового резерву 5 осіб та відмітила 2 осіб, які заслуговують на увагу. Ці особи взяли участь у третьому заключному етапі конкурсу та незабаром Президент України затвердить список осіб, зарахованих до Президентського кадрового резерву.

Як наголосив голова облдержадміністрації Володимир Хоменко, з метою удосконалення кадрової роботи сьогодні першочерговим завданням є недопущення проявів корупції в органах державної влади у майбутньому.

Останні новини Чернігівщини

Побрехеньки від різних знаків Зодіаку

Побрехеньки від різних знаків Зодіаку 11:32

Правду говорити легко і приємно. Так нам говорили у дитинстві, так написано в вічних книгах. Але люди досить часто говорять неправду або прикрашають реальність. Хтось - більше, хтось – менше, хтось - заради вигоди, хтось – просто заради того, щоб збрехати.

П’ять книг у допомогу, аби прожити молоді роки на максимум

П’ять книг у допомогу, аби прожити молоді роки на максимум 11:21

Молоді роки – час найкращих моментів життя, радощів, сподівань, помилок, накопичування досвіду. Час, який треба прожити на максимум позитивно, створивши надійну платформу для зрілих років.

Смачні рецепти вихідного дня: 10 рецептів супів 11:10

До міжнародного дня супу пропонуємо приготувати один з десяти рецептів перших страв з кіноа, сочевицею, картоплею, вершками та куркою.

Гороскоп на наступний тиждень 6 - 12 квітня 2020 року

Гороскоп на наступний тиждень 6 - 12 квітня 2020 року 10:45

11 квітня – Меркурій входить у вогняний, кардинальний знак Овна (буде тут до 28 квітня), тому різко активізується спілкування, часом, на зависоких тонах. Люди починають шукати, кому б розповісти про свої ідеї та проблеми, бо в цей час найпріоритетнішими стають особисті теми для розмови.