Чернігів купуватиме тролейбуси власного виробництва
Минулого року при закупівлі тролейбусів у Чернігові тендерні процедури затягнулись на багато місяців через з’ясування спірних питань серед їх учасників.

У цьому році закупівля тролейбусів теж не обходиться без складнощів. Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічне підприємство СТГ інженерінг» з Києва, запропонувавши рекордно низьку, як для України ціну за один тролейбус, від підписання угоди відмовилось.
Руслан Ємець, заступник начальника КП «ЧТУ»: «За результатами торгів переможець у нас був «СТГ інженерінг», але в термін, встановлений законом - 20 днів після акцепту, вони договір не підписали. Відповідно тендерний комітет відхилив їх пропозицію. Сьогодні ми акцептувати другого учасника - Чернігівський автозавод».
Голова тендерного комітету Руслан Ємець твердить, діалог з фірмою був. Вони приїздили до ЧТУ відразу після виграшу. Запевняли, що виконати угоду зможуть. Навіть запрошували працівників муніципального перевізника до себе на підприємство, показували корпуси майбутніх рогатиків та комплектуючі. В останній день терміну, коли можна було підписати угоду, делегація підприємців знову прибула до Чернігова. І ось, здавалося тролейбуси куплені. Та не так сталося, як гадалося.
Руслан Ємець: «Цього понеділка приїжджали представники компанії «СТГ інженерінг». Ми вважали, що вони приїхали для підписання договору, але вони приїхали зі своїми умовами. А саме, збільшення терміну поставки. Цю умову вони мотивували тим, що за два місяці вони не зможуть зібрати тролейбуси. І друга умова, компанія хотіла передоплату мінімум 30%».
Такі дії київського підприємства здивували. Адже це зміни до умов закупівлі, погодитись на такі умови означає порушити закон. Відповідно місто не тільки не отримає 5 довгоочікуваних тролейбусів, а ще й заплатить чималенький штраф. Тому тендерний комітет акцептував позицію наступного учасника – Чернігівського автозаводу. І хоча ЧАЗівці нібито скаржилися на нестачу часу, щоб укомплектувати 5 «Барвінків», у випадку підписання договору вони на виконання угоди матимуть майже 3 місяці.
Точної причини, чому від підписання відмовилися кияни, у ЧТУ не знають. Лише припускають, можливо це нереально низька ціна, яку встановило підприємство – на півмільйона дешевше найближчого конкурента. Тому місто й не погодилося на передплату аби не повторити ситуації з дитсадком на Масанах, де підрядника з грошима наразі розшукують.
А від скасування угоди, місто може навіть і залишиться у виграші, бо 100 тисяч гривень банківської гарантії від недбайливого продавця тролейбусів перерахують до міського бюджету.
Останні новини Чернігівщини
Керівництво поліції Чернігівщини ініціювало службове розслідування за фактом інциденту в Чернігові під час заходів оповіщення 17:23
14 липня під час здійснення заходів оповіщення, передбачених чинним законодавством, військовослужбовці ТЦК та СП Чернігова у супроводі поліцейських підійшли до двох громадян, аби перевірити військово-облікові документи.
У Чернігові відзначили День Української Державності 16:41
Біля Меморіального знаку на честь Героїв, які загинули в російсько-українській війні, зібралася громадськість, представники влади і духовенства, аби вшанувати памʼять про всіх борців за українську державність.
За матеріалами СБУ заочну підозру отримали троє воєнних злочинців, які командували обстрілом Чернігова і вбили 20 мирних жителів 16:07
Служба безпеки зібрала беззаперечні докази воєнного злочину на командувачів російських військ, які причетні до ракетного обстрілу цивільної інфраструктури, масового вбивства та каліцтва громадян України у місті Чернігів 16 березня 2022 року.
Презентація історичного роману Василя Краса "Потреба під Конотопом" 15:35
13 липня у великому читальному залі Чернігівської ОУНБ імені Софії та Олександра Русових відбулася презентація історичного роману українського письменника Василя Краса "Потреба під Конотопом".
Енергонезалежність знімає бар’єри: школи області оснащують сонячними панелями 15:11
Безбар’єрність в освіті — це, зокрема, коли школярі можуть повноцінно навчатися очно пліч-о-пліч з однолітками — незалежно від енергетичної ситуації в регіоні.