Коли можливе наступне підняття тарифів на проїзд у м. Чернігів?
Громадськість підрахувала альтернативний тариф на проїзд, який в маршрутних таксі повинен складати 1,31грн., а автобусах 1, 35грн. При цьому за словами водіїв, вони заправляються самі і заробляють лише на лінії. Громадські активісти припустили, що транспортна мережа Чернігова монополізована деякими підприємствами (колом осіб), які не дають можливості нормально працювати іншим перевізникам.

Сьогодні в приміщенні експертного клуба “Чиста політика” за ініціативою Чернігівського обласного осередку ВМГО “Демократичний Альянс” відбувся круглий стіл на тему “Коли можливе наступне підняття тарифів на проїзд у м. Чернігів?”. Участь в круглому столі взяли представники підприємств перевізників м. Чернігів, представники Громадської Ради при Чернігівській ОДА та громадські діячі міста.
Під час круглого столу представниками Демократичного Альянсу було презентовано результати дослідження роботи транспортної мережі міста, зокрема пасажиропотоку на міських маршрутах №11 та №12 і розраховані на основі цих досліджень альтернативні тарифи для “маршрутного таксі” та автобусів, що працюють в звичайному режимі руху. Дослідження велись на маршрутах №11 та №12, оскільки саме по ним подало розрахунки на підвищення тарифу підприємство-перевізник ТОВ “Пассервіс-люкс”. Так представники ДемАльянсу на початку жовтня протягом двох днів підраховували пасажирський потік в міському транспорті м. Чернігів. Середній пасажиропотік обраховувався за одне коло (напр.№12 Вокзал-Радіозавод-Вокзал). До розрахунку тарифу були включені також витрати і 15% рентабельність роботи за одне коло.
“Після проведення власного підрахунку ми зробили висновок, що перевізниками занижений пасажиропотік та завищені витрати, які були надані міській раді з метою підвищення тарифу. Але на жаль ми не має жодних документальних підтверджень окрім напрацьованої нами інформації та слів працівників підприємств. І так, цю інформацію, було дуже складно отримати, оскільки знову ж зі слів працівників, керівництво всіх попередило, якщо хтось щось скаже, його одразу ж буде звільнено” – зазначив Ігор Андрійченко, голова Чернігівського обласного осередку ВМГО “Демократичний Альянс”.
Результати розрахунку альтернативного тарифу наступні:
– Маршрут №11 на “маршрутному таксі” при середньому пасажиропотоці за 1коло (Вокзал – Вокзал) – 33 людини – тариф складає 1,29 грн;
– Маршрут №12 (Вокзал – Радіоприладний завод – Вокзал) на “маршрутному таксі” при середньому пасажиропотоці за 1коло – 32 людини – тариф складає 1,31 грн;
– Маршрут №12 (Вокзал – Радіоприладний завод – Вокзал) на автобусі, що працює в звичайному режимі руху(ПАЗ, Еталон) при середньому пасажиропотоці за 1коло – 58 людей – тариф складає 1,35 грн.
“Ці підрахунки також підтверджують слова деяких водіїв, які в неофіційній обстановці повідомили, що, наприклад, працюючи на маршруті №12, кожний водій зобов’язаний в кінці дня здати 620 грн. так званої “оренди”, а на близько 300 грн. заправитись, а все решта залишається водію як єдиний заробіток. Оскільки, за словами водіїв, всі хто працюють на маршрутних таксі на 11-12 маршрутах взагалі не отримують зарплати, а лише розписуються за неї і та є мінімальною, а не тією подана в розрахунках до міської ради. Але й цьому, нажаль, ми також не маємо ніяких документальних підтверджень – зазначив представник Демократичного Альянсу Висоцький Геннадій. Але я сподіваюсь, що податкова інспекція проведе порівняння між заробітною платою водіїв з якої були сплачені податки та тією, що була подана в розрахунках на підвищення вартості проїзду”.
Невід’ємною частиною організації якісної роботи транспорту міста є також робота перевізника. Більшу частину ринку перевезень в Чернігові наразі займає ДП “Пассервіс” ВАТ “Чернігівавтосервіс”, який обслуговує більше половини міських маршрутів. Можна сюди додати вже згадане ТОВ “Пассервіс-люкс” колишній керівник якого має родинні зв’язки з керівництвом ВАТ “Чернігівавтосервіс”, а тепер і сам став генеральним директором підприємства. Мова йде про Козиря Володимира Олександровича та його зв’язки з сім’єю Вакуленко. До речі, один з родини Вакуленко є також депутатом міської ради та входить до комісії транспорту і зв’язку, з чого можна припустити деякий вплив на прийняття рішення по підвищенню тарифів.
Припускаємо і деякі перевізники це підтверджують, що певна група людей майже монополізувала ринок перевезень в Чернігові. Не даючи при цьому працювати іншим перевізникам, не таким великим, але не менш відповідальним. Правдивість всього вищесказаного мають перевірити відповідні контролюючі органи.
Саме з метою перевірити правдивість всіх вищезазначених припущень Чернігівський обласний осередок Демократичного Альянсу звернувся з листом в органи прокуратури, антимонопольного комітету та ще ряд органів. Сподіваємось, що відповідна робота правоохоронних органів, органів влади та реакція перевізників на все вищесказане, розставить всі крапки над “І” та призведе до організації нормальної роботи транспортної системи міста та до приведення тарифу на проїзд в “маршрутних таксі” до справедливого розміру, як мінімум 2,00 грн.
Прес-служба Чернігівського обласного осередку ВМГО "Демократичний Альянс"
Останні новини Чернігівщини
Назарій Остапчук — чемпіон світу з пара-армрестлінгу! 12:16
З 10 до 23 вересня в місті Албена (Болгарія) відбувається чемпіонат світу з пара-армрестлінгу серед осіб з ураженнями опорно-рухового апарату та порушеннями зору.

Ринок праці мовою цифр 11:57
Спортсмени Чернігівщини здобули командні та особисті нагороди чемпіонату України з бойового самбо 11:53
Цими вихідними у Києві паралельно з Кубком України серед дорослих розділ «Лайт» відбувся і чемпіонат України з бойового самбо розділ «Про-фул» серед дітей старшого віку (2015-2016 рр.н.), юнаків молодшого віку (2013-2014 рр.н.) та юнаків середнього віку (2011-2012 рр.н.)

Вирубка дерев через службову недбалість – засуджено майстра лісу 11:50
За публічного обвинувачення прокурорів Спеціалізованої екологічної прокуратури (на правах відділу) Чернігівської обласної прокуратури визнано винним майстра лісу підприємства лісокористувача, що входить до сфери управління ДП «Ліси України» у службовій недбалості, яка завдала істотну шкоду охоронюваним законом державним інтересам (ч. 1 ст. 367 КК України).

Підтримуємо український бізнес разом з Червоним Хрестом 11:37
Кожен підприємець на старті потребує підтримки та порад від досвідчених фахівців. Вчора під час онлайн-заходу для учасників програми REDpreneurUA консультації надавала фахівець Чернігівського регіонального офісу підтримки малого і мікробізнесу «Зроблено в Україні».