Effie Ukraine визнала маркетинг команду AB InBev Efes Україна найкращою у категорії напоїв
Маркетинг команда AB InBev Efes Україна отримала найпрестижнішу щорічну нагороду в сфері маркетингових комунікацій в Україні Effie Ukraine та стала найкращою у категорії напоїв. Основна мета Effie Awards Ukraine – заохочувати ефективні проекти, професіоналів у сфері маркетингу, а також сприяти розвитку галузі.
«Команди дають найкращий результат, коли є по-справжньому велика мета, амбіції та надихаюча візія. Перш за все, важливо зберігати класну атмосферу всередині компанії та рухатися до спільних цілей. У своїй команді я ціную такі якості: вміння генерувати ідеї та завжди бачити можливості, сильно мріяти, позитивно мислити, аналізувати та швидко приймати рішення, вміти адаптуватися, вміти підтримати та мотивувати себе та колег у складній ситуації. Я дуже пишаюся своєю командою, продуктами та нашими спільними проектами»,– зазначає маркетинг директор AB InBev Efes Україна Анна Руденко.
А проектів дійсно було чимало. Зокрема, у 2021 році AB InBev Efes Україна порадувала споживачів різноманітними новинками. Влітку компанія запустила новинку сезону – квас «Село і люди» зі смаком смородини та м’яти та сидр «Де Сад» з соком ожини, який з моменту виходу отримав прихильність та позитивні відгуки багатьох споживачів.
AB InBev Efes Україна порадувала і безалкогольною новинкою, запустивши безалкогольне пшеничне пиво «Біле 0 Alco», а також міцне класичне світле пиво – «Чернігівське Титан» і "Чернігівське Титан Нефільтроване".
Крім цього, у 2021 році команда маркетингу брала учать у масштабних подіях та впроваджувала важливі активності. Так, зокрема, у червні бренд Staropramen вкотре став офіційним партнером джазового фестивалю Leopolis Jazz Fest. Саме з цієї нагоди AB InBev Efes Україна запустила нову лімітовану серію банок пива Staropramen, присвячену Празі, музиці та джазу.
У серпні бренд «Чернігівське» виступив офіційним спонсором Сорочинської ярмарки, та створив проєкт «Україні. З любов’ю» для того, щоб привітати Україну з Днем Незалежності. Команда об’їхала країну з півночі на південь та зі сходу на захід та зафіксувала тисячі щирих слів від українців, що надихають любити свою країну.
А команда бренду Corona розробила Corona Guide, щоб надихнути українців проводити більше часу поза приміщеннями, подорожувати та насолоджуватись життям. У ньому зібрані красиві місця в Україні, де від бренду Corona створені яскраві локації для відпочинку.
AB InBev Efes Україна об’єднала фанатів футболу та створила для бренду BUD віртуальну трибуну з можливістю «Королівського перегляду» вдома. Головна ідея віртуальної трибуни – створити враження, наче вболівальник готується до перегляду матчу на стадіоні. Для учасників віртуального матчу було запропоновано ряд активацій з можливим виграшем подарунків.
Вперше напередодні новорічних свят компанія AB InBev Efes Україна випустила лімітований пивний адвент-календар. Це подарунковий набір, який складається з 12 пляшок найкращого бельгійського імпорту. Кожна пляшка ховається під спеціальним «віконцем». Кожне віконце – це зображення визначних місць Бельгії.
Прес-служба AB InBev Efes Україна
Останні новини Чернігівщини
Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 09:55
Протягом минулої доби зареєстровано 4 небезпечні події, а саме: 1 дорожньо-транспортну пригоду та 3 пожежі. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала.
Психологічна підтримка для людей, які зазнали страждань внаслідок війни 09:51
Український ветеранський фонд започатковує терапевтичну групу для тих, хто зазнав страждань внаслідок війни – людей, які чекають рідних з фронту, внутрішньо переміщених осіб та усіх, хто відчуває тривогу і знесилення через війну.
25 квітня: цей день в Україні і світі 08:47
ДЕНЬ 792 РОСІЙСЬКА АГРЕСІЯ - DAY 792 RUSSIAN AGRESSION
365 пожеж в природній екосистемі Чернігівщини з початку року: чому виникають та як запобігти 18:11
«До речі, це майже в два рази більше, ніж за аналогічний період минулого року (186 надзвичайних ситуацій), – повідомив на брифінгу в офіційному медіацентрі ОВА Олександр Бобро, заступник начальника Головного управління із запобігання надзвичайним ситуаціям ГУ ДСНС України в області. – 356 із них – суха трава та сміття на відкритих територіях, а 9 пожеж – це лісові масиви та насадження».
Бізнес, який постраждав під час ракетних ударів 17 квітня, може отримати грант на відновлення від МОМ 18:08
Міжнародна організація з міграції (МОМ) в рамках проєкту «Життєздатність+ Економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та постраждалих від війни», що фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) через Банк розвитку KfW, допоможе чернігівським підприємцям.