Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 26 квітня, 20:06:23

Податкова підбиває підсумки роботи

14.12.2012   14:58Агенцiя

Партнерські відносини між податковою службою та громадянами- платниками податків мають будуватися на основі взаємної поваги, довіри і неухильного дотримання податкового законодавства обома сторонами.

Основою у роботі Державної податкової інспекції у м. Чернігові з громадянами є встановлення діалогу між податківцями та платниками податків шляхом проведення масово-роз’яснювальних заходів, спрямованих на зменшення проблемних питань податкового законодавства.

Уже цього року організовано та проведено 30 семінарів, у яких взяли участь близько 1,3 тисячі платників. Відбулося 12 прес-конференцій та брифінгів, 20 „круглих столів”, на яких розглядалися актуальні питання змін податкового законодавства, погашення податкового боргу тощо.

За участю керівників структурних підрозділів, фахівців інспекції з платниками податків систематично проводяться сеанси телефонного зв’язку “гаряча лінія”.

З початку року їх пройшло 24, надійшло близько 300 дзвінків. Здебільшого громадяни зверталися з приводу надання роз’яснень окремих норм податкового законодавства, застосування спрощеної системи оподаткування, оподаткування доходів фізичних осіб, фінансово-господарської діяльності суб’єктів підприємницької діяльності.

Безпосередньо до працівників відділу взаємодії із ЗМІ та громадськістю за роз’ясненнями проблемних питань податкового законодавства звернулося понад 20 тисячі громадян, по телефону майже 15 тисячі. Адже саме при спілкуванні платників податків та податківців досягається взаємопорозуміння і вирішується чимало нагальних питань.

На жаль завжди є люди, які залишаються не повністю задоволені консультаціями, що надаються. Анкетування громадян, яке ми проводимо щоквартально, показує, що таких близько – 0,5% серед опитаних респондентів. Втім, потрібно зазначити, що у жодному випадку вони не були спричинені неуважністю або недостатньою професійністю наших працівників.

Також податківці міста звертають увагу платників податків на можливість
отримання відповідей з питань оподаткування від Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової адміністрації України за багатоканальним телефоном 0-800-501-007.

Одним з пріоритетних напрямків роботи державної податкової служби є всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів.

Податківцями міста систематично розглядається питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян за напрямками: особистий прийом громадян, аналіз розгляду письмових звернень, стан роботи зі зверненнями громадян.

Завдяки поліпшенню якості роботи із зверненнями громадян, рівня виконавської дисципліни у 2012 році удвічі зменшилася кількість письмових звернень до міських податківців порівняно з попереднім роком.
Шкода, що інколи громадяни звертаються за допомогою до податкових органів лише після того, як стається лихо. Так, до інспекції звернулася громадянка з заявою, що її син отримав травму на виробництві. Натомість адміністрація підприємства категорично заперечувала цей факт, як і трудові відносини з робітником. Бо він не був офіційно оформленим. А значить, не міг розраховувати на соціальні виплати та компенсації. Знадобилися численні перевірки, звернення до суду, проте здоров’я уже не повернути! І такі випадки не поодинокі.

У своїх зверненнях громадяни передусім цікавилися такими питаннями: контрольно-перевірочна робота (перевірка діяльності суб’єктів господарської діяльності, надання в оренду житла, виплата заробітної плати в “конверті”) – 54% від загальної кількості письмових звернень, податок на доходи фізичних осіб – 12%, плата за землю – 5%, індентифікаційні номери -4%.

Особистий прийом громадян посадовими особами інспекції здійснюється через громадську приймальню згідно з відповідним графіком та під час проведення виїзних прийомів керівництвом інспекції у трудових колективах підприємств міста.
Протягом 2012 року керівним складом інспекції було проведено 63 прийоми громадян.

Результати аналізу та узагальнення звернень громадян дають змогу визначити найактуальніші проблеми, що хвилюють мешканців міста.
Отже, робота зі зверненнями є пріоритетним напрямком діяльності чернігівських податківців, одним із чинників утвердження у суспільстві ідеології добровільної сплати податків.

Лариса Сич, заступник начальника ДПІ у м. Чернігові ДПС

Останні новини Чернігівщини

Що роблять громади області з тисячами тонн відходів від руйнувань через війну 15:41

На сьогодні у Чернігівській області обліковується 16,7 тисячі тонн відходів від руйнувань, що утворилися внаслідок пошкодження будівель та споруд під час бойових дій, терористичних актів, диверсій, а також під час робіт з ліквідації їх наслідків.

Для рятувальників з Чернігова запустили безкоштовний онлайн-курс англійської мови 15:29

Мережа освітньо-культурних просторів Гончаренко центр запускає безкоштовні онлайн-курси англійської мови для працівників ДСНС Чернігівщини.

Допомагаємо переселенцям та ветеранам війни знайти роботу 15:25

Соціальні мережі та медіа, дистанційне навчання, онлайн-зустрічі, електронний документообіг – цифровізація сьогодні має вплив на кожну сферу нашого життя, але і живе спілкування та очний обмін думками, ідеями, інформацією теж не втрачає своєї актуальності.

Напад на журналістів телеканалу “Дитинець”: рік марного розслідування 09:56

Минуло більше року від резонансного для Чернігова порушення прав журналістів на професійну діяльність.

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею

Новий тролейбусний маршрут, який з'єднає Шерстянку і Подусівку з центром та Бобровицею 09:43

У Чернігові розширюють тролейбусну мережу. Додається новий маршрут, який з'єднає мікрорайон Шерстянка, де до цього ніколи не курсував електричний громадський транспорт, через Подусівку та центр міста, з Бобровицею.