У зверненнях до Держпродспоживслужби в Чернігівській області переважають скарги про порушення прав споживачів
До Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області протягом 2021 року надійшло 754 звернення від громадян.
Безпосередньо вiд громадян отримано 364 звернення. Решта надіслані з Урядової «гарячої лінії» – 148, ЦА ДПСС – 100, обласні та районні управління ДПСС -13, місцеві органи виконавчої влади - 62, контролюючі органи - 20, органи місцевого самоврядування - 24, місцеві прокуратури – 10, з iнших джерел – 13.
Минулого року до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області надiйшло 54 колективних звернення, що становить 7,2% вiд загальної кiлькостi.
У зверненнях до Держпродспоживслужби в Чернігівській області громадяни порушують питання про:
- захист прав споживачів – 452.
Як бачимо, найбільша кількість звернень за 2021 рік стосується питань захисту споживачів (60%). Зокрема, щодо якості та правомірності нарахувань суб’єктами господарювання, які надають житлово-комунальні послуги, якості товарів та побутових послуг, якості обслуговування працівниками;
- екологію та забруднення навколишнього середовища, санітарний стан – 190 (25,2%).
Серед питань, які найчастіше порушувалися у зверненнях громадян, також недотримання норм санітарного законодавства. Насамперед це стосується проблем добросусідства, дотримання вимог карантинного законодавства. У зверненнях, пов’язаних із проблемами екології, домінують питання забруднення повітря, ґрунту та порушення норм санітарного законодавства;
- безпечність харчових продуктів та ветеринарну медицину – 80 (10,1%).
Повідомлялося про реалізацію ймовірно неякісної та протермінованої харчової продукції;
- ціни – 14 (1,9%).
Чимала кількість звернень стосувалась підвищення цін на ліки, лікарські та медичні засоби. Поширеною темою для громадян залишається невідповідність фактичної вартості житлово-комунальних послуг діючим тарифам;
- захист рослин та фітосанітарії – 10 (1,3%);
- діяльність посадових і службових осіб – 7 (0,9%);
- інші – 1 (0,1%).
Слід зазначити, що найбільше звернень надійшло з м. Чернігова, проте активно звертаються і споживачі з районів.
Спеціалісти Управління захисту споживачів у телефонному режимі надали громадянам 731 консультацію щодо їхніх прав, визначених чинним законодавством, допомогли при складанні письмових претензій, заяв до суб’єктів господарювання, поновлення їхніх споживацьких прав, виявлення порушень умов договорів між громадянами та виконавцями робіт (послуг), що обмежують права споживача, тощо.
Головним управлінням Держпродспоживслужби в Чернігівській області запроваджена можливість подання письмових звернень з використанням мережi Інтернет. Для автоматизації процесу обробки звернень громадян та надання зручного користувальницького інтерфейсу, заснованого на вебтехнологіях, на офіційному вебпорталі Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області визначено електронну адресу для подачі звернень zv@dpsscn.gov.ua.
Останні новини Чернігівщини
24 грудня: цей день в Україні і світі 08:38
День 1400 Російська агресія - Day 1400 Russian aggression
Чернігівські медіа-2025: у пошуках себе та ресурсів 14:00
2025 рік для медіаспільноти Чернігівщини став роком виживання, адаптації та переосмислення ролі медіа в умовах війни, фінансових обмежень і безпекових викликів.
Козелецькі поліцейські відсторонили від керування нетверезого водія, рівень алкоголю в крові якого більше ніж у 13 разів перевищував допустиму межу 10:56
Поліцейські сектору реагування патрульної поліції відділення №1 (с-ще Козелець) Чернігівського райуправління поліції викрили 43-річного водія, який керував транспортом у стані сильного алкогольного сп’яніння. На правопорушника складено адміністративні матеріали.
Укриття за завищеними цінами: на Чернігівщині поліція повідомила про підозру посадовиці у службовій недбалості 10:54
Через неналежне виконання службових обов’язків посадовицею органу місцевого самоврядування під час закупівлі укриттів, бюджету громади у Корюківському районі було завдано понад 700 тисяч гривень збитків. За скоєне фігурантці загрожує до п'яти років позбавлення волі.
В Україні стартувала комунікаційна кампанія «Зміцнені» про безоплатну реабілітацію 10:47
Національна служба здоров’я України в партнерстві з Міністерством охорони здоров’я, Міністерством у справах ветеранів, за підтримки проєкту Rehab4U запустила інформаційну кампанію «Зміцнені», присвячену безоплатній реабілітації.