Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Понеділок, 17 листопада, 16:15:40

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Якими мають бути ветеранські осередки у громадах: у Чернігові стартувала дизайн-сесія «Простори, що об’єднують» 14:50

Ветеранські простори мають бути інклюзивними осередками гідності, доступності та взаємодії в громадах. Це ключова тема дводенної дизайн-сесії, яка сьогодні стартувала у Чернігові, – «Простори, що об’єднують: універсальний дизайн для ветеранських просторів і громад».

 Зайняв псевдопосаду під час окупації Херсону – затримано підозрюваного у колабораційній діяльності

Зайняв псевдопосаду під час окупації Херсону – затримано підозрюваного у колабораційній діяльності 14:45

За процесуального керівництва Чернігівської обласної прокуратури повідомлено про підозру жителю міста Херсон у добровільному зайнятті посади у незаконному правоохоронному органі. Йому інкримінують колабораційну діяльність (ч. 7 ст. 111-1 КК України).

 «Армія відновлення»: на Чернігівщині за 3 роки – понад 33 тис. направлень

«Армія відновлення»: на Чернігівщині за 3 роки – понад 33 тис. направлень 14:40

Чернігівщина одна з перших серед областей України долучилася до «Армії відновлення». Це урядовий проєкт щодо організації суспільно корисних робіт, завдяки якому українці мають змогу своєю працею підтримати країну в період воєнного стану.

Соціальні послуги в громаді: доступ, надавачі, вартість 14:37

Кожен із нас потрапляв у ситуацію, коли звертався по підтримку чи допомогу до батьків або друзів, але інколи такої підтримки недостатньо.

Україна тріумфує на чемпіонаті світу з футзалу серед спортсменів з порушеннями зору! 14:36

3 09 до 15 листопада в Анталії (Туреччина) відбувся чемпіонат світу з футзалу серед осіб з порушеннями зору.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини