Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 17 вересня, 14:47:16

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

Підприємства переробної промисловості та торгівлі забезпечили майже 35 % податкових надходжень до бюджету 14:01

За січень–серпень 2025 року найбільшими платниками податків стали підприємства переробної промисловості та оптової й роздрібної торгівлі. Вони забезпечили відповідно 17,6 % та 16,7 % усіх надходжень до Зведеного бюджету України.

Водійське посвідчення за 12 тис. грн – повідомлено про підозру жителю міста Ніжин

Водійське посвідчення за 12 тис. грн – повідомлено про підозру жителю міста Ніжин 13:25

За процесуального керівництва Чернігівської обласної прокуратури повідомлено про підозру жителю міста Ніжин у одержанні неправомірної вигоди для себе, за вплив на прийняття рішення особою, уповноваженою на виконання функцій держави (ч. 2 ст. 369-2 КК України).

Чернігівці літнього віку можуть вивчати англійську на безоплатному онлайн-курсі — деталі 13:03

У Чернігові стартує безоплатний онлайн-курс англійської мови для людей літнього віку. Навчання проходить одразу на кількох рівнях — від початкового до Pre-Intermediate.

Яка тепер офіційна назва війни України з російським агресором?

Яка тепер офіційна назва війни України з російським агресором? 11:22

Бурхливі обговорення щодо назви сучасної війни України з російським агресором завершені.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 11:15

Протягом минулої доби зареєстровано 26 небезпечних подій, а саме: 2 дорожньо-транспортні пригоди, 23 пожежі та 1 аварійну ситуацію на системах життєзабезпечення. Внаслідок цих подій 2 особи постраждали.