Нарада за підсумками роботи за 9 місяців 2011 року управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування
Нарада за підсумками роботи за 9 місяців 2011 року управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Чернігівській області (за участю Білоус Н.В. – заступника голови облдержадміністрації).
Проводить управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Чернігівській області. Зал засідань Федерації профспілкових організацій області (м.Чернігів, вул. Шевченка, 5). Початок о 12:00.
Останні новини Чернігівщини
Пільгова іпотека для військових на Чернігівщині: як працює програма «єОселя» у 2025-2026 році 11:36
У 2025 році військовослужбовці з Чернігівщини можуть скористатися державною програмою доступного житла «єОселя» на оновлених умовах.
На Чернігівщині судитимуть підприємця за несплату понад 4,6 мільйона гривень податків 10:39
Слідчі поліції Чернігівщини під процесуальним керівництвом Чернігівської обласної прокуратури завершили досудове розслідування та скерували до суду обвинувальний акт щодо підприємця, який організував протиправну схему, що дозволила йому ухилитися від сплати податків на суму в понад 4,6 мільйона гривень.
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:37
Протягом минулої доби зареєстровано 7 небезпечних подій, а саме: 3 дорожньо-транспортні пригоди та 4 пожежі. Внаслідок цих подій 6 осіб постраждали.
17 грудня: цей день в Україні і світі 08:56
День 1393 Російська агресія - Day 1393 Russian aggression
Місцеві бюджети Чернігівщини у січні-листопаді поточного року поповнились на 10 мільярдів гривень податків та зборів 12:37
Головне управління ДПС у Чернігівській області інформує, що до місцевих бюджетів усіх рівнів Чернігівської області за січень-листопад 2025 року надійшло 10 млрд грн від сплати податків і зборів. Із загальної суми до обласного бюджету спрямовано 1,4 млрд грн, решту коштів отримали бюджети територіальних громад.