Чернігівщина займає третє місце по кількості загиблих у АТО
Чернігівська область посідає третє місце серед областей України по кількості загиблих у зоні проведення антитерористичної операції у відсотковому співвідношенні з кількістю населення. Відповідні дані оприлюднила Катерина Дорохіна на сторінці у Фейсбуці.
Згідно цих даних, кількість населення на Чернігівщині становить 1062810. Всього загиблих бійців з області 64.
Під час першої хвилі мобілізації Чернігівська область відправила у зону АТО чи не найбільшу кількість військових. Адже план мобілізації був виконаний майже на 100%.
Також, на Чернігівщині, у Гончарівському, дислокується найбільша в Україні бригада – перша танкова, яка налічує 3700 бійців. Чернігівці також входять до складу 13 та 41 батальйонів, та багатьох інших, які наразі ведуть воєнні дії на Сході країни.
Останні новини Чернігівщини

Нардеп Олена Шуляк: Завдяки реформі цифровізації доступ до високошвидкісного інтернету вперше отримали понад 3000 українських сіл 14:16
Загальний економічний та антикорупційний ефект від реформи цифровізації, яку почали впроваджувати в 2019 році, вже перевищив 66 млрд грн.
На прикордонні Чернігівщини внаслідок ворожої атаки постраждала цивільна жінка: поліція документує наслідки 13:42
Сьогодні вранці у прикордонній Сновській громаді Корюківського району ворожий дрон поцілив у 54-річну жінку, яка їхала мопедом.
Ukraine Facility: як це працює на Чернігівщині 13:18
У травні 2024 року Україна та ЄС підписали Рамкову угоду щодо спеціальних механізмів фінансування для нашої країни згідно з інструментом Ukraine Facility.
Леся Карнаух: Надходження до місцевих бюджетів за півріччя зросли на 18,2 % порівняно з минулорічним показником 12:44
До місцевих бюджетів за січень – червень 2025 року надійшло 236,5 млрд грн. Це на 18,2 %, або майже на 36,4 млрд грн більше показника за перше півріччя минулого року.
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області: можливості дистанційного звернення 12:10
Пенсійний фонд України постійно розширює можливості дистанційної взаємодії з громадянами, забезпечуючи зручний, безпечний і доступний формат отримання послуг – без потреби особистого відвідування сервісного центру.