Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 12 грудня, 07:38:57

Ще один етап децентралізації — передача на місця повноважень щодо надання адміністративних послуг державної реєстрації

24.12.2015   09:12Агенцiя

Реформа децентралізації має чимало складових, зокрема і передача на місця повноважень щодо надання адміністративних послуг державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, речових прав на нерухоме майно. Відповідний Закон України № 835-VІІІ, що це передбачає, уже затвердив Глава держави.

Тож, аби обговорити особливості реалізації цього етапу реформи, сьогодні в облдержадміністрації було проведено нараду за участю представників Головного територіального управління юстиції області, голів райдержадміністрацій, представників міськвиконкомів та відповідних структурних підрозділів ОДА.

До засідання долучився перший заступник голови облдержадміністрації Леонід Сахневич.

Як розповів представник Головного управління юстиції в області, децентралізація зазначених повноважень дозволить не лише пришвидшити роботу, а й дасть змогу людям обирати якіснішого виконавця послуги.

Адже наразі необхідну реєстрацію здійснюють лише територіальні управління юстиції, а за нововведенням це зможуть робити три суб’єкти — державний реєстратор, нотаріус та акредитовані суб’єкти.

Державний реєстратор працюватиме у штаті РДА або міськвиконкомів, чи у Центрі надання адміністаривних послуг (ЦНАПі).

Акредитованими суб’єктами вважаються ті, які отримали право для такої діяльності. Зокрема ними можуть бути комунальні підприємства, створені при органах місцевої виконавчої влади чи органах самоврядування.

Змінено і систему розподілу адміністративного збору за державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців: 40% надходжень такого збору спрямовуватиметься до Державного бюджету України, 60% залишатиметься в суб’єктів державної реєстрації.

Наразі головним завданням є передача повноважень. Перехідний період триватиме з 1 січня до 30 квітня 2016 року. Втім підготовку до цього процесу вже можна розпочинати.

Начальник юридичного відділу ОДА Наталія Мужикова наголосила на детальному кадровому відборі. Необхідно не лише знайти кваліфікованого фахівця, а й забезпечити йому необхідний захист. Адже державних реєстратор нестиме персональну відповідальність за видані ним документи.

Розглядається варіант залучення кадрів і з управлінь юстиції.

Варто зазначити, що такі зміни не потребують значних фінансових вкладень для технічного та програмного забезпечення. Щодо останнього, то ключі до необхідних реєстрів виготовлятимуться безкоштовно.

— Завдання облдержадміністрації продумати варіанти зручного розміщення нових кадрових одиниць. Треба зробити так, щоб це було зручно людям та вигідно з економічної точки зору, — зауважив Леонід Сахневич.

Останні новини Чернігівщини

 На Чернігівщині видалено понад 20 тонн безхазяйних пестицидів

На Чернігівщині видалено понад 20 тонн безхазяйних пестицидів 11:43

У листопаді на території області проведено комплекс робіт з видалення безхазяйних та непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР). За результатами заходів утилізовано понад 20 тонн отруйних речовин.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:40

Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій, а саме: 3 дорожньо-транспортні пригоди та 2 пожежі. Внаслідок цих подій загинула 1 особа та 2 особи постраждали.

Чернігів розширив соціальні послуги для сімей із дітьми завдяки проєкту ЮНІСЕФ 11:31

8 грудня в Чернігові відбулося засідання Координаційної ради з реалізації Стратегії забезпечення права кожної дитини на зростання в сімейному оточенні на 2024–2028 роки.

11 грудня: цей день в Україні і світі

11 грудня: цей день в Україні і світі 09:22

День 1387 Російська агресія - Day 1387 Russian aggression

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини