Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Середа, 22 жовтня, 17:10:49

Електронний документообіг в ОТГ – не питання бажання, а законодавча вимога

18.04.2020   11:50Агенцiя

Про це наголосив під час відкриття дистанційного семінару «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, віддаленого надання адміністративних послуг» начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації Олександр Клименок.

Це другий зі низки подібних навчань, які проводить Чернігівський центр підвищення кваліфікації для ОТГ регіону, мета яких – стимулювання та запровадження електронного документообігу в органах місцевого самоврядування базового рівня області.

Учасники семінару – співробітники Сновської, Вертіївської, Добрянської, Хмільницької, Тупичівської, Лосинівської, Новобілоуської, Михайло, Коцюбинської, Батуринської ОТГ.

З чим ознайомилися:
що таке система електронного документообігу TDoc-2.0, як вона працює в цілому, які дані необхідно вносити, послідовність відповідних кроків, а також ролі керівника, контролера, виконавця, адміністратора;
як працює система електронного документообігу в Менській міській раді (викладач – секретар ради Юрій Стальніченко); з якими проблемами зіткнувся виконком на етапі впровадження; як відбувається погодження/непогодження проектів рішень; які технічні переваги отримала міська рада, її депутати; як працює модуль, що зорієнтований на обслуговування проведення її сесій в цілому;
з програмним забезпеченням діяльності ЦНАП Чернігівської міської ради,  наявними та потенційними можливості віддаленого надання адміністративних послуг та співпраці ЦНАПів області.

Також Менська міська рада анонсувала новий модуль – енергомоніторингу. До нього можна підключити всі бюджетні організації громади та подавати таким чином необхідну інформацію для узагальнення. Таким чином контролюватимуться витрати енергоносіїв.

Як зазначалося під час спілкування, електронний документообіг для місцевого самоврядування – це економія часу, якісніша підготовка, бездоганний контроль. Тобто – краща організація роботи, а це ключова вимога для успішності роботи органу місцевого самоврядування. А на додаток – ще й економія паперу.

Чернігівський центр підвищення кваліфікації

Останні новини Чернігівщини

На Чернігівщині внаслідок російської атаки поранено людину: поліція задокументувала наслідки чергового воєнного злочину 17:10

Вчора вдень росіяни атакували безпілотниками одне із сіл Семенівської громади Новгород-Сіверського району.

Про старт опалювального сезону, інтеграцію ветеранів, впровадження проєктів від Мінсоцполітики – на засіданні Чернігівського Офісу Конгресу місцевих і регіональних влад 16:39

Питання життєдіяльності регіону – у фокусі сьогоднішнього розширеного засідання Чернігівського регіонального Офісу Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України.

В Чернігівському районі поліцейські затримали підозрюваного у завданні тяжких тілесних ушкоджень знайомому 15:16

Поліцейські відділення № 2 (селище Ріпки) Чернігівського райуправління поліції затримали чоловіка, причетного до завдання тяжких тілесних ушкоджень 31-річному жителю одного з сіл Добрянської громади Чернігівського району.

Оперативна інформація станом на 21 жовтня: місто працює в умовах блекауту 14:35

20 жовтня 2025 року армія російської федерації завдала ударів по енергетичній інфраструктурі Чернігівської області.

Інформація про надзвичайні ситуації та основні небезпечні події, які зареєстровані на території області за добу 14:13

Протягом минулої доби зареєстровано 6 небезпечних подій, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 5 пожеж. Внаслідок цих подій загинула 1 особа.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини