Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 20 лютого, 00:43:39

На шляху до партнерства

15.12.2012   10:30

Партнерські відносини між податковою службою та громадянами- платниками податків мають будуватися на основі взаємної поваги, довіри і неухильного дотримання податкового законодавства обома сторонами.

Основою у роботі Державної податкової інспекції у м. Чернігові з громадянами є встановлення діалогу між податківцями та платниками податків шляхом проведення масово-роз’яснювальних заходів, спрямованих на зменшення проблемних питань податкового законодавства.

Уже цього року організовано та проведено 30 семінарів, у яких взяли участь близько 1,3 тисячі платників. Відбулося 12 прес-конференцій та брифінгів, 20 „круглих столів”, на яких розглядалися актуальні питання змін податкового законодавства, погашення податкового боргу тощо.

За участю керівників структурних підрозділів, фахівців інспекції з платниками податків систематично проводяться сеанси телефонного зв’язку “гаряча лінія”.

З початку року їх пройшло 24, надійшло близько 300 дзвінків. Здебільшого громадяни зверталися з приводу надання роз’яснень окремих норм податкового законодавства, застосування спрощеної системи оподаткування, оподаткування доходів фізичних осіб, фінансово-господарської діяльності суб’єктів підприємницької діяльності.

Безпосередньо до працівників відділу взаємодії із ЗМІ та громадськістю за роз’ясненнями проблемних питань податкового законодавства звернулося понад 20 тисячі громадян, по телефону майже 15 тисячі. Адже саме при спілкуванні платників податків та податківців досягається взаємопорозуміння і вирішується чимало нагальних питань.

На жаль завжди є люди, які залишаються не повністю задоволені консультаціями, що надаються. Анкетування громадян, яке ми проводимо щоквартально, показує, що таких близько – 0,5% серед опитаних респондентів. Втім, потрібно зазначити, що у жодному випадку вони не були спричинені неуважністю або недостатньою професійністю наших працівників.

Також податківці міста звертають увагу платників податків на можливість отримання відповідей з питань оподаткування від Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової адміністрації України за багатоканальним телефоном 0-800-501-007.

Одним з пріоритетних напрямків роботи державної податкової служби є всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів.
Податківцями міста систематично розглядається питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян за напрямками: особистий прийом громадян, аналіз розгляду письмових звернень, стан роботи зі зверненнями громадян.

Завдяки поліпшенню якості роботи із зверненнями громадян, рівня виконавської дисципліни у 2012 році удвічі зменшилася кількість письмових звернень до міських податківців порівняно з попереднім роком.

Шкода, що інколи громадяни звертаються за допомогою до податкових органів лише після того, як стається лихо. Так, до інспекції звернулася громадянка з заявою, що її син отримав травму на виробництві. Натомість адміністрація підприємства категорично заперечувала цей факт, як і трудові відносини з робітником. Бо він не був офіційно оформленим. А значить, не міг розраховувати на соціальні виплати та компенсації. Знадобилися численні перевірки, звернення до суду, проте здоров’я уже не повернути! І такі випадки не поодинокі.

У своїх зверненнях громадяни передусім цікавилися такими питаннями: контрольно-перевірочна робота (перевірка діяльності суб’єктів господарської діяльності, надання в оренду житла, виплата заробітної плати в “конверті”) – 54% від загальної кількості письмових звернень, податок на доходи фізичних осіб – 12%, плата за землю – 5%, індентифікаційні номери -4%.

Особистий прийом громадян посадовими особами інспекції здійснюється через громадську приймальню згідно з відповідним графіком та під час проведення виїзних прийомів керівництвом інспекції у трудових колективах підприємств міста.
Протягом 2012 року керівним складом інспекції було проведено 63 прийоми громадян.
Результати аналізу та узагальнення звернень громадян дають змогу визначити найактуальніші проблеми, що хвилюють мешканців міста.

Отже, робота зі зверненнями є пріоритетним напрямком діяльності чернігівських податківців, одним із чинників утвердження у суспільстві ідеології добровільної сплати податків.
 

Останні новини Чернігівщини

12 мільйонів гривень аліментів повернуто у січні дітям на Чернігівщині

12 мільйонів гривень аліментів повернуто у січні дітям на Чернігівщині 17:18

Коли байдужість батьків до власних дітей перетинаємежу дозволенного, на захист економічних прав молодого покоління приходять фахівці юстиції.

"Реквієм Небесній Сотні". У бібліотеці ім. М. Коцюбинського пройшов вечір патріотичної поезії 16:57

Пам’ять Героїв Небесної Сотні у бібліотеці ім. М. Коцюбинського вшанували читанням віршів патріотичної тематики.

Системні перевірки заправок в області тривають

Системні перевірки заправок в області тривають 13:53

Чергове засідання робочої групи з ліквідації нелегального обігу нафтопродуктами провів сьогодні заступник голови Чернігівської ОДА Андрій Подорван.

Про роботу КП

Про роботу КП "Чернігівводоканал" у 2019 році 13:47

Комунальному підприємству «Чернігівводоканал» у 2019 році завдяки збалансуванню обсягів подачі та реалізації води вдалося утримати її втрати на досить низькому рівні - 13,3%. Для порівняння: нормативно дозволений рівень втрат для врахування у водних балансах на сьогоднішній день для ліцензіатів НКРЕКП становить 30%. Про це повідомив начальник КП «Чернігівводоканал» Сергій Малявко на розширеній нараді 18 лютого.

Головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернігівській області проводиться санітарно-просвітницька робота в районах

Головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернігівській області проводиться санітарно-просвітницька робота в районах 13:30

Представники Бобровицького районного управління Держпродспоживслужби провели роз’яснювальну роботу з реалізаторами харчових продуктів, зокрема молочної продукції, стосовно недопущення до обігу фальсифікату.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини