Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 5 листопада, 09:08:14

У Чернігові демонтують 22 вивіски, які не відповідають розробленому дизайн-коду і псують вигляд міста

16.06.2023   16:07Агенцiя

Виконавчий комітет Чернігівської міської ради 15 червня погодив рішення про демонтаж 22 вивісок. Попередньо, другого червня, комісією з демонтажу було прийняте протокольне рішення про винесення саме цього переліку на розгляд виконкому.

Власникам/користувачам тимчасових об’єктів (вивісок) дається 14-денний термін на добровільний демонтаж та відновлення благоустрою з моменту прийняття рішення виконкому. Муніципальна варта їх проінформуває про це. У разі невиконання, вивіски будуть демонтовані мунвартою і зберігатимуться на майданчику тимчасового зберігання демонтованих об’єктів та речей.

Нагадаємо, що активізувати роботу  у цьому напрямку доручив мунварт в.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако під час загальноміської ї наради 23 травня.

   — Починаючи з центральної частини міста та проспекту Левка Лук'яненка перевірте дотримання нашого дизайн-коду по вивісках. Є приклади, де його не дотримуються, наприклад, перехрестя просп. Перемоги та вул. Гончої. Те, що там повісили на фасад магазину, не відповідає нашому рішенню, прийнятому на виконкомі, яке пройшло і регуляторну процедуру. Ми почали цю роботу восени, напередодні повномасштабного вторгнення, сьогодні треба продовжувати вирішувати подібні питання — демонтувати їх. Незважаючи на те, що підприємець поніс витрати, незважаючи на те, що йому так подобається і здається, що буде більше клієнтів, це неповага до міста. Тому припис і демонтаж, — прозвучало тоді в дорученні в.о. міського голови.

Чернігів до 24 лютого 2022 року рухався у напрямку мінімізації зовнішньої реклами та уніфікації вивісок. Місто наближалося до європейських норм і стандартів. Попри всі виклики війни цю роботу продовжуватимуть у Чернігові й надалі.

Восени 2020 року було затверджено Концепцію оформлення зовнішніх фасадів будинків з об’єктами громадського призначення. До того часу оформлення рекламних вивісок здійснювалися на розсуд і смак власників, що часто досить сильно спотворювало зовнішній вигляд міста.

Мета розробленого дизайн-коду — усі представники бізнесу повинні уніфікувати види, матеріали, стилі й розміри вивісок та інформаційних табличок, місця їх розміщення. В результаті — покращиться зовнішній вигляд фасадів будинків/вулиць і збільшиться привабливість міста для містян і гостей.


Пресслужба Чернігівської міської ради

Останні новини Чернігівщини

Заклади освіти області отримали генератори від польського Урядового агентства стратегічних резервів 09:37

Одинадцять генераторів різної потужності (від 15 до 27 кВт) передали сьогодні для потреб закладів освіти Крутівської, Бахмацької, Кіптівської та Сосницької громад, Прилуцького гуманітарно-педагогічного фахового коледжу імені Івана Франка, Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, а також Державного архіву Чернігівської області.

У Чернігові посмертні державні нагороди передали рідним загиблих оборонців 08:39

У Чернігівській ОВА передали державні нагороди родинам полеглих воїнів начальник ОВА В’ячеслав Чаус, очільник Нацполіції області Іван Іщенко та військові.

На Чернігівщині працює шість Центрів ментального здоров’я 17:46

Повномасштабна війна в Україні значно підвищила потребу в якісній підтримці психічного здоров’я.

Material TechStartUp: інноваційна платформа для розвитку майбутніх лідерів 17:14

Конкурс Material TechStartUp став знаковою подією, що підтвердила високий потенціал української учнівської молоді у сфері інноваційних технологій та матеріалознавства.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини