Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Четвер, 11 грудня, 13:03:17

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

 На Чернігівщині видалено понад 20 тонн безхазяйних пестицидів

На Чернігівщині видалено понад 20 тонн безхазяйних пестицидів 11:43

У листопаді на території області проведено комплекс робіт з видалення безхазяйних та непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР). За результатами заходів утилізовано понад 20 тонн отруйних речовин.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:40

Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій, а саме: 3 дорожньо-транспортні пригоди та 2 пожежі. Внаслідок цих подій загинула 1 особа та 2 особи постраждали.

Чернігів розширив соціальні послуги для сімей із дітьми завдяки проєкту ЮНІСЕФ 11:31

8 грудня в Чернігові відбулося засідання Координаційної ради з реалізації Стратегії забезпечення права кожної дитини на зростання в сімейному оточенні на 2024–2028 роки.

11 грудня: цей день в Україні і світі

11 грудня: цей день в Україні і світі 09:22

День 1387 Російська агресія - Day 1387 Russian aggression

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини