Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 7 листопада, 09:02:24

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

В області працюють над забезпеченням безперебійного мобільного зв’язку під час відключень електроенергії 08:39

Нараду з представниками операторів мобільного зв’язку щодо сталості функціонування мереж у періоди можливих відключень електроенергії провів учора заступник голови Чернігівської ОДА Сергій Зенченко.

На Коропщині поліцейські виявили двох водіїв, які керували транспортними засобами у стані алкогольного спʼяніння 17:21

Під час патрулювання на території Коропської громади правоохоронці виявили двох водіїв, які кермували в стані алкогольного сп’яніння.

У Чернігові відкрили виставку на честь загиблих працівників культури області 16:39

Від сьогодні в Обласному історичному музеї ім. Василя Тарновського експонується виставка, присвячена пам’яті працівників культури, які загинули в російсько-українській війні.

Зливав нечистоти в яр: на Чернігівщині викрили факт забруднення земель 16:17

Поліція Новгород-Сіверщини розслідує факт забруднення землі відходами

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини