Публічна лекція Володимира Пилипенка "Українські козаки в полоні стереотипів"
25 листопада о 15-00 в Чернігівському обласному художньому музеї імені Григорія Галагана відбудеться публічна лекція Володимира Пилипенка "Українські козаки в полоні стереотипів".
Ми бачимо козацтво так, як нам розповідали у школі, написали у книжках та показали у фільмах. А чи справді козаки були такими, як нам говорили? Звідки взялися козаки? Основні теорії походження козацтва: хозарська, бродницька, уходницька, боярська, радянська та інші. Козатво і Великий кордон Європи. Чи був Козак Мамай українцем? Тюркські впливи на українське козацтво.
Чекаємо на Вас у Галаганівській залі Чернігівського обласного художнього музею імені Григорія Галагана за адресою: м. Чернігів, вул. Горького,6.
Останні новини Чернігівщини
Незаконна зрізали близько 400 дерев – трьом жителям Корюківського району повідомлено про підозру 13:18
За процесуального керівництва Чернігівської обласної прокуратури повідомлено про підозру трьом жителямКорюківського району унезаконній порубці дерев у лісах, перевезенні, збуті незаконно зрубаних дерев, вчиненій за попередньою змовою групою осіб, що спричинило тяжкі наслідки (ч. 2, 4 ст. 246 КК України).
На Чернігівщині внаслідок російської атаки пошкоджена цивільна інфраструктура: поліція задокументувала наслідки 12:38
Вчора пізно ввечері росіяни вкотре атакували ударними безпілотниками місто Новгород-Сіверський.
Інформація про надзвичайні ситуації та основні небезпечні події, які зареєстровані на території області за добу 12:11
Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій, а саме: 2 дорожньо-транспортні пригоди та 3 пожежі.
Представники Чернігівщини взяли участь у Ukraine Culture Security Forum у Берліні 11:37
Днями у Берліні відбувся Ukraine Culture Security Forum – масштабна міжнародна подія, що об’єднала представників українських і європейських інституцій, урядовців, експертів та діячів культури для відкритого діалогу про роль культури у збереженні ідентичності, зміцненні суспільної стійкості та протидії агресії.