Недоліки роботи об’єктів поштового зв’язку прискіпливо вивчатимуть
Перший заступник голови облдержадміністрації Юлія Свириденко, заступник голови обласної ради Арсен Дідур та директор Чернігівського відділення ПАТ «Укрпошта» Олена Дорошенко обговорювали хід реформування об'єктів поштового зв'язку ПАТ «Укрпошта».

Нагадаємо, в області на території трьох районів, Куликівського, Ріпкинського та Чернігівського, реалізовується пілотний проект «Сільське відділення».
Однак, населення вже скаржиться місцевій владі на численні недоліки в обслуговуванні.
За результатом обговорення було вирішено глибше вивчити ситуацію, скласти список порушень та відпрацювати їх в індивідуальному порядку. Адже модель надання поштових послуг на селі має бути максимально комфортною.
До слова, своє занепокоєння реформою раніше висловлював і Президент України Петро Порошенко.
Останні новини Чернігівщини

Нардеп Олена Шуляк: Завдяки реформі цифровізації доступ до високошвидкісного інтернету вперше отримали понад 3000 українських сіл 14:16
Загальний економічний та антикорупційний ефект від реформи цифровізації, яку почали впроваджувати в 2019 році, вже перевищив 66 млрд грн.
На прикордонні Чернігівщини внаслідок ворожої атаки постраждала цивільна жінка: поліція документує наслідки 13:42
Сьогодні вранці у прикордонній Сновській громаді Корюківського району ворожий дрон поцілив у 54-річну жінку, яка їхала мопедом.
Ukraine Facility: як це працює на Чернігівщині 13:18
У травні 2024 року Україна та ЄС підписали Рамкову угоду щодо спеціальних механізмів фінансування для нашої країни згідно з інструментом Ukraine Facility.
Леся Карнаух: Надходження до місцевих бюджетів за півріччя зросли на 18,2 % порівняно з минулорічним показником 12:44
До місцевих бюджетів за січень – червень 2025 року надійшло 236,5 млрд грн. Це на 18,2 %, або майже на 36,4 млрд грн більше показника за перше півріччя минулого року.
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області: можливості дистанційного звернення 12:10
Пенсійний фонд України постійно розширює можливості дистанційної взаємодії з громадянами, забезпечуючи зручний, безпечний і доступний формат отримання послуг – без потреби особистого відвідування сервісного центру.