Інформ-агенція «Чернігівський монітор»: RSS Twitter Facebook

Інформ-агенція «Чернігівський монітор»

П`ятниця, 19 квітня, 01:07:39

Про організацію роботи із зверненнями громадян у 2011 році

31.01.2012   08:04Агенцiя

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109Ђ8 "Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” обласною державною адміністрацією проводиться робота, спрямована на забезпечення належних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення проблемних питань, що порушуються у зверненнях.

Стан виконання Указу Президента України розглянуто на розширених засіданнях Колегії облдержадміністрації 30 червня, 5 жовтня та 28 грудня 2011 року.

За період з січня по грудень 2011 року організовано 60 прямих телефонних ліній, у ході проведення яких з жителями області у прямому ефірі обласного радіо безпосередньо спілкувалися заступники голови облдержадміністрації, начальники головних управлінь: культури, туризму і охорони культурної спадщини, праці та соціального захисту населення, агропромислового розвитку, житлово-комунального господарства, економіки, фінансового; управлінь: освіти і науки, охорони здоров’я, у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації; головного управління Пенсійного фонду України в області.

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян, оперативного реагування на порушені питання, з 5 вересня цього року в обласній державній адміністрації запроваджена телефонна "гаряча лінія” голови облдержадміністрації Хоменка В.М., що дає змогу мешканцям постійно контактувати з керівництвом облдержадміністрації.

З метою надання безкоштовної правової допомоги населенню області при головному управлінні юстиції в області, районних управліннях юстиції та міських радах функціонують громадські приймальні. Протягом 2011 року таку допомогу отримали 2796 громадян.

Первинну правову допомогу громадянам надають створені в області громадські організації "Доброчин” та "Жіночий правозахисний центр”, а також юристи обласного і районних центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Упродовж січня – грудня 2011 року на адресу обласної державної адміністрації надійшло 3480 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян. За відповідний період минулого року було зареєстровано 3737 письмових звернень.

На особистому прийомі в облдержадміністрації побувало 266 громадян, у відповідному періоді минулого року – 178.

Серед звернень, що надійшли до облдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України "Про звернення громадян”, 87 відсотків складають заяви чи клопотання, 12 відсотки – скарги, 1 відсоток – пропозиції і зауваження.

40 відсотків від усіх звернень складають звернення від громадян, які мають передбачені законодавством пільги. Це – діти війни (7 відсотків), інваліди ІІ групи (6 відсотків), інваліди війни (4,4 відсотка), інваліди І групи (4 відсотка), з багатодітних сімей (4 відсотка), учасники війни та бойових дій (3,3 відсотка), інваліди ІІІ групи (3 відсотка), ветерани праці (2,3 відсотка), одинокі матері (2 відсотка), потерпілі та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (1,1 відсотка).

29 відсотків письмових звернень надійшло до облдержадміністрації від органів влади вищого рівня.

Всього у зверненнях було порушено 3993 питання, переважно щодо соціального захисту (24 відсотка), комунального господарства (20 відсотків), аграрної політики (11 відсотків), житлової політики (9 відсотків), праці і заробітної плати (9 відсотків), охорони здоров’я (6 відсотків), транспорту і зв’язку (4 відсотка), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (3 відсотка).

На телефонну "гарячу лінію” голови облдержадміністрації надійшло 799 звернень, більша половина з яких було вирішена у терміновому порядку.

Щодо решти звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації, було вжито визначених законодавством заходів.

Щотижня перевіряється стан виконавської дисципліни, якість і повнота інформацій про підсумки перевірки листів, забезпечення встановлених вимог до звернень.


Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації

Останні новини Чернігівщини

 150 мільйонів гривень держсубвенції на ремонт та будівництво укриттів у школах Чернігівщини: подати заявку можна вже сьогодні

150 мільйонів гривень держсубвенції на ремонт та будівництво укриттів у школах Чернігівщини: подати заявку можна вже сьогодні 17:03

Наш регіон – один із 8 в Україні, який, відповідно до рішення Кабінету Міністрів України, отримає кошти від держави на облаштування безпечних умов у закладах освіти.

Фестиваль Взаємності як Простір для діалогу: Унікальна платформа для взаємного інспірування

Фестиваль Взаємності як Простір для діалогу: Унікальна платформа для взаємного інспірування 16:54

Театральний „Фестиваль взаємності“ об’єднає чеських та українських митців у п’яти містах України. ǿетою фестивалю є поєднання культурних наснаг Чеської Республіки та України через мистецьке вираження та підтримку діалогу й взаєморозуміння серед митців обох країн.

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу

Надзвичайні ситуації в області за минулу добу 10:04

Протягом минулої доби зареєстровано 5 небезпечних подій техногенного та природного характеру, а саме: 1 дорожньо-транспортна пригода та 4 пожежі. Внаслідок цих подій 1 особа постраждала. Внаслідок ракетного обстрілу травмовано 77 осіб, з них 4 дитини, підтверджено загибель 18 осіб.

У Чернігові завершено пошуково-рятувальну операцію на місці ворожої атаки 09:59

Станом на ранок 18 квітня відомо вже про 18 загиблих людей, постраждали 78 осіб, з них 4 дітей.

АНОНСИ ПОДІЙ

Всі новини