Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 19 квітня, 15:52:54

Чернігів у наступному році матиме нову схему руху громадського транспорту

12.12.2013   08:38

Про транспортне забезпечення населення міста у 2013 році розповів на розширеній нараді начальник управління транспорту та зв’язку міської ради Володимир Воронін.

Він, зокрема, проаналізував виконання рішення виконавчого комітету міськради «Про транспортне забезпечення населення міста на 2013 рік», яке було прийнято для забезпечення потреб жителів міста в послугах пасажирського транспорту. У рішенні також ішлося про створення нормальних умов роботи міського транспорту.

За словами В. Вороніна, в поточному році в маршрутну мережу пасажирського транспорту зміни не вносились. Вона нараховує 9 тролейбусних маршрутів протяжністю 104,6 км та 44 автобусні маршрути, протяжністю 363,4 км. Через проблеми з фінансуванням робіт не вдалося виконати будівництво розворотного кругу по вул. Славутицькій, щоб на прохання мешканців мікрорайону Астра продовжити автобусний маршрут №31. З цієї ж причини перенесено початок робіт із прокладання тролейбусної лінії по вулиці 50 років ВЛКСМ. Ці завдання лишаються актуальними на наступний рік.

Основним соціальним перевізником у місті залишається комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління». На його балансі перебуває 100 пасажарських тролейбусів, 80 із них експлуатуються від 10 до 25 років. Крім того, підприємство має 23 пасажирські автобуси. В поточному році щодня на лінію виходило в середньому 65 тролейбусів. За 11 місяців міським електротранспортом перевезено 33,3 млн. пасажирів, із яких понад 20 млн. – пільговики.

Загальна чисельність колективу КП «ЧТУ» складає 674 особи, із 159 – це водії тролейбусів. Тролейбусне управління залишається найбільшим транспортним підприємством міста.

Як наголосив В. Воронін, КП «ЧТУ» незважаючи на всі фінансові проблеми, зношеність рухомого складу, виконало завдання, поставлені виконкомом, та забезпечило перевезення громадян усіх пільгових категорій.

Автобусні маршрути, як і минулого року, у відповідності з укладеними угодами обслуговувало 14 перевізників. Для перевезень пасажирів щоденно виходять 150 автобусів середньої і великої місткості марок «Кароса», «ПАЗ», «Еталон», «Ай-Вен» та 229 автобусів малої місткості марок «Дельфін» і «Рута», які працюють у режимі маршрутних таксі. За виключенням автобусів великої місткості, термін експлуатації рухомого складу становить від року до семи.

Найбільшу кількість автобусних маршрутів – 22 – обслуговує ПАТ «Чернігівавтосервіс», разом із дочірнім підприємством «Пассервіс» вони щодня виводять на маршрути до 170 одиниць рухомого складу, із них 65 автобусів, що працюють у звичайному режимі. Таким чином, підприємство забезпечує майже половину всіх автобусних пасажирських перевезень.

Окрім цього, міські автобусні маршрути обслуговують КП «ЧТУ», «Чернігівська автомобільна компанія», «Таксосервіс», «Пасавто ЛТД», ПП «Автоера», а також фізичні особи-підприємці.

Начальник управління транспорту акцентував увагу, що наявний рухомий склад уже не відповідає потребам сьогодення. Протягом року перевізники спромоглися придбати лише 9 нових мікроавтобусів, а автобусів середньої і великої місткості взагалі не купили жодного. Такі низькі темпи оновлення рухомого складу пояснюються високою вартістю автобусів, запасних частин і низьким тарифом за проїзд.

Управління транспорту міської ради приділяє увагу пільговим перевезенням. За даними Єдиного державного реєстру громадян пільгових категорій, станом на 1 жовтня 2013 року в Чернігові зареєстровано понад 82 тисячі осіб, які мають право безкоштовного проїзду в громадському транспорті.

Для забезпечення їх пільгових перевезень із державного бюджету було заплановано майже 19 млн.грн. субвенції на електротранспорт та майже 2,5 млн.грн. – на автотранспорт. Наразі сума недофінансування цих витрат складає майже 5 млн.грн. Систематичне недофінансування пільг призводить до неналежної реалізації прав громадян.

В. Воронін нагадав про ефективне відпрацювання організації перевезень у поминальні та святкові дні, а також наголосив, що вкотре Чернігів знаходить можливості для пільгових сезонних перевезень до дачних масивів.

Було відзначено конструктивну роботу міської постійнодіючої комісії з питань безпеки та організації дорожнього руху. Протягом року проведено 5 засідань, винесено 70 ріщень.

За словами В. Вороніна, є розуміння комунальних служб щодо питань створення безпечних умов дорожнього руху: функціонування зливової каналізації, своєчасна посипка піском, розчистка вулиць з інтенсивним рухом і ін.

Невід’ємною частиною транспортної інфраструктури є зупинки громадського транспорту. На міських маршрутах організовано 457 зупинок, із них 99 обладнані павільйонами та навісами для очікування, 123 – мають зупинкові комплекси з торговими кіосками. Кілька зупинок ще потребують належного обладнання.

Серед проблемних питань начальник управління транспорту відзначив необхідність підвищення культури обслуговування пасажирів з боку водіїв та кондукторів.

Вирішуючи завдання виконкому щодо вжиття заходів для поліпшення якості пасажирських перевезень, замовлено проект вдосконалення маршрутної мережі. «Технологічний університет практично завершив цю роботу, тож наше завдання на наступний рік – знайти необхідний рухомий склад, який буде працювати і відповідатиме вимогам сьогодення за критеріями пасажиромісткості та комфортності проїзду», - сказав В. Воронін.
 

Останні новини Чернігівщини

«Трагедія в Драмі» — прем’єра документального проєкту-розслідування Суспільного 10:50

19 квітня о 19:00 на ютуб-каналі Суспільне Чернігів відбудеться прем'єра документального проєкту «Трагедія в Драмі».

Ярмаркували у Чернігові: яких працівників шукають місцеві підприємства? 10:39

Яку роботу та умови праці пропонують, говорили на ярмарку вакансій етичного бізнесу в Чернігові. Захід відбувся з ініціативи Міжнародної Організації з Міграції (МОМ) за фінансування народу Японії та за сприяння Чернігівської обласної служби зайнятості.

Спільний проєкт міста Чернігова, уряду Німеччини та UNDP в Україні 10:30

Наприкінці 2022 року в Україні було розпочато проєкт «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів», який фінансується урядом Німеччини. Реалізує проєкт німецька компанія GIZ та Програма розвитку ООН (UNDP) в Україні.

Чи високі ризики відбудови/відновлення об’єктів соціальної інфраструктури, пошкодженої внаслідок російської агресії в Чернігові? 10:13

Наявність ризиків під час моніторингу визначали аналітики громадської організації «Агенція міських ініціатив».

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 09:44

Протягом минулої доби зареєстровано 3 небезпечні події, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 2 пожежі. Внаслідок цих подій постраждала 1 особа.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини