Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

Понеділок, 22 липня, 22:17:01

Податкова підбиває підсумки роботи

14.12.2012   14:58Агенцiя

Партнерські відносини між податковою службою та громадянами- платниками податків мають будуватися на основі взаємної поваги, довіри і неухильного дотримання податкового законодавства обома сторонами.

Основою у роботі Державної податкової інспекції у м. Чернігові з громадянами є встановлення діалогу між податківцями та платниками податків шляхом проведення масово-роз’яснювальних заходів, спрямованих на зменшення проблемних питань податкового законодавства.

Уже цього року організовано та проведено 30 семінарів, у яких взяли участь близько 1,3 тисячі платників. Відбулося 12 прес-конференцій та брифінгів, 20 „круглих столів”, на яких розглядалися актуальні питання змін податкового законодавства, погашення податкового боргу тощо.

За участю керівників структурних підрозділів, фахівців інспекції з платниками податків систематично проводяться сеанси телефонного зв’язку “гаряча лінія”.

З початку року їх пройшло 24, надійшло близько 300 дзвінків. Здебільшого громадяни зверталися з приводу надання роз’яснень окремих норм податкового законодавства, застосування спрощеної системи оподаткування, оподаткування доходів фізичних осіб, фінансово-господарської діяльності суб’єктів підприємницької діяльності.

Безпосередньо до працівників відділу взаємодії із ЗМІ та громадськістю за роз’ясненнями проблемних питань податкового законодавства звернулося понад 20 тисячі громадян, по телефону майже 15 тисячі. Адже саме при спілкуванні платників податків та податківців досягається взаємопорозуміння і вирішується чимало нагальних питань.

На жаль завжди є люди, які залишаються не повністю задоволені консультаціями, що надаються. Анкетування громадян, яке ми проводимо щоквартально, показує, що таких близько – 0,5% серед опитаних респондентів. Втім, потрібно зазначити, що у жодному випадку вони не були спричинені неуважністю або недостатньою професійністю наших працівників.

Також податківці міста звертають увагу платників податків на можливість
отримання відповідей з питань оподаткування від Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової адміністрації України за багатоканальним телефоном 0-800-501-007.

Одним з пріоритетних напрямків роботи державної податкової служби є всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів.

Податківцями міста систематично розглядається питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян за напрямками: особистий прийом громадян, аналіз розгляду письмових звернень, стан роботи зі зверненнями громадян.

Завдяки поліпшенню якості роботи із зверненнями громадян, рівня виконавської дисципліни у 2012 році удвічі зменшилася кількість письмових звернень до міських податківців порівняно з попереднім роком.
Шкода, що інколи громадяни звертаються за допомогою до податкових органів лише після того, як стається лихо. Так, до інспекції звернулася громадянка з заявою, що її син отримав травму на виробництві. Натомість адміністрація підприємства категорично заперечувала цей факт, як і трудові відносини з робітником. Бо він не був офіційно оформленим. А значить, не міг розраховувати на соціальні виплати та компенсації. Знадобилися численні перевірки, звернення до суду, проте здоров’я уже не повернути! І такі випадки не поодинокі.

У своїх зверненнях громадяни передусім цікавилися такими питаннями: контрольно-перевірочна робота (перевірка діяльності суб’єктів господарської діяльності, надання в оренду житла, виплата заробітної плати в “конверті”) – 54% від загальної кількості письмових звернень, податок на доходи фізичних осіб – 12%, плата за землю – 5%, індентифікаційні номери -4%.

Особистий прийом громадян посадовими особами інспекції здійснюється через громадську приймальню згідно з відповідним графіком та під час проведення виїзних прийомів керівництвом інспекції у трудових колективах підприємств міста.
Протягом 2012 року керівним складом інспекції було проведено 63 прийоми громадян.

Результати аналізу та узагальнення звернень громадян дають змогу визначити найактуальніші проблеми, що хвилюють мешканців міста.
Отже, робота зі зверненнями є пріоритетним напрямком діяльності чернігівських податківців, одним із чинників утвердження у суспільстві ідеології добровільної сплати податків.

Лариса Сич, заступник начальника ДПІ у м. Чернігові ДПС

Останні новини Чернігівщини

 Поліція Чернігівщини встановлює обставини падіння 4-річної дитини з вікна п’ятого поверху

Поліція Чернігівщини встановлює обставини падіння 4-річної дитини з вікна п’ятого поверху 14:00

Співробітники Чернігівського районного управління поліції відкрили кримінальне провадження за фактом травмування хлопчика 2020 року народження внаслідок падіння з вікна багатоповерхівки. Малюка госпіталізовано до дитячої обласної лікарні.

Виконком затвердив тарифи на збирання, перевезення, видалення побутових відходів, а також на послугу з управління побутовими відходами

Виконком затвердив тарифи на збирання, перевезення, видалення побутових відходів, а також на послугу з управління побутовими відходами 13:44

Тарифи на збирання, перевезення, видалення побутових відходів, а також середньозважений тариф на послугу з управління побутовими відходами сьогодні, 22 липня, затвердив виконавчий комітет Чернігівської міської ради.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 13:34

Протягом минулої доби зареєстровано 8 небезпечних подій, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 7 пожеж. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала.

4,8 тис. пропозицій роботи налічувалося у базі вакансій обласної служби зайнятості протягом І півріччя 2024 року

4,8 тис. пропозицій роботи налічувалося у базі вакансій обласної служби зайнятості протягом І півріччя 2024 року 13:32

А це на третину більше відповідного показника минулого року, що свідчить про поступове відновлення виробничих потужностей та інфраструктури на Чернігівщині.

 Хотіла отримати «грошову допомогу», натомість втратила майже 66 тисяч гривень: поліція Чернігівщини вкотре застерігає громадян від шахраїв

Хотіла отримати «грошову допомогу», натомість втратила майже 66 тисяч гривень: поліція Чернігівщини вкотре застерігає громадян від шахраїв 09:20

В соцмережах шахраї поширюють фейкові оголошення про оформлення «грошової допомоги». Поліцейські закликають громадян не переходити за подібними посиланнями та не вводити дані своїх банківських карток і паролі нібито для «зарахування грошей».

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини