Щоб забезпечити належний стан дорожнього покриття, необхідно постійно контролювати якість виконання робіт
На дорогах Чернігівської області такий контроль здійснюється лабораторією Служби автомобільних доріг у Чернігівській області: свідоцтво про атестацію №85/2014 чинне до 27 серпня 2019 року.

Лабораторією з контролю якості виробництва проводиться вибірковий та приймальний контроль якості дорожньо-будівельних матеріалів для будівництва та ремонту автодоріг, а саме: кам'яних та в'яжучих матеріалів, асфальтобетону та асфальтобетонних сумішей.
Основна задача лабораторії є визначення відповідності дорожньо-будівельних матеріалів, виробів і конструкцій вимогам нормативних, технологічних і проектних документів, чинних в Україні. Від якості застосованих дорожньо-будівельних матеріалів і належного виконання дорожніх робіт залежить довговічність і надійність конструкцій дорожніх одягів.
Не треба забувати, що основна мережа автомобільних доріг загального користування по Чернігівській області була побудована у 70-80-х роках минулого століття. При проектуванні доріг в той період передбачалося розрахункове навантаження на покриття великовантажних транспортних засобів до 30 т. На сьогодні парк великовантажних транспортних засобів в країні значно збільшився, значно збільшилася і вантажопідйомність транспортних засобів.
Крім вище зазначеного, однією з головних на сьогодні причин - є недотримання міжремонтних строків: поточно- середнього (4 років) і капітального ремонту (12 років). Відбувається це у зв'язку з обмеженим фінансуванням.
Окрім цього, на руйнування та деформації асфальтобетонних покриттів автомобільних доріг впливають не тільки транспортні навантаження але і природно-кліматичні фактори, які перевищують допустимі значення. Так, внаслідок коливань температури повітря в осіньо-зимові пори року відбувається поперемінне заморожування-відтавання дорожніх покриттів, що зрозуміло, також негативно впливає на стан дорожнього одягу.
Всі ці та вищезазначені фактори погіршують якість покриття автомобільних доріг, впливають на їх рівність, знижують швидкість та комфортність руху, та призводять до збільшення витрат на експлуатацію автомобільних доріг та автомобілів, а найголовніше, негативно вливають на безпеку дорожнього руху.
Рішення вищевикладених проблем можуть бути пов'язані з використанням новітніх ремонтних матеріалів та ефективних технологій ремонту дорожніх покриттів, що забезпечують підвищення їх міцності та дотримання високих міжремонтних строків служби.
Підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик асфальтобетонних покриттів досягається застосуванням при приготуванні суміші на бітумах з додаванням добавок. В залежності від виду добавок вони покращують фізико-хімічні показники бітумів, і як наслідок – фізико-механічні характеристики асфальтобетонних сумішей та покриттів з них.
Для подовження строків служби асфальтобетонних покриттів на дорогах, як державного так і місцевого значення вже кілька років при виконанні поточно-середніх ремонтів застосовується технологія з використанням бітумних емульсій для поверхневих обробок.
На сьогодні, на дорогах нашої області для виконання ямкового ремонту, дуже часто, застосовують струменевий метод ремонту дорожнього одягу з асфальтобетонним покриттям із застосуванням сучасних технологій. Вищевказаний ямковий ремонт зарекомендував себе, як найбільш продуктивний серед всіх інших. Завдяки тому, що він поєднує виконання декількох операцій ремонту покриття дорожнього одягу однією машиною. Здійснювався за допомогою спеціальних машин «SCHAFER», «УЯР» та «Брянськ», які є у наявності підрядних підприємств Служби автодоріг Чернігнівської області. Працюють ці машини за наступним принципом: за допомогою стисненого повітря видувається пил і бруд тіла із тріщин та ям на дорожньому покритті і відразу ж заповнюються сумішшю з щебеню та бітумної емульсії.Використання цього методу має цілу низку переваг, зокрема спрощення технологічного процесу очистки вибоїн і тріщин та їх стрімке заповнення з необхідним ущільненням суміші без застосування катку. Окрім того, поновлення руху транспортних засобів можливо одразу після проведення ремонту, що дозволяє запобігти утворенню заторів на ділянці, де проходять роботи. Крім того, вся робота виконується машиністом з місця водія та одним дорожнім робітником. У зв'язку з тим, що використовується саме бітумна емульсія, відсутній контакт з парами бітуму. Струменевий метод є ефективним способом механізації ямкового ремонту.
Останні новини Чернігівщини
У чернігівському ветеранському просторі святкували День борщу 16:04
Вже традиційно у другу суботу вересня українці відзначають День борщу.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 16:00
Протягом минулої доби зареєстровано 23 небезпечні події, а саме: 1 аварійну ситуацію на мережах життєзабезпечення та 22 пожежі.
Громадське об'єднання “Спілка ініціатив Чернігівщини” та ОВА запускають освітні заходи для громад Чернігівської області 15:58
Громадське об'єднання “Спілка ініціатив Чернігівщини” спільно з Чернігівською обласною військовою адміністрацією розпочинає серію навчальних заходів для представників органів місцевого самоврядування громад Чернігівської області.
Презентація артбуку "Етноекзистенція" 15:55
11 вересня у Чернігівській ОУНБ імені Софії та Олександра Русових у межах засідання клубу "Краєзнавець" відбулася презентація артбуку "Етноекзистенція", автори-упорядники якого – прилуцькі історики і краєзнавці Віктор Моренець та Ігор Павлюченко.

Замах на вбивство голови однієї з селищних територіальних громад Чернігівського району – чернігівця засуджено до 7 років ув’язнення 10:32
За публічного обвинувачення прокурорів Чернігівської окружної прокуратури визнано винним 50-річного чернігівця у закінченому замаху на умисне вбивство голови однієї з селищних територіальних громад Чернігівського району (ч. 2 ст. 15, ч. 1 ст. 115 КК України). Вироком Деснянського районного суду міста Чернігова його засуджено до 7 років позбавлення волі.