Карантин в органах місцевого самоврядування: як працювати не порушуючи?
Чи готові органи місцевого самоврядування до роботи в умовах карантину? Які розпорядчі документи вони мають підготувати, щоб забезпечити власну життєдіяльність, уникнути порушень чинного законодавства, зберегти трудові та соціальні гарантії своїх працівників? Чи "спише" карантин порушення?
Відповіді на ці та інші питання шукали учасники пілотного онлайн-навчання «Особливості управління людськими ресурсами в органах місцевого самоврядування за кризових умов», проведеного 21 квітня.
Цільова аудиторія ‒ керівники та спеціалісти служб персоналу органів Менської, Сновської, Корюківької, Тупичівської, Новгород-Сіверської, Остерської, Любецької, Куликівської, Височанської, Носівської, Кіптівської, Хмільницької, Городнянської та Новобілоуської ОТГ області. Всього ‒ 33 учасники.
"Законодавець пропонує органам місцевого самоврядування кілька варіантів організації своєї роботи та реалізації трудових відносин. Головне ‒ чіткий документ ОМС, що регламентує виконання завдань його працівником на робочому місці або в дистанційному режимі", ‒ наголосила експерт зазначеної Програми Ради Європи Наталія Гнидюк. Вона детально пояснила, як місцеві ради, підпорядковані їм організації можуть налагоджувати діяльність працівників за звичним графіком (на робочих місцях з дотриманням санітарних вимог); в режимі дистанційної (надомної) роботи та за визначеним графіком з дотриманням санітарних вимог (гнучкий режим робочого часу).
Йшлося й про організацію засідань місцевих рад за умов карантину. Головна рекомендація ‒ виносити на порядок денний виключно невідкладні питання (зміни до бюджету, ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій тощо), мати завчасно підготовлені та оприлюднені проекти рішень, чітко визначений часовий регламент на їх обговорення.
Пролунали питання про співробітників віком 60+ (як відправити їх на самоізоляцію; чи можна, зберігши виплату 2/3 заробітної плати за таким працівником, взяти на заміну людину за цивільно-правовим договором); як оформлювати відпустку (з допомогою на оздоровлення чи без неї); на яких засадах оформлювати простій технічних співробітників органів місцевого самоврядування, підпорядкованих їм закладів культури та освіти; чи можна проводити конкурси на заміщення вакантних посад, присвоювати ранги працівникам ОМС в умовах карантину.
Чернігівський центр підвищення кваліфікації
Останні новини Чернігівщини
Екологічне виховання – шлях до збереження природи для майбутніх поколінь: брифінг у Чернігівський ОВА 15:28
Екологічне виховання – один із важливих напрямів діяльності Департаменту екології та природних ресурсів ОДА. Про це сьогодні розповіла заступниця директора Департаменту Віталіна Синіговець на брифінгу в медіацентрі ОВА.
Шукала легкого заробітку в Інтернеті та втратила майже 73 тисячі гривень: поліція Чернігівщини застерігає громадян від шахрайських схем 15:24
Поліція закликає громадян не довіряти заманливим оголошенням в інтернеті про «легкий заробіток»: ставити «лайки» та викупати віртуальний товар, «дивитися відео і заробляти» тощо.
У Ніжині запрацював третій на Чернігівщині офіс «Зроблено в Україні» 15:19
Відкрили його сьогодні на базі місцевої філії Чернігівського обласного центру зайнятості.
«Гроші ходять за людиною»: у Комарівській громаді реалізується експериментальний соціальний проєкт 15:12
Заступниця голови ОДА Жанна Шерстюк учора, 11 листопада, перебувала з робочим візитом у Комарівській громаді Ніжинського району.
У січні-жовтні 2025 року на Чернігівщині сплачено 34,7 млрд гривень податків, зборів та єдиного внеску 10:50
До бюджетів усіх рівнів Чернігівської області платниками податків у січні-жовтні 2025 року сплачено 22 млрд грн податків, зборів та обов’язкових платежів.