Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Субота, 30 травня, 06:00:09

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

В області офіційно зафіксовано вже 154 випадків COVID-19

В області офіційно зафіксовано вже 154 випадків COVID-19 15:33

Протягом минулої доби зафіксовано 1 випадок COVID-19 у Прилуках та 2 у Чернігові.

За чотири дні у Чернігові безкоштовно вакцинували від сказу 628 собак і котів

За чотири дні у Чернігові безкоштовно вакцинували від сказу 628 собак і котів 13:04

У Чернігові проходила традиційна планова вакцинація тварин проти сказу. Спеціалісти міської державної лікарні ветеринарної медицини працювали на виїзді у 14 різних мікрорайонах міста.

Серед регіонів України Чернігівська область за обсягами викидів посідає 13 місце

Серед регіонів України Чернігівська область за обсягами викидів посідає 13 місце 12:36

У 2019 р. від стаціонарних джерел забруднення підприємств області в повітряний басейн надійшло 27,5 тис.т забруднюючих речовин, що на 8% менше, ніж у 2018 р.

У Чернігові запрацює велопатруль

У Чернігові запрацює велопатруль 12:27

1 червня о 10 годині в сквері імені Богдана Хмельницького стартуватиме велопатруль.

Енергоефективність: як модернізовувати та заощаджувати одночасно

Енергоефективність: як модернізовувати та заощаджувати одночасно 12:07

Ні для кого не секрет, що більше 90% адміністративних, житлових та інших приміщень, які нині активно експлуатуються в Україні, побудовані здебільшого до 1991 р. З віком їх утримання та опалення стає дедалі дорожчим, епізодичні заходи зі встановлення нових вікон, т. зв. клаптикового утеплення не завжди дають бажаний ефект, а інколи й взагалі погіршують ситуацію. Отже, в чому полягають правильне утеплення та грамотна економія?

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини