Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Придуцької міської ради за 9 місяців поточного року
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міської ради за 9 місяців поточного року, проінформувала на апаратній нараді міського голови начальник громадської приймальні міської ради Людмила Пашук, яка зазначила, що протягом 9 місяців поточного року до міської ради надійшло 3195 звернень, що на 8% менше ніж за аналогічний період минулого року. З 3195 звернень 2670 письмових та 525 усних.
Станом на 4 жовтня поточного року 2023 звернення громадян /66%/ було задоволено, 745 звернень роз’яснено, 25 звернень надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”, на 93 звернення надана відмова, 82 звернення перебуває на додатковому контролі до остаточного виконання, 227 звернень перебуває на розгляді.
Через органи влади вищого рівня надійшло 331 звернення /за 9 місяців 2011 року – 189/. Через Адміністрацію Президента України – 45, Кабінет Міністрів України – 11, депутатів Верховної Ради – 29, облдержадміністрацію – 35 (з них 17 на гарячу лінію голови ОДА), через Урядову гарячу лінію – 198, інші організації – 13. За 9 місяців поточного року кількість звернень громадян до органів влади вищого рівня значно збільшилася порівняно з аналогічним періодом минулого року за рахунок звернень на Урядову гарячу лінію та до депутатів Верховної Ради України.
Найбільше звернень до органів влади вищого рівня надійшло з питань житлово-комунального господарства /проведення капітальних ремонтів багатоквартирних будинків, незгоди з підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги, відновлення гарячого водопостачання, зрізання аварійних дерев, відновлення вуличного освітлення тощо/. Частина звернень стосувалася питань соціального захисту та надання грошової допомоги, поліпшення житлових умов, виплати заробітної плати працівникам підприємств міста та ін.
Усі звернення, що надійшли через органи влади вищого рівня, розглядалися вчасно та вирішувалися відповідно до чинного законодавства. За підсумками розгляду 49 звернень було задоволено, на 257 надано роз’яснення, по 10 зверненнях надана відмова, 6 звернень направлено за належністю та ще 6 звернень перебуває на додатковому контролі до остаточного виконання, 3 звернення – на розгляді.
На особистих прийомах громадян керівництвом міської ради надійшло 269 звернень /326 за аналогічний період минулого року/, у тому числі 44 звернення, що зареєстровані під час виїзних прийомів, які проводилися за окремим планом міським головою та заступниками міського голови в приміщеннях комітетів самоорганізації населення міста. На особистому прийомі міського голови надійшло 196 звернень.
За окремим графіком міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючою справами виконавчого комітету проводяться прямі “гарячі” телефонні лінії зв’язку з мешканцями міста. За 9 місяців поточного року було проведено 18 прямих телефонних ліній, під час яких надійшло 59 звернень.
Особлива увага приділяється розгляду звернень громадян пільгової категорії.
Протягом 9 місяців до міської ради надійшло 645 таких звернень /за аналогічний період минулого року 724/, з них найчастіше зверталися діти війни, учасники війни, ветерани праці, члени багатодітних сімей та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС.
Найбільша кількість звернень громадян надійшла з питань земельних відносин, зокрема щодо приватизації присадибних земельних ділянок, земельних суперечок та добросусідських відносин. На другому місці по кількості перебувають звернення з житлових питань /кількість звернень з житлових питань збільшилась у зв’язку з інвентаризацією облікових справ квартирного обліку при виконавчому комітеті міської ради, пов’язаної з формуванням єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, а також оформленням прав власності на нерухоме майно у зв’язку зі змінами в законодавстві/.
Частина звернень стосувалася питань комунального та дорожнього господарства, соціального захисту населення, питань праці та заробітної плати, зокрема щодо несвоєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери міста. Збільшилася кількість звернень з питань охорони здоров’я /більшість звернень стосувалася забезпечення медичними препаратами за пільговими рецептами/.
Значно зменшилася кількість звернень з питань транспорту та зв’язку. За 9 місяців поточного року до міської ради надійшло 47 таких звернень. Значне зменшення кількості звернень з питань транспорту відбулося внаслідок вжиття виконавчим комітетом відповідних заходів з метою поліпшення стану пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах.
В інших зверненнях порушувалися питання забезпечення дотримання законності та охорони правопрядку, діяльності органів місцевого самоврядування, закладів культури та освіти тощо.
Особлива увага в роботі зі зверненнями громадян приділяється розгляду скарг. Щомісяця на апаратній нараді міського голови з керівниками управлінь, відділів, і секторів міської ради та комунальних підприємств міста розглядається інформація громадської приймальні щодо надходження скарг до міської ради з питань житлово-комунального господарства. Протягом 9 місяців поточного року до міської ради надійшло 30 скарг /за аналогічний період минулого року – 52/. У половині скарг порушувалися питання незадоволення якістю житлово-комунальних послуг або несвоєчасним виконанням ремонтних робіт житлового фонду. Окрім того, надходили скарги щодо несвоєчасної виплати заробітної плати та відмови в наданні медикаментів за пільговими рецептами. Усі скарги були своєчасно розглянуті, 6 скарг щодо ремонту житлового фонду задоволено, 5 перебуває на додатковому контролі до остаточного виконання, по решті скарг були надані роз’яснення законодавчого характеру.
З метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, вжиття заходів для вирішення порушених у них питань, удосконалення роботи зі зверненнями та поліпшення надання послуг мешканцям міста у Прилуцькій міській раді з 01 липня поточного року працює телефонна “гаряча лінія” міського голови. За третій квартал поточного року на “гарячу лінію” міського голови надійшло 16 звернень, які були розглянуті оперативно.
Як зазначила начальник громадської приймальні Людмила Пашук, виконавська дисципліна посадовців міської ради, керівників підприємств та установ міста в роботі зі зверненнями громадян за 9 місяців поточного року покращилася порівняно з аналогічним періодом минулого року. Відсоток виконання звернень у терміни становить 97,5 /за аналогічний період минулого року було виконано в терміни 96% звернень/.
Останні новини Чернігівщини
Росіяни атакували енергетичну та транспортну інфраструктуру Чернігівщини 14:18
Вранці 7 листопада російські війська завдали ударів по об’єктах енергетичної та транспортної інфраструктури в Городнянській та Бахмацькій громадах.
Поліція затримала у Новгороді-Сіверському місцевого депутата, який у нетверезому стані чинив опір поліцейським 13:27
Перебуваючи з ознаками алкогольного сп’яніння, чоловік керував авто та відмовлявся надати документи. Крім того, чинив опір правоохоронцям. Нині його поміщено до ізолятора тимчасового тримання.
Жителя м.Чернігова засуджено за умиснезаподіяння тілесних ушкоджень співмешканцю матері, що спричинили смерть останнього 12:42
Чернігівською окружною прокуратурою доведено вину 32-річного місцевого жителя в умисному заподіянні співмешканцю своєїматерітяжких тілесних ушкоджень, тобто умисних тілесних ушкоджень, небезпечних для життя в момент заподіяння, що спричинили смерть потерпілого (ч.2 ст.121 КК України).
«Форум Добрих Справ» – «Сила громади» у Чернігові об’єднав волонтерів, військових, освітян, культурних діячів та громадських лідерів 12:20
6 листопада вперше у Чернігові в обласному художньому музеї ім. Г.Галагана пройшов «Форум Добрих Справ» – «Сила громади», який об'єднав волонтерів, благодійників, військових, освітян, культурних діячів, підприємців та громадських активістів з усієї України.
Іпотерапія для поранених захисників: психологи системи МВС Чернігівщини спільно з відомчою медустановою організували реабілітаційний захід 11:46
У Чернігові для бійців, які після поранення потребують фізичної та психологічної реабілітації, організували візит до кінно-спортивного клубу «Казка».